een man met een mat op een gilera citta of een tomos echt huilen dat ze niet meer in de stad mogen
Ik kan gewoon echt geen mening hebben over hoe mensen zich verplaatsen.
Oh nee grapje, ik vind jongeren in canta’s echt belachelijk.
Heb je wel eens seks gehad met een collega? Je mag voor eventueel meerdere momenten antwoord. Plz vertel je foute verhaal.
- Ja, was in t geheim
- Ja, was niet in t geheim
- Op kantoor of een andere plek waar je werkt
- Niet op kantoor
- Op je bureau
- Wel op kantoor maar niet op je bureau
- We hadden beiden een relatie (niet met elkaar)
- Ik had een relatie
- Sekspartner had een relatie
- Relatie met elkaar
- We zijn betrapt
- De ene gaf leiding over de ander
- Onder werktijd
- Gewoon nee
0 stemmers
Klassiekers, drie collega’s: een keer na een vrijdagmiddagborrel, een keer na de kerstborrel, en een keer op een werktripje.
Allemaal in het eerste jaar dat ik er werkte, daarna nooit meer gebeurd.
Ohh ik dacht even tegelijkertijd haha. Wisten ze t van elkaar?
Ohh hahah nee ook weer niet zo spannend helaas! Nee, en ik geloof dat verder er ook niemand van weet? Vond ik toen wel fijn want collega 2 en 3 vond ik toen écht leuk, en zij mij niet, dus dat was eerst een goed verhaal en daarna gewoon pijnlijk. Inmiddels maakt het me niet uit, maar om er nu nog eens over te beginnen…
Collega 1 was gewoon na teveel bier thuis beland. Was best leuk, en op een gegeven moment keek hij op de klok: jep ik moet de laatste bus halen. En toen zag ik m maandagochtend weer.
Ik werk op een constructiebureau en dit zie ik echt regelmatig. Tot een complete badkamer “in” de slaapkamer met alleen een heel dun muurtje als afscheiding, dus inderdaad ook geen deur ofzo. Ik snap dat echt niet, moet er niet aan denken dan mn vriend van zn late dienst thuis komt en voor het slapen gaan nog even lekker gaat douchen of erger. Terwijl ik daar lig te slapen.
- Hellofresh
- MarleySpoon
- Een andere maaltijdbox
0 stemmers
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wil dit weten, omdat ik zelf net 2 weken HelloFresh heb geprobeerd en ik niet echt positief ben, maar het idee van een maaltijdbox spreekt me dan wel weer aan.
Ah ik heb idd al een tijdje geen gesprek over HelloFresh meer gezien
Wat flauw.
Sorry maar was me wel opgevallen! Echt zo’n terugkerend thema normaal.
Anyway, ik was wel tevreden over HF
1 collega na een nieuwjaarsborrel en m’n leidinggevende een tijdje mee gescharreld (bij m’n studentenbijbaan in een callcenter). Dat begon geheim maar iedereen had ons vrij snel door.
Maar wel waar. Als je iets wilt weten over HF ben je sneller met de zoekfunctie dan met een poll
Drie collega’s, twee in de horeca en waarvan ik met een dan een relatie had.
De derde was mijn collega op mijn huidige werk, na events of late uren op kantoor gingen we altijd een rustig plekje opzoeken. Eerste keer was op teambuilding met het hele team en zijn we om 4 uur de sauna in gekropen toen iedereen lag te slapen.
Eigenlijk wel verdrietig dat hij weg is.
Waar ben je niet tevreden over? Ik krijg zondag m’n eerste box (wel met veel korting gelukkig)
Met mijn baas van 10+ jaar ouder, ik was 19 en had zelf een relatie en hij ging 2 weken daarna trouwen.
Ja soms echt die terugkerende vragen: waar kan ik de beste skinny kopen, hoe begin ik aan gelnagels, wat zijn de beste panty’s, ik wil nu een nieuwe The ordinary routine,….
Die onderwerpen zijn 25000 keer herhaald.
Zijn ze al gescheiden?