Stel je persoonlijke vraag #32

Oo maar dit doe ik ook. Is iets psychisch ofzo. Dat ik dan sneller “moet” kakken want de douche loopt al. Dan lijkt het net even sneller te gaan

Ik doe de deur niet op slot, maar dan heb ik wel soms een kat op schoot op de wc. Voelt . Uhm… Apart.

4 likes

Ik heb dus een deur met vrij doorzichtig glas voor de wc, dat was al zo toen ik hier kwam wonen. Waaaarom zou je daarvoor kiezen, het heeft ook totaal geen functie met lichtinval ofzo :exploding_head:

2 likes

Hahha gelukkig doet hij de deur wel dicht als ik schreeuw, alleen beetje jammer dat hij dit normaal vindt :sweat_smile:

Heb je dan ook vriendinnen die onder het bellen naar de wc gaan? Hoog schijt gehalte heb je dan

Hahahaha ja dit deed mijn vorige kat ook altijd. Hij werd ook echt boos als de deur dicht was :grimacing:

Ik vond vroeger ook met zn allen plassen ook altijd zo gezellig. Vooral als je met zn 4en in 1 hokje gaat :woman_shrugging::rofl:
Of 2en want het is wel krap.

4 likes

Ik heb zelf autisme, maar werk gewoon, ben niet bijzonder slim en ik weet ook niet bijzonder veel van 1 specifiek onderwerp.

En ik doe mijn wcdeur niet dicht als ik alleen ben, maar als ik ergens anders ben/bezoek bij mij is wel. Ik hoef van niemand te weten wat hij/zij/hen uitspoken op de wc.

2 likes

Ik doe nooit langer dan 30 s over poepen dus op zich zou ik het niet eens verschrikkelijk vinden als iemand daarbij was (hoewel… liever niet), maar ik wil me gewoon op m’n gemakje kunnen afvegen en wassen. Met m’n blote kont op het bidet zitten is denk ik toch wel één van de dingen waar ik nooit iemand anders bij zou willen hebben. :thinking:

1 like

Haha mijn vogel is echt verontwaardigt als hij niet op “avontuur” mee naar de wc mag, heb het uiteindelijk maar opgegeven anders werd ik naderhand gedive-bombed in de gang. Stage 5 clinger. :sweat_smile:

6 likes

Ik ken iemand die nogal lang op het toilet kan zitten, dus zijn partner komt er vaak gezellig bij zitten om een beetje te kletsen en de dag door te spreken. Volgens mij zou mijn vriend dat ook het liefst doen, maar dat gaat me iets te ver, dat houdt hij maar lekker voor zichzelf. Ik zou het niet eens kunnen denk ik.

Al heb ik wel eens een filmpje ontvangen van hem… Moet zeggen dat ik daar zeer van onder de indruk was.

1 like

huh wat moet ik me hier bij voorstellen?

2 likes

Dat je ineens vanuit uit het niks een vogel als een raket op je gelanceerd krijgt en maar moet hopen dat ie veilig op je schouder land en niet op je bril of met zijn klauwen in je gezicht ofzo.

7 likes

Daarom ben ik fan van deze. Al heb ik als ik eerlijk ben tegenwoordig vaak m’n telefoon bij me op de wc - terwijl ik dat vroeger echt vies vond.

Heb je je telefoon bij je op de wc?

• Vrijwel nooit
  • Vaker niet dan wel
  • Vaker wel dan niet
  • Vrijwel altijd
  • Er zit een groot verschil tussen thuis of buiten de deur
  • Er zit geen groot verschil tussen thuis of buiten de deur
  • Anders

0 stemmers

1 like

Niet voor mij, maar ieder zijn kink

1 like

Je telefoon is sowieso een grote bacteriebron, dus dan maken die poepbacteriën ook niet meer uit

8 likes

Hahaha dat doet deze ene wel ja!

1 like

Volwassen mensen op een scooter

• Geen porum
  • Cool
  • Geen mening
  • Anders

0 stemmers

1 like

ik word echt gék van al die studenten op scooters in de stad. Echt, pak gewoon de fiets naar het hockeyveld.

10 likes

Ulg ja ik heb t idee dat mensen op een scooter een stuk lomper zijn en minder uitkijken. Ik vind scooters een vakantie voertuig maar in nl denk ik doe gewoon normaal.

1 like

Kan alleen als je een Italiaan in Rome bent

5 likes