Stel je persoonlijke vraag #32

Nee mn wc moment is een momentje rust. Ik doe dan wel niet de deur op slot maar ik hoef er niemand bij te hebben.

4 likes

WAAROM niet op slot? Dan weet je toch zeker dat je niet gestoord wordt? Ik ga echt niet aankondigden, hey ik moet poepen, trek niet de deur open.

2 likes

Ik doe het niet maar wat andere mensen doen boeit me niet, zelf weten.

Bij ons zit de wc op de gang en is t duidelijk wat ik ga doen als ik de woonkamer uitloop haha. Soms zeg ik ook wel ben ff naar de wc. Vind dat niet zon taboe ofzo haha. Ik wil liever dat mensen t van te voren weten dan dat ze aan die deur gaan sjorren als ik daar lekker zen zit. Want laten we eerlijk wezen niemand kijkt of die op slot zit iedereen rukt aan die deur.

5 likes

Oh ik zeg wel altijd: ‘ik ga ff poepen’ haha. Vind dat geen geheim of taboe ofzo. Laat normaal de deur open als ik plas, maar bij poepen doe ik ‘m dicht (vooral voor de geur)

7 likes

Ik vind het ook totaaaal geen taboe hoor! Ik zeg ook de lompste dingen zoals need to take a huge shit etc. Maar als ik dan zit, dan doe ik de deur op slot. Ik vind de gedachte dat je dan zelfs daar NOG niet “veilig” bent heel irritant. Plus er loopt vaak een buurtkat bij ons ff, en die kan elke deur openmaken met een pootje of een kopje. Hij ook hoeft me niet te zien kakken. :pouting_cat:

2 likes

Mijn vriend gaat soms lekker schijten en laat dan de deur half open zodat vanuit de woonkamer zo die wc in kijk. Rot ff op joh met je geschijt, doe dat lekker met de deur dicht. Vindt die het ook nog overdreven als ik krijs dat hij de deur dicht moet doen voordat die aan zijn schijtsessie begint

6 likes

Ik probeer nog een bepaalde mate van romantiek in stand te houden, dus in elkaars bijzijn urineren of poepen: nope

Edit tijdens een lange wandeling ofzo dus ff paar meter achterblijven ook aub :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik zou de deur van buiten dichttapen.

Mijn ex en ik hielden hele gesprekken als de ander op de wc zat :joy: Als hij moest poepen dan was hij ook zo een half uur bezig dus kan prima. Ik laat thuis ook gewoon de deur open (woon alleen), maar heb er daardoor wel een handje van dat ik dus moet oppassen dat ik niet overal de deur open laat staan. Want dat komt ook regelmatig voor, lol.

3 likes

Wow, hier zou ik vriendschappen om kunnen verbreken. Ik vind weinig dingen goor maar dat gaat me te ver.

27 likes

Ik vind plassende vriendinnen in mijn bijzijn al niet heel chill. Was net bij een vriendin die makkelijk midden in een gesprek wegloopt en dan plassend verder praat. Haha, trek dat echt slecht.

Gezellig juist.
Nabespreken doen wij ook vaak. Vind dat niets met romantiek te maken hebben. Is juist fijn dat je overal over kunt praten.

1 like

waarom zou je willen poepen met de deur open??? heel die schijtgeur door je huis, lekker man

4 likes

Oke, ehm, dus ik begrijp dat jullie het fijn vinden om in elkaars bijzijn te poepen en het daarna te bespreken? Zegmaar samengevat.

1 like

Wij doen niet de deur op slot maar heb wel standaard als mijn vriend gaat douchen dat ik naar binnen wil lopen en dat hij roept ‘IK ZIT OP DE WEECEEHEE’ :triumph::triumph::triumph: is zo irritant want dan staat de douche al aan enz

1 like

Mijn poep stinkt niet

Maar ik doe alsnog de deur dicht want nee

5 likes

We kletsen gewoon terwijl een van ons op de wc zit.
En regelmatig hebben we het over onze ontlasting. Het is nogal een issue hier, dus beter gewoon bespreken met elkaar.

1 like

Laat je het ook aan elkaar zien? #askingforafriend @jumpsuit

2 likes

Nee, dat gaat zelfs mij te ver :joy:

En met vrienden of familie wil ik dit ook niet hoor.