Stel je persoonlijke vraag #32

Ja, want dan zijn ze vrolijk en dat vind ik leuk om te zien. Ben wel een tijdje bevriend geweest met iemand uit de zang/musicalwereld en die begon te pas en te onpas te zingen, dat vond ik dan weer verschrikkelijk.

15 likes

Wat is op jou van toepassing

• Ik heb mijn gedichten al af
  • Ik ben mijn gedichten nog aan het schrijven
  • Ik ben nog niet begonnen aan mijn gedichten
  • Ik hoef dit jaar geen gedichten te schrijven

0 stemmers

Kan me echt geen sinterklaas herinneren dat ik daadwerkelijk optijd aan mijn gedichten begonnen benā€¦

1 like

heb jij een speciaal en semi verborgen plekje(s) in jouw stad waar je een nieuwe vriend/vriendin of liefdespartner mee naar toe zou nemen?

• ja (vertel)
  • heb wel een lievelingsplek maar die is niet verborgen/zonder andere mensen
  • nee
  • vroeger gehad maar de plek bestaat niet meer
  • vroeger als puber gehad maar diende vooral als plek zonder ouders

0 stemmers

Ik heb een lijstje met onderwerpen die ik in het gedicht wil benoemen en ik heb grootse plannen, maar het zal wel weer last-minute werk worden.

2 likes

Heb jij een consistente handtekening?

• Ja, mijn handtekening is altijd hetzelfde
  • Mja, mijn handtekening is wel redelijk altijd hetzelfde
  • Mijn handtekening is in grote lijn hetzelfde, maar verschilt wel van elkaar
  • Ik doe maar wat en ergens zit er wel gelijkenis in
  • Mijn handtekening is altijd anders

0 stemmers

Ik moest vandaag op 3 contracten mijn handtekening zetten en ik keek echt naar het eindresultaat zovan :exploding_head: Leken amper op elkaar. Eigenlijk best een wassen neus, want heb er nog nooit commentaar op gekregen.

1 like

Mijn basisschool crush was dr. House :rofl::rofl::rofl:

17 likes

Yes, inmiddels verloofd.

Dat is eenā€¦keuze

1 like

Is dat niet standaard zoā€™n Amerikaans ding? In meerdere series is me opgevallen, beetje als naĆÆeve mensen, rare regels etc. Net als hoe NL soms over Belgen grappen maken (ben ik het niet mee eens uiteraard voor de Belgische ffs)

Leeft Kenny nog? :open_mouth:

Ik vind het leuk om mensen te horen zingen als ze zingen uit vrolijkheid, maar niet van die mensen die denken dat ze Heel Goed kunnen zingen en dan zo overdreven hun best doen en 24/7 galmend door het huis gaan.

8 likes

Sinds ik de instagram van Poezie is een daad volg, vind ik poƫzie helemaal leuk. Houd je van poƫzie?

• Ja!
  • Nee!
  • Lees ik nooit
  • Ja en ik heb nog leuke tips:

0 stemmers

1 like

Nou redelijk. Maar in de loop der jaren toch veranderd en dat resulteerde dat de ambtenaar bij aangifte van mijn baby, de handtekening niet vond kloppen dus toen moest ik het nog eens doen en een foto maken, terwijl mijn vriend daar stond. En bij het maken van zijn id-kaart stond ik notabene voor zijn neus en moest ik het nog 3! Keer opschrijven :tired_face:

1 like

Hahaha nou, wil je het ekt weten?

1 like

Hahaha ik weetniet of je die Office Us hebt gevolgd maar Andy begon ook de hele tijd te zingen. Het schijnt dat hij dat ook i real life doet. Ik kan daar niet mee omgaan, het doet echt pijn tot in mn ziel, houd je strot stil. Pianomuziek geef me alles, zonder een geluid van een MENS er in.

1 like

Ik werd door de manager bij mijn vorige baan altijd aangesproken met mijn naam maar met JE erachter. Dus stel ik heet Marit (heet ik niet) was het altijd Maritje. Tot mijn baas zei dat ze gewoon ff normaal moest doen.

1 like

Haha ja herkenbaar.

Absoluut!

Ja maar niet in het Nederlands.
Mijn aanrader is Richard Siken - Crush.

1 like

Kan jij makkelijk hulp aanvaarden?

• Ja helemaal
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee helemaal niet

0 stemmers