Hij had een reality show op MTV, en mn zus mocht MTV kijken dus soms ik ook. Hij was of is? Professional skateboarder. Volgens mij had hij nooit een hit?
Dan verwar ik hem met iemand anders
Jesse McCartney? Al die boys uit die tijd hebben hetzelfde gezicht!
Beautiful souuuul yeaahhh
Ja dat moet haast wel haha, die heeft echt nooit wat met zingen gedaan, en kind en tiener ik vond nooit iemand die iets in de muziek deed leuk. Eerder anti.
Omg Jesse mn allesje
Ah nee, ik wil het toch voor Ryan scheckler opnemen, hij is veel leuker dan die gladde bal. Hij was ook heel stoer en alles met zn skateboard.
Heb jij als kind of tiener celebrity crushes gehad?
- Ja meerdere
- Ja 1
- Nee
0 stemmers
Deze is anoniem, ik twijfelde even om het te vragen maar het lijkt me geen kwaad kunnen. Ik kan namelijk wel zeker zeggen dat ik nooit aan mijn geaardheid heb getwijfeld, maar ik kan me voorstellen dat misschien veel dat wel hebben gedaan. Dus daarom mijn vraag, anoniem, heb je wel eens aan je geaardheid getwijfeld?
- Nooit
- Vaak
- Zo af en toe
0 stemmers
Waarom hebben ze hier geen chocoladeletter van? Ik moet die zelf maar fotoshoppen
Wie is dat?
Bill Kaulitz, de zanger van Tokio Hotel.
Not sure if serious maar Bill, zanger van Tokio Hotel en mijn crush in 2008
Heel vaak, omdat ik als jonge tiener niet door had dat biseksualiteit ook een optie was. Ik dacht dat je of hetero of lesbisch was en zo voelde ik mezelf allebei niet, dus ik heb wel heel wat gepiekerd en getwijfeld over wat ik nou was.
Ja serieus, ik weet ook niks van Pokémon bijvoorbeeld terwijl mijn hele basisschool klas hyped was. Backstreetboys heb ik ook maar half meegekregen. Ik had duidelijk mn interesse daar niet liggen. Ik ken ook alleen pichachu bijv. Ik vond het zooo stom en wilde alleen maar met barbies spelen of buiten spelen.
Hoeveel Pokémons kun je bij naam opnoemen?
- 0
- 1
- 2 -5
- 6 - 10
- Meer dan 10
0 stemmers
Channing Tatum, man man man. Achtergrond op mijn iPod alles.
De ergernis die mijn man en en ik hadden na de bevalling (oké, we verbleven wel 2 weken in het ziekenhuis dus we hadden tijd om wat ergernissen op te bouwen): de verpleging noemt je de hele tijd mama en papa. ‘Hoe gaat het met mama?’, ‘wilt papa helpen’? We hadden onze namen heel groot op het whitebord geschreven maar het hielp niet.
Had je ondertussen de naam van je instagram nog niet aangepast in mamavan-naam-? Dat hoort er namelijk echt bij als je ouders wordt. Je hebt dan geen eigen identiteit meer.
Pikachu, pichu, raichu
Bulbasaur, venusaur
Squirtle, Blastoise
jigglypuff
Evee,
Clefairy
Vulpix
Snorlax
Goldeen
En nog veel meer, maar dan moet ik even in mijn geheugen graven
Ik ren weg naar buiten, sowieso als mensen gaan zingen. Horror.
Vind jij het fijn om je partner/ vrienden/familie te horen zingen in het algemeen?
Dus er bestaat geen antwoord als ligt aan de situatie. Het wordt nu heel hard en moeilijk want je kan alleen ja, of nee stemmen.
- Ja
- Nee
0 stemmers