Stel je persoonlijke vraag #32

Ik had het alleen tegen hem gezegd. Later heb ik wel een klacht ingediend toen hij richting een vrouwelijke docent (en zo’n 35 jaar jonger) in onze groepsapp behoorlijk foute dingen zei zoals dat hij wilde “brommers kieken” met haar. Wat daar uiteindelijk mee is gedaan dat weet ik niet, dat gebeurde zo’n 2 weken voor onze diploma uitreiking.

Ken jij acteurs of actrices uit Canada?

• Ja ik kan er zo een paar opnemen (zoja wie)
  • Nee

0 stemmers

Southpark maakt standaard Canada belachelijk (ja wie maken ze niet belachelijk) en toen dacht ik. Ik weet eigenlijk ook echt bizar weinig over dat land.

1 like

Haha ja! Inderdaad.
Ik vind ‘dames’ ook kut trouwens, dat zijn in mijn ervaring ook juist vaak wat jongere vrouwen die dat dan tegen me/een groepje vrouwen zeggen, word er zo agressief van :cry:

1 like

Iedereen uit Degrassi the next gen, inclusief Drake.

14 likes

Ja en veel acteurs daarvan spelen nu in Ginny & Georgia

1 like

Oh ik dacht dat drake alleen een muzikant was. Ja hij staat op wiki alleen aangegeven als rapper? Ja Justin Bieber heeft ooit ook wel eens een scene in SNL meegedaan maar dat maakt iemand toch geen acteur?

Voor mij blijft hij voor altijd Jimmy

afbeelding

En hij was niet zomaar een gast acteur, hij had echt een vaste rol en verhaallijnen een aantal seizoenen lang, dus dan ben je een acteur, lijkt me.

15 likes

Haha nou ik denk dat drake zichzelf niet als acteur zou bestempelen?

1 like

nee drizzy started from the bottom in een rijke wijk met een vaste rol in een populaire tienerserie :poop:

ik denk dat drake zichzelf zeker wel als acteur zou bestempelen. hij vind zichzelf denk ik “een multidisciplinaire creatieveling”

3 likes

Haha het zijn er echt heel erg veel, grote namen ook. Ryan Reynolds, Shay Mitchell, Jim Carrey!

11 likes

Géén idee.
Beetje of topic maar over southpark gesproken, ik dacht dat jij ook een beetje fan bent? Niet zeker hoor en @Penny_Lane , ze hebben een post covid special gemaakt waarin Cartman, Kyle, Stan, Kenny allemaal zo’n 30 jaar ouder zijn. En echt ik vind het zo geweldig. Heb alleen het eerste deel kunnen zien tot nu toe.

Dit zijn dan cartman, Stan en Kyle, hahahahah kijk cartman

Hij is een rabbi haha

18 likes

Nu je dit zegt bedenk ik me dat wijffie volgens mij ook een woord is alleen door vrouwen gebruikt wordt? Ik heb het volgens mij nog nooit door een man horen zeggen.

• Jawel hoor, ik hoor mannen ook heel vaak wijffie zeggen
  • Meer door vrouwen maar mannen zeggen dit ook wel eens
  • Ik heb dit ook alleen maar door vrouwen horen zeggen
  • Ik ken dit woord niet

0 stemmers

Ik kom trouwens niet uit een omgeving waar dit woord gebruikt wordt, maar toen ik klein was was er een vrouw die dit altijd tegen mij zei en het heeft me echt jaren gekost om te ontcijferen wat ze nou precies zei :sweat_smile: Ik had wel door dat het een koosnaampje was maar ik kende het woord niet (het woord wijf ook niet denk ik, of ik kende het alleen als scheldwoord) en kon het nooit verstaan

1 like

Oooh thanks heb al lang geen aflevering meer gezien maar die wil ik kijken!

1 like

Heb is eind November voor zover ik weet in usa alleen gebroadcast via paramount +. Ik kon toevallig via iemand het eerste deel al zien. En het is ECHT heel goed. Veel beter dan welke covid episode wat ze hebben gemaakt. Als het in Europa makkelijk te zien is zal ik je een link sturen mocht je dat willen. Het is echt hilarisch, cartman is gelukkig getrouwd, joods en heeft 3 kinderen etc. (Dit is geen spoiler btw om het te kijken).

2 likes

ik had een stukje gezien en cartman lijkt echt op zo’n vent uit een ander programma.
was een cartoon maar werd ingeleid door een echte man? een dikke witte amerikaanse man met zo’n zieke wipneus ook

edit: oja louie anderson

hahahah echt een cartman-man

18 likes

Ja ik zei ook al dat varkensneusje, zo noemde ik het, moet ergens vandaan komen. Ik dacht zelf eerst omdat cartman steeds schreeuwde als een big als hij gevaccineerd moest worden en ook zo rondrende. Maar kan kloppen wat je zegt, heb er alleen geen beeld zo bij.

Edit: omg @kali ik zie het hahahah love it.

1 like

Ryan Reynolds en Ryan Gosling. Ik ga er nu ook vanuit dat iedere Ryan Canadees is

5 likes

Hahaha Life with Louie! Dat sloeg echt zo nergens op. Saaie cartoon ook, maar WAAROM.

7 likes

Naast Leonardo had ik ook op de basisschool al een crush op deze Ryan uit California

Ken jij deze Ryan?

• Nee geen flauw idee
  • Ja ik had een crush op hem
  • Gewoon ja

0 stemmers

En wat zou jij ervan vinden als jouw hypothetische kind al echt een celebrity crush heeft op de basisschool? Mn ouders hebben er nooit moeilijk over gedaan en het is ook mega onschuldig. Maar ik vind het zo apart nu dat ik posters en plaatjes uitknipte van toch wel behoorlijk wat oudere jongens. Vooral Leonardo dicaprio wtffffff.

• Geheel onschuldig
  • Ik weet het niet
  • Ik zou het lastig vinden dat mijn kind op die leeftijd al een ‘crush’ heeft

0 stemmers

1 like

Ik weet alleen dat hij een hitje had, maar vraag mij niet hoe hij heet en hoe het lied klonk

Hij is wel een typische 2000’ mooi boy