Stel je persoonlijke vraag #31

Oh ja, dan zou ik het ook zo doen indd! In dit geval kwam sowieso al een groot deel van het huishouden op mij neer (hij werkte op een covid afdeling dus was logisch) dus had geen zin nog meer huishoudelijke taken op me te nemen :sweat_smile:

1 like

Wonen in een postmodenistisch huis of er een bouwen.
Posmodernistische literatuur of filosofie tot je nemen.

1 like

Oh ik zou echt niet gauw m’n boodschappen bestellen, vind het 9 van de 10 keer leuk om te doen. Lekker kijken wat ze hebben, nieuwe producten spotten, en sowieso vind ik de ‘koopervaring’ leuker als je producten in een winkel koopt ipv online. Boodschappen zijn echt iets waarvoor ik van mezelf gerust geld uit mag geven want ik moet toch eten.

Hoe leuk vind je boodschappen doen op een schaal van 1 tot 10?

• 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

0 stemmers

Ik doe gewoon allebei: bestellen en nog naar de winkel vaak. Vind het best leuk maar zwaardere dingen laat ik bezorgen plus vaak 2 of 3 keer avondeten. Best of both worlds vind ik zelf.

5 likes

Ik ben zo’n typische online shopper, kan ik ook allemaal veel sneller dan in een winkel.
Als je zoekt op ‘aoili’ o.i.d kun je meteen de opties zien en welke het goedkoopste is per gram.
Dan hoef ik niet met die hele kar door alle schappen te zoeken. 5 sec en klik het zit erbij.

Ook de nieuwe producten of aanbiedingen staan gewoon bij elkaar op een pagina, (meerdere mensen geven dat hier als reden) zodat je ook niet hoeft te gissen van goh is dit nieuw of ken ik het al ofzo?

En het scheelt zoveel gesjouw. (zeker met bier frisdrank kattenbakgrind enzo) Maar ik vind boodschappen doen dan ook niet echt leuk om te doen.
Doe het nog wel regelmatig in een supermarkt hoor, voor de afwisseling. Elke week bestellen en nooit meer naar de supermarkt lijkt me ook weer niks.

15 likes

Ja dit. Ik hou ook van de lijst met je meest gekochte producten in de app, een paar keer klikken en je mandje zit vol. Terwijl je op de bank zit.
En het gebeurt mij online veel minder vaak dat er een aanbieding is uitverkocht dan in de winkel.

3 likes

Ik vind online bestellen op zich lekker makkelijk en snel geregeld maar heb echt haat aan het feit dat je een heleboel verse producten niet los erbij kan doen. Bv vleestomaten of twee losse bananen of een paar kiwi’s. Ik ben alleen en wat heb ik aan een tros bananen, een schaal appels en een bak kiwi’s? Dan gaat de helft de prullenbak in :slightly_frowning_face:

4 likes

Ik eet voornamelijk veel verse groentes en fruit. En dat wil ik toch echt zelf uitkiezen.

9 likes

Een dikke 1 en daarom doe ik nooit boodschappen.

4 likes

Ik vond boodschappen doen leuk, maar sinds Corona echt niks meer aan.

1 like

Iemand bij de kapper zei deze week; ik had luizen maar ik denk dat ze weg zijn. En ik dacht: wtf denk je, blijf weg tot je het zeker weet man, bij de kapper. Anyway…

Heb jij ooit luizen gehad?

• Ja als kind
  • Ja als volwassene
  • Ja als kind en volwassene
  • Nee nooit gehad

0 stemmers

Heb je nu jeuk op je hoofd als je aan luizen denkt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Helaas als puber last gehad, en vaak te lui om dekbedovertrek te verschonen etc. waardoor het alleen maar langer duurde. Was er ook blij om toen ik er eindelijk af en was.

Ik hou van boodschappen doen maar het kost me altijd zo tyfus veel tijd. Ik woon niet dichtbij een supermarkt dus waar ik ook heen wil, het is minimaal een kwartier fietsen. En ik woon bovenop een heuvel dus dan moet ik met m’n kut boodschappen naar boven fietsen en ik haat fietsen al zonder heuvels en boodschappen.
Mijn vriend krijgt een fiets gesponsord van z’n werk en ik ga m’n voorstellen/dwingen een elektrische tr nemen zodat ik die kan gebruiken :thumbsup:

1 like

Nooit luizen gehad, wel twee keer waterpokken gehad. Dat compenseert het wel

ik denk bij luizen 0 aan jeuk en voel vooral die verschrikkelijke shampoo mijn hoofdhuid weer wegbranden :confounded: het leek wel alsof dat er uuuren in moest blijven zitten

4 likes

Zomerkampen met kinderen :expressionless:

Dan kan ik de markt heel erg aanraden! Ik vind het echt leuk om daar groente en fruit uit te kiezen, vaak hebben ze ook producten die je in de supermarkt niet vindt.

Wij gaan wekelijks naar de markt en kochten dan de rest 1x per week in de supermarkt. Maar dat deel gaan we nu dus laten bezorgen.

1 like

Ik lees altijd van die goede verhalen over de markt, maar bij ons is groente en fruit daar gewoon nog veel duurder dan in de supermarkt? En je moet het echt bestellen aan zo’n kraam. Vind het allemaal veel gedoe haha. Mochten er tips zijn voor dealtjes op de markt dan graag want misschien doen ik het zelf fout.

2 likes

Als kind omdat de hele klas het had en als volwassene door een slaaptrein, had toen direct luizen én bedwantsbeten over m’n hele rug.

Genieton

3 likes

Oh balen! Hier is het gewoon uit zichzelf goedkoop, we onderhandelen niet ofzo. En alles ligt uitgestald dus het meeste fruit enzo moet/kan je zelf pakken. Daarbij hebben we een superuitgebreide notenkraam, kaasboer, bakker en een kraampje met home made smeersels (pesto, humus enzo) waar we regelmatig iets kopen.

Mijn vriend gaat nu altijd met ons kind als kneuterig uitje, dus ze zijn daar nu vaste klant bij al die kramen.