Ik vind (als het niet te druk is) het heerlijk om alle rayons van de supermarkt af te gaan en te kijken naar wat ze hebben, te vergelijken, nieuwe dingen mee te nemen. En ik kom bijna altijd kenissen tegen en dat is gewoon heel gezellig.
En ik haat pakketjes thuis laten bezorgen in het algemeen omdat ik het exacte uur niet weet/er dan niet ben/misschien op het toilet zit ofzo dus doe het alleen als het niet anders kan/veel goedkoper is en liefst in een afhaalpunt
Nou ja, zeg nooit nooit. Maar ik ben op dit moment niet het type dat vooruit kan plannen wat ze wil eten die dag. Verder ook niet wanneer ik precies thuis ben om die boodschappen dan te ontvangen. Vaak genoeg dat we opeens spontaan wat gaan drinken etc. Ik haat het ook om pakketten thuis te ontvangen, en kies ook altijd een pakketpunt zodat ik op dat moment zelf kan kiezen wanneer ik het ophaal.
Verder ook irritant dat ik niet mijn eigen fruit/ groente kan kiezen of de houdbaarheidsdatum die ik wil.
En dan probeer je eerst altijd snel te kauwen en door te slikken, maar dat lukt niet. Dus denk je: nou laat ik dan maar een glimlach opzetten zonder dat ze meteen zien wĂĄt ik allemaal in mijn mond heb, wil meestal ook niet op een charmante manier. Dus ik eindig dan meestal zo: .
Ik weet het niet? Ik snap wel als je er niet meer heen gaat maar ik weet ĂŒberhaupt niet wat ik van dat coronapaspoort vind dus ik ga maar gewoon voor gelaten accepteren en als het ergens niet gecontroleerd word dan zou ik waarschijnlijk denken âoh okâ.
Lijkt me alleen vervelend als dat betekent dat er heel veel irritante wappies in de zaak zitten die zo onwijs tevreden met zichzelf zijn (ik word echt leip van mensen die hun mondkapje onder hun neus dragen of âmuilkorfâ erop geprint hebben en dan zoân triomfantelijke blik erbij).
@Koda ik vind boodschappen bezorgen zo relaxt, ik deed ervoor al weekboodschappen en dat was al beter dan elke dag in een supermarkt staan en nu hoef ik t alleen nog maar naar boven te tillen
Ik mis alleen de allerhande boxen en zit een beetje te twijfelen of ik een andere maaltijd box wil proberen maar dan hoef ik ook weer veel minder boodschappen te bestellen
Bestellen is een beetje tegen mijn principes in, niet beter voor de wereld enzo. Ik kan net zo goed even naar een winkel lopen ipv dat het per se met een auto naar me toe hoeft te komen.
Ik woon alleen, weet niet of ik aan het minimale bestelbedrag zou komen. En boodschappen doen is ook even beweging en naar buiten. En soms vind ik het leuk, lekker dingen bekijken en uitproberen.
Ik vraag me af hoe ik aan âPostmodernismeâ kan doen haha
Nee de pickup service is handiger. Ze pakken boodschappen voor je in en mijn vriend rijdt op de terugweg langs de jumbo. Kost hem 5 min extra. Dan hoef je niet in een bepaald tijdsvak thuis te blijven.
Ik ben all in op vakantie dus alles is betaald. Ik ben een lui hol en kom het resort niet af (ok alleen voor een koelkastmagneet). Je hebt hier mega chille balinese ligbedden. Kosten: 19 euro per dag. Dit is mijn eerste âop vakantieâ ervaring in meer dan 2 jaar.
Yolo doen en elke dag (nog 5 dagen want vandaag lig ik er al haha) zoân bed huren?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zeker doen, je hebt ook geen kosten voor dagtrips etc dus dat kan je hier mooi weer aan uitgeven . Fijne vakantie nog!
Als je het kan missen zou ik het doen. Wel skeer dat je All in hebt en dan alsnog voor een bedje moet betalen eigenlijk
Als je werkelijk waar niet buiten de hekken van het resort komt, zeker doen haha. Waar ga je anders liggen
Je hebt echt tig gewone ligbedden waarvoor je niet hoef te betalen. Zoals deze
Hiervoor alleen wel maar ligt zoveel chiller hahahaha
Ik vind deze dingen altijd mega onhygiënisch dus ik durf er niet op te liggen haha maar als je dat graag wil zou ik zeker doen!
Edit: oh ik zie dat je er een handdoekje op legt dat is wel beter, ik heb het beeld vastgehouden van mensen die met hun natte ingesmeerde lijf kaal op dat bed gaan liggen haha.
Heb vanmorgen gezien dat ze de hoezen hebben verwisseld. Wat dat betreft vind ik dit net zo âviesâ als een hotelbed haha. Maar ok, na korte poll zegt bijna iedereen al ja hahaha
Wel grappig dat ik hier zonder twijfelen ja klik, maar als het om mezelf gaat zou ik het overdreven vinden. Vind dat overigens super irritant, dat ik op vakantie dan alsnog niet het duurste eten of de duurste cocktail van de kaart wil kiezen, want âoverdrevenâ. Vind dat echt een irritante eigenschap van mezelf, dus dit jaar heb ik elke keer bij die gedachte hardop uitgesproken tegen mân vriend âwe zijn op vakantie en we kijken niet naar het geldâ en dat hielp wel. Geniet ervanâŠ!!!
Dit herken ik zo erg en ik vind het ook irritant aan mezelf. Bij mij komt het wel door mijn ouders die altijd de goedkoopste optie willen en nu ben ik mezelf aan het aanleren dat dat dus niet altijd hĂłeft.
Nou ik heb net geld afgetikt voor een week jongens. Heerlijk, ook niet nadenken waar ik wil gaan liggen. YOLO
Voor Corona haalde ik meestal mijn boodschappen via een pick-up-point maar die is er niet meer nu. Ook geen eentje meer in de buurt helaas.
We laten sinds het begin van de crisis eenmaal per week thuisbezorgen en dat geeft mij veel rust. Het vergt zoals @Bunnyslippers zegt wel planwerk (maar dat geeft niet, dat doe ik graag). Op zondag leggen mijn man en ik de agendaâs naast elkaar en maak ik een eetplanning en aan de hand daarvan bestel ik de boodschappen.
Het spontane is er inderdaad een beetje af helaas, maar de voordelen wegen voor ons wel op tegen de nadelen.
Dat is ook een goede!
Mijn vriend heeft nu een vaste thuiswerkdag dus we laten het dan bezorgen. Ook makkelijk. (En we fietsen naar het werk, dus uit werk halen is niet zo handig haha)