Stel je persoonlijke vraag #31

Wacht even, in het Oude Testament staat genoemd dat je niet aan postmodernisme mag doen?

1 like

Ik vind het fijn omdat ik vaak met een grote groep ben en dan wil iedereen telkens dingen bestellen en allemaal chaos, maar ik vind het wel heel raar om te betalen voordat ik iets heb

Als de bediening in een restaurant vraagt of alles naar wens is, of ā€˜smaakt het allemaal?ā€™

• Vind ik prettig
  • Dit verwacht ik ook
  • Dit vind ik irritant
  • Dit hoeft van mij niet
  • Ik geef altijd eerlijk antwoord, ook als iets niet naar wens is of niet lekker smaakt
  • Ik zeg eigenlijk altijd ja. Ook al is dit niet het geval

0 stemmers

1 like

Altijd jammer dat ze dit vragen net nadat ik iets te enthousiast een grote hap heb genomen.

35 likes

postmodernisme ondermijnt het gezag van de bijbel.

1 like

Love it, ik ga zelfs liever naar zulke plekken. Van mij mag het voor altijd zo blijven.

1 like

Zijn trouwens altijd mannen die veel te ingewikkelde instructies geven. Nog nooit een vrouw meegemaakt die zei ā€˜na 600 meter naar linksā€™ oid. Hoe de fuck weet je nou hoeveel 600 meter is.

9 likes

Gebruik jij weleens hashtags op WhatsApp of andere plekken waar ze niet horen?

• Nee
  • Ja #Doeik

0 stemmers

Gebruik je weleens hashtags in een zinvorm, wat dus eigenlijk niet werkt

• Nee
  • Ja dit doe ik #Moetkunnentoch

0 stemmers

Intense hekel aan ook als mensen dit doen. Geen idee waarom.

1 like

Toevallig net geweest haha, voor het eerst. Vond het hier opzich wel prima want het was een plek waar je veel kleine dingen bestelt en het personeel kwam wel steeds tussendoor aan tafel om te vragen of het lekker was, of je nog ergens op aan het wachten was of dat je misschien ergens uitleg over wilde ofzo. Daardoor voelde het niet zo onpersoonlijk! En ik kon me wel voorstellen dat het voor het personeel handig was want heel klein heel vol zaakje waar ze zelfs zonder het opnemen van bestellingen met 4 man bediening de handen vol aan hadden

2 likes

Snap jij dat mensen horecazaken gaan boycotten wanneer ze zeggen niet te controleren op qr code? En dan niet alleen er niet meer komen omdat ze zich niet veilig voelen daar, maar ook niet meer bestellen etc. Kortom, die zaken gewoon niet steunen.

• Ja snap ik, doe het zelf ook
  • Ja snap ik, doe het zelf niet
  • Snap ik niet, doe het zelf niet

0 stemmers

En snap jij horeca wanneer die zegt niet te zullen gaan controleren?

• Ja begrijp ik
  • Nee begrijp ik niet
  • Begrijp ik enigszins/ongeveer/een beetje

0 stemmers

Weet jij precies hoe je ā€˜chipotleā€™ moet uitspreken?

• Ja weet ik
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Yesss, ik had het goed!

6 likes

Ik was laatst uiteten en we werden bediend door de stuntelende tienerzoons van de eigenaar - die wel heel erg hun best deden - en ik vond dat zo gezellig! Ook ideaal voor het screenen van dates trouwens. Als ze kortaf of onbeschoft doen tegen de bediening, is het direct exit. En andersom: ik smolt helemaal toen opeens bleek dat mā€™n date een gemeenschappelijke connectie en interesse met die jongens had gevonden, omdat ā€˜ie blijkbaar ook wel even op me had zitten wachten (oeps). Vind het echt een meerwaarde! Ook als ze wel goed zijn in hun vak trouwens.

12 likes

Laat jij je boodschappen thuis bezorgen?

• Ja
  • Nee, wil ik ook nooit gaan doen
  • Nee, maar wil ik ooit wel

0 stemmers

Is er in jouw buurt iets gedaan met burendag vandaag?

• Nee
  • Ja, iets kneuterigs
  • Ja, dik feest

0 stemmers

Haal jij (een deel van) je boodschappen op de markt?

• Ja, regelmatig
  • Zo af en toe
  • Nee, (bijna) nooit

0 stemmers

https://youtube.com/shorts/MIXPLAruTS4?feature=share

Waarom komt er geen preview :cry:

1 like

Dankzij South-Park denk ik dat ik het goed uitspreek.

4 likes

Hahahahah

Vind dit ook zo zonde van de supermarkten. Het is toch leuk om een een kort praatje te maken met de medewerkers of als je er geen zin in hebt die je het niet. Maar alles wordt zo onpersoonlijk. (Soms denk ik wel eens kunnen er straks nog wel met onbekenden communiceren of groeit nu een generatie op die geen idee heeft hoe dat moet)

6 likes

Altijd bij links, rechts en meters geneuzel. Die mij maar bomen, kunstwerken, winkels, bijzondere auto, huizen, brug etc dat snap ik

1 like

Ik laat wel eens boodschappen bezorgen door picnic, maar zeker niet altijd.

1 like