Stel je persoonlijke vraag #31

Alle 3 kwam voor, maar volgens mij was het in de onderbouw lopend en dan werd ik met de auto opgehaald door opa en oma. Maar zodra ik oud genoeg was fietsend

1 like

Ja al heb ik wel een heel stuk stiekem met een klasgenootje meegefietst. Maar goed ook want anders was ik zo een doodlopende weg in gefietst.

Mijn vorige manager liep altijd fluitend door het gebouw en dat was soms echt handig als ik hem een dagje wilde ontlopen

7 likes

Oooh ik zou nu ook wel een fietsexamen willen doen als ik als beloning naar de brandweer mag :hot_face:

3 likes

Het is dierendag! :heart_eyes_cat:
Geef jij jouw huisdier iets extra’s vandaag?

• Ik heb geen huisdier
  • Ja
  • Nee ik vind het onzin

0 stemmers

Ik heb al 1,5 week een cadeautje klaarliggen voor cavia en kitten :joy:

19 likes

Haha zo lief, wat is het?

1 like

Mijn hondje is vandaag ook nog eens 1 geworden, op dierendag. Dubbel leuk :heart_eyes:

11 likes

Deze voor kitten. En voor Cavia zo’n grote rol met hooi, gedroogde groenten, alles eetbaar. :heart:

17 likes

Nee, zou normaalgesproken wel maar ze is uit logeren!

1 like

@Jumpsuit

Happy dierendag! :partying_face:

44 likes

Dat kreng van mij krijgt iedere weekend een halve haring. Zij is wel genoeg verwend

Edit; zie kreng dat niets extra’s krijgt van haar strontvervelende baas

31 likes

Ligt het aan dit vieze huis of hebben jullie ook nog steeds een fruitvliegjes plaag? :sob:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Edit: ok dat wordt het huis soppen đŸ„Č

Even wat uitleg; ik ben getrouwd maar doe dat echt nooit meer. Ik wou graag klein trouwen en een klein feestje geven met vrienden en directie familie die w wij ons dagelijks leven ook zien. Iedereen om me heen was het daar niet mee eens. Zo wou mijn man wou graag zijn hele familie erbij (dat waren in totaal al 50 man). In de 10 jaar dat we samen zijn, had ik de helft daar nog nooit van gezien. Uiteindelijk heb ik zelfs ruzie gehad met mijn ouders omdat ze vonden dat ik een paar van hun vrienden uit moest nodigen. Mijn ouders hebben uiteindelijk voor hen betaald, maar toch.

In totaal waren er 120 gasten en vond het echt verschrikkelijk om in het middelpunt te staan die dag. 75% van de gasten waren oude mensen die snel allemaal op een stoel gingen zitten ipv dansen, het enige wat ik graag wou. Maar als al je gasten zitten, bevorderd dat niet bepaald de sfeer.

Ik weet nog dat ik naar de wc ging en dat er 3 hysterische tantes achter me aan renden ‘want ik kon toch niet alleen naar de wc op mijn trouwdag?!’. Ik had een simpele jurk en kon prima alleen naar de wc.

Neeee nooit meer. Het enige leuke vond ik dat mijn man en ik eigen geloftes geschreven hadden, maar dat was vast ook gebeurd met minder gasten.

7 likes

Nee joh, die beesten komen niet op een vies huis af hoor! Echt puur op rot fruit. Wat super goed helpt is even een glas neerzetten met witte wijnazijn erin en een beetje afwasmiddel, afdekken met huishoudfolie en een paar gaatjes erin prikken. Dan heb je er zo al een heeeeleboel gevangen!

2 likes

Thanks, heb je advies gelijk opgevolgd!

Ik heb daarmee laatst denk ik echt 80 fruitvliegjes gevangen :sunglasses: was echt satisfying

Ja echt een bitch

Echt een teef

1 like

Interessant artikel over middelmatige luxe:

„Middelmatige luxe is ontstaan in de jaren na de financiĂ«le crisis van 2008, en nooit meer echt weggegaan”, laat de Amerikaanse consultant en auteur Venkatesh Rao (1974) via de mail weten. [
] De doelgroep van bedrijven die middelmatige luxe verkopen, zegt Rao, zijn millennials, de mid-twintigers en dertigers van nu, die zijn opgevoed door ouders uit de middenklasse en aan de weg proberen te timmeren in de huidige economie.

Dat juist in de middenklasse opgegroeide mensen gevoelig zijn voor dit soort consumptie, zegt hoogleraar sociologie Gerbert Kraaykamp van de Radboud Universiteit in Nijmegen, komt doordat de angst voor sociale daling in deze groep relatief groot is. In deze klasse moet je, meer dan in andere groepen in de samenleving, je best doen om je positie te behouden: deze moet gereproduceerd worden in elke nieuwe generatie.

Aan welke van de middelmatige luxe doe/heb jij?

• Meubels van Made
  • Een plastic of opblaasbaar badje
  • Ace & tate brlllen
  • Veloretti-fietsen
  • Truffelchips
  • Kleding van Arket
  • speedy boarding / extra beenruimte economy class
  • riem, petje of ander enigszins goedkope accessoire van een designermerk
  • geen
  • Anders

0 stemmers

6 likes