maar mijn huis is ook al een tijdje niet gesopt
Het is hier potdorie elke dag dierendag. Heb voor 90 euro aan voer besteld vandaag en ik mocht vanochtend al kots opruimen. We gaan wel extra knuffelen vandaag
Ik vind ace en tate brillen vooral chill omdat ze 100 euro zijn en alles erbij zit. Ik wist niet dat dat onder middelmatige luxe viel
Maar thanks, interessant artikel heb ik vanavond weer een leuk gespreksonderwerp
Middelmatige Luxe zou echt een goede drag naam zijn voor mij.
Hoogzwanger op een elektrische step
- Ja dat kan prima
- Nee gevaarlijk
0 stemmers
Over een tijdje zou ik wel graag een kat willen, ik denk dat ik dan ook meer thuis ben. Ok, laten we voorop stellen , smaken verschillen ik moet wel een naam hebben wat native engels sprekende mensen ook uit kunnen spreken. Dus na alle flauwe vreselijke namen van mijn kant, is dit eigenlijk overgebleven. Voor een kat:.
- Marley
- Charlie
0 stemmers
Zo hard gaan die dingen toch niet of wel? Je kan toch ook gewoon hoogzwanger fietsen of scooter rijden. Of is dat ook not done?
Ik denk dat ik Marley oprecht de meest zeikerige naam op aarde vind.
Marley, want dan kun je een tweede kat Bob noemen.
Dit haalt me dan juist over de streep om het te doen. Zo zit ik in elkaar.
Marley is een kat
Charlie een golden retriever
25 km per uur gaat onze. Ik vind ook dat het prima kan maar mijn vriend en moeder niet. Omdat je ook wel redelijk makkelijk kan vallen in principe.
Maar wie wil er nou lopen
Neee Marley is sowieso een hond!! Marley & me
Ik ben niet onderwezen in romcoms op Pretty Woman na
Wow reminder aan de kutste film die ik óóit heb gezien
Vond the pianist nog feestelijker dan die film.
Ik vind dus echt Kees en Jaap leuke namen voor een kat maar als je dat aan een Engels sprekend persoon voorsteld heb je KEYS AND JAPE. Vreselijk. Eigenlijk alle namen die ik heel er leuk vind vallen af omdat het niet uit te spreken is voor veel mensen. Maar hoe leuk is het om een kat te hebben die jaap of kees heet aaaahw.
Noem hem Jan kees. Dan heet hij yankees in het engels
Noem hem case. Dan spreekt je vriend Kees goed uit.
Hahaha dan blijf maar op bed liggen, want je kunt ook gewoon struikelen.
Onze kat heette Jaap, vond ik ook echt een leuke naam (verzonnen door mezelf uiteraard).