Stel je persoonlijke vraag #31

maar mijn huis is ook al een tijdje niet gesopt :grimacing:

Het is hier potdorie elke dag dierendag. Heb voor 90 euro aan voer besteld vandaag en ik mocht vanochtend al kots opruimen. We gaan wel extra knuffelen vandaag :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik vind ace en tate brillen vooral chill omdat ze 100 euro zijn en alles erbij zit. Ik wist niet dat dat onder middelmatige luxe viel :joy::open_mouth:

Maar thanks, interessant artikel heb ik vanavond weer een leuk gespreksonderwerp :sunglasses::joy:

2 likes

Middelmatige Luxe zou echt een goede drag naam zijn voor mij.

27 likes

Hoogzwanger op een elektrische step

• Ja dat kan prima
  • Nee gevaarlijk

0 stemmers

Over een tijdje zou ik wel graag een kat willen, ik denk dat ik dan ook meer thuis ben. Ok, laten we voorop stellen , smaken verschillen ik moet wel een naam hebben wat native engels sprekende mensen ook uit kunnen spreken. Dus na alle flauwe vreselijke namen van mijn kant, is dit eigenlijk overgebleven. Voor een kat:.

• Marley
  • Charlie

0 stemmers

1 like

Zo hard gaan die dingen toch niet of wel? Je kan toch ook gewoon hoogzwanger fietsen of scooter rijden. Of is dat ook not done?

2 likes

Ik denk dat ik Marley oprecht de meest zeikerige naam op aarde vind.

21 likes

Marley, want dan kun je een tweede kat Bob noemen.

11 likes

Dit haalt me dan juist over de streep om het te doen. Zo zit ik in elkaar.

1 like

Marley is een kat
Charlie een golden retriever

6 likes

25 km per uur gaat onze. Ik vind ook dat het prima kan maar mijn vriend en moeder niet. Omdat je ook wel redelijk makkelijk kan vallen in principe.

Maar wie wil er nou lopen

Neee Marley is sowieso een hond!! Marley & me

5 likes

Ik ben niet onderwezen in romcoms op Pretty Woman na :cry:

1 like

Wow reminder aan de kutste film die ik óóit heb gezien

Vond the pianist nog feestelijker dan die film.

6 likes

Ik vind dus echt Kees en Jaap leuke namen voor een kat maar als je dat aan een Engels sprekend persoon voorsteld heb je KEYS AND JAPE. Vreselijk. Eigenlijk alle namen die ik heel er leuk vind vallen af omdat het niet uit te spreken is voor veel mensen. Maar hoe leuk is het om een kat te hebben die jaap of kees heet aaaahw.

2 likes

Noem hem Jan kees. Dan heet hij yankees in het engels

19 likes

Noem hem case. Dan spreekt je vriend Kees goed uit.

17 likes

Hahaha dan blijf maar op bed liggen, want je kunt ook gewoon struikelen.

1 like

Onze kat heette Jaap, vond ik ook echt een leuke naam (verzonnen door mezelf uiteraard).

3 likes