Jij moet gewoon deze tips volgen
Moet je gratis shotjes ook opgeven bij de Belastingdienst?
En was je geslaagd voor je fietsexamen?
- Ja, ik steek ook altijd mijn hand uit als ik afsla
- Ja, maar eigenlijk ben ik een wegpiraat op de fiets
- Nee, maar goed ook. Ik ben een gevaar op de weg
- Nee, ik kan nu wel netjes fietsen
- Nee, mijn school deed niet mee aan die onzin
- Ik weiger te fietsen
0 stemmers
âBeauty is extremely accessible, even in the⊠lower classesâ Ahahaha
Voor huurtoeslag worden altijd al de inkomens van alle medebewoners meegerekend, of je nou fiscale partners bent of niet. Die huurtoeslag van 300 euro krijg je sowieso al niet in deze situatie, getrouwd of niet. Maar verder met je eens hoor dat het nogal krom is geregeld allemaal.
- Nee denk ik niet eens over na
- Ja houd ik wel in mijn achterhoofd/ zou wel leuk zijn
- Ja eigenlijk wel, minste wat je kunt doen
0 stemmers
Als er dankzij een foutje van een restaurant je bestelling 1.5 uur duurt voordat het binnen is ipv de gebruikelijke +/- 25 min. Verwacht je dan een extraatje bij je bestelling? Zoals gratis blikje drinken etc
2x 0 fout, kreeg mân diploma uitgereikt door de burgemeester
Hmm ik weet niet, bij thuisbezorgd krijg je wel sneller een negatieve recensie als het echt heel lang duurt. Denk dat een âexcuus drankjeâ dan wel kan helpen.
Ik was de enige in de klas met 0 fout. Kan niet flexen met mijn cito score, want die weet ik niet meer. Dus deze kans grijp ik met beide handen aan
Ohhh, flashback, ik kreeg hem niet van de burgemeester maar kreeg wel samen met alle andere kinderen uit de stad die 0 fout hadden een rondleiding bij de brandweerkazerne
Belachelijk dat ze me wel dat diploma hebben gegeven terwijl ik amper mn veters kon strikken, das supergevaarlijk op de fiets
Kwestie van klittenband schoenen dragen
Het was goedkoper dan testamenten en erkennen en alles regelen
Uiteindelijk niet want we zijn met onze getuigen daarna gaan lunchen bij het rijks en het jaar erna hebben we een feestje gegeven op Terschelling maar qua kosten viel dat heel erg mee (inclusief overnachting voor 80 gasten, bus, en feest + eten in een strandtent. Mocht iemand meer willen weten voel je vrij om te dmen want ik vind het echt een aanrader).
@Ovenschaal haha als dat hier een optie was hadden we dat waarschijnlijk gedaan maar hier moet je je getuigen van te voren opgeven.
Hahaha ja ik ook. Vet ongemakkelijk ook nog een foto in de krant
Haha hier hetzelfde. Maar geen bezoek van de burgemeester. Een eervolle vermelding kreeg ik haha
Nee dus wat is nou goedkoper uiteindelijk
Hadden jullie bij dat fietsexamen op de basisschool ook dat de docenten vermomd op de uitkijk stonden?
Wij noemden dat denk ik het verkeersexamen?! Iig je moest van die dingen doen op het schoolplein met je fiets, dus ja een fietsexamen was een veel betere benaming geweest. Volgens mij hadden we ook verkeer les oid. Ik vond het vreselijk.
Hie ging jij naar de basisschool?
- Lopend
- Op de fiets
- Ik werd met de auto gebracht
- Met het ov
0 stemmers
Ik had oppaskinderen die vaak op de fiets wilden maar dat mocht niet, want je had ook 2 trams over dat pad. Nou het moet maar weer herfst worden en een kind al helemaal glijdt direct met dat fietsje uit. Moet er niet aan denken. Al dacht ik wel vaak, ah is toch leuk laat ze op de fiets gaan. Maar het was out of question.
Wel verdorie ik had ook 0 fout (als ENIGE in de klas) maar bij mij lag hij gewoon op mijn tafeltje toen ik terugkwam uit de pauze, net zoals bij alle anderen
Fun fact ik had ook 550 op mijn citotoets, true story
Ze hadden een pijl neergezet zodat we een bruggetje over moesten, en toen zat er zo een moeder op een stoeltje te jureren. Ik fietste de brug over en toen zei ze heel triomfantelijk: ja dat is fout, want je moet AFSTAPPEN. En toen was ik gezakt. Ik weet het nog zo goed en het is echt meer dan 20 jaar geleden. Ik heb wel veel bijna ongelukken gehad op de fiets, meestal door mijn fout, dus op zich was het wel terecht.