Stel je persoonlijke vraag #31

Ik snap deze reference nu ineens:

1 like

Ik wil wel trouwen maar eigenlijk willen we alleen een feest met al onze familie en vriendin. Het officiĆ«le gedeelte doen we gewoon lekker samen. Vind het zoā€™n awkward idee dat iedereen je beloftes enzo hoort

2 likes

Ben jij vandaag al buiten geweest?

• Ja, maar omdat het moest.
  • Ja, omdat ik dat wilde.
  • Nee, maar ik ga nog wel.
  • Nee, ook niet van plan.

0 stemmers

1 like

Een leuk feest op een mooie plek met veel lekker eten. Wel alles op dezelfde plek met iedereen, niet te formeel. En alles op Ć©Ć©n dag voor het echie, niet even wat tekenen op het gemeentehuis en dan later een keer een feest. Maar ja dit alles betekent nog ff sparen dus :joy:

2 likes

Telt buiten wachten om in een auto te stappen om vervolgens uit te stappen bij je ouders ook? :joy:

3 likes

Ik wil in het buitenland trouwen en liefst met 100 - 150 familieleden en vrienden maar denk dat we eerder gaan eindigen op 200.
Donderdagavond zou ik dan traditionele trouw ter plekke doen en dan met zā€™n allen Congolees eten. Vrijdagavond allemaal Italiaanse specialiteiten en zaterdag dan ceremonie met het alles erop en eraan.

19 likes

Maar ik ben op vakantie en het is hier 36 graden :sunny:

2 likes

Tenzij je er zelf voor kiest het anders te doen, zeg je alleen ā€œjaā€ op de vraag van de trouwambtenaar.

2 likes

Misschien straks naar buiten om patat te halen. Alleen patat en een frikandel speciaal krijgen mij vandaag zo ver om de regen in te gaan.

5 likes

Ik vond het wel heel mooi, maar erg druk. Ze hebben een hele leuke boekhandel wat ook leuk is voor kinderen (mocht je die meenemen) en genoeg lekkers te eten!

Zulk soort loafers?

• Ja
  • Nee
  • Meh

0 stemmers

En zulk soort chelsea boots?

• Ja
  • Nee
  • Meh

0 stemmers

Ik ben naar buiten gegaan om een tapijtreiniger te huren en mijn hele vloerkleed en bank te reinigen. Voel me zo buitenaards volwassen vandaag.

4 likes

Volgens mij kan je er wel meer dan alleen shoppen, er zit ook een bioscoop, arcade, bowling en ook zoā€™n social media museum, mocht je dat leuk vinden.

Ik was degene die a. Niet wilde trouwen, b. Als t dan per see moet alleen met getuigen en c. Absoluut geen feest. Maar hoe meer we (ik) erover nadacht(en), des te meer ik wilde. Het wordt nu met alleen familie en getuigen even die handtekening zetten en daarna een lunch of diner. Feest met vrienden en hele goede collegaā€™s komt later, als het huis af is. Maargoed, nu eerst maar eens verloven en dat is al een uitdaging (zie relatieleed topic hehe).

@ovenschaal geen getuigen? Of is dat niet nodig in DK? In dat geval wijzig ik bij deze alsnog de plannen en boek ik een ticket. Moet toch nog mijn ID inleveren daar dus dat is dan twee vliegen in 1 klap.

Als je wilt trouwen/bent getrouwd, waarom?

• Ik vind het belangrijk om me formeel te binden aan mijn partner
  • Ik vind het belangrijk dat mijn partner zich formeel bindt aan mij
  • Ik vind het belangrijk dat zaken zoals financiĆ«n, kinderen, pensioen, erfenis etc. in 1 klap geregeld zijn
  • Ik hecht meer waarde aan mijn relatie als deze geformaliseerd is voor de wet/kerk
  • Ik vind de traditie belangrijk
  • Ik vind het belangrijk om aan de sociale verwachtingen te voldoen van bijvoorbeeld familie, vrienden, mijzelf
  • Ik wil(de) graag een feest geven
  • Anders, namelijk:
  • Ik ben getrouwd, maar ik zou het nu waarschijnlijk niet meer doen
  • Ik ben getrouwd geweest en ik zou het niet nog een keer doen

0 stemmers

• Ik wil niet trouwen en dat heel graag even zeggen

0 stemmers

Ik voel mij erkend door die extra poll

9 likes

Ik vind het een mooie gelegenheid om de liefde te vieren

22 likes

Kun je ook deze poll maken voor waarom mensen niet willen trouwen