Nou, ik woon in de buurt van Rotterdam, dus het is geen wereldreis, maar ook niet om de hoek. Ik ben een beetje bang voor een geüpgradede versie van Zuidplein
Ik ken Zuidplein niet, maar Westfield is een mooi, nieuw winkelcentrum met heel veel winkels die je overal kan vinden en een aantal winkels die wat unieker zijn. Je kan je er prima een paar uur vermaken, maar het is meestal wel druk.
En een food court dacht ik? En nog meer dingen qua entertainment?
@Bathwater niet dat je in Zuidplein geen eet-tentjes hebt maar misschien leuk voor de “experience ” zo allemaal bij elkaar
De food court vond ik niet heel spectaculair. Wij hebben uiteindelijk geluncht bij een van de restaurants die aan de buitenkant zitten.
Het is zeker niet hetzelfde als Zuidplein haha, het is wel een mooie luxe mall, heel groot en modern ook. Shoppen is wel echt het enige wat je er kan doen dus als dat je doel is zit je goed, als je op zoek bent naar een leuk dagje uit zou ik ergens anders heengaan.
- Slaap je met:
- Een Slaapmasker
- Oordopjes
- Haar los
- Haar vast
0 stemmers
- Jazeker
- Ik twijfel
- nee
- Ik ben al getrouwd
0 stemmers
Zo ja, hoe wil jij trouwen?
- Prinsessenbruiloft, het liefst in een kasteel
- Strandbruiloft
- Buitenbruiloft met lange tafels en mooie lichtjes
- Een simpele bruiloft, met een klein gezelschap
- In het stadhuis en daarna feest in een zaaltje
- Anders namelijk…
- Ik zei toch ik wil niet trouwen
0 stemmers
Ik vrees dat ik met mn stomme hasses zelf een fout heb gemaakt want in de email die ik opzocht staat die blonde versie
N.a.v. een post in het waar erger je je aan topic. Wat vind jij echt het meest ergerlijk?
Als mensen:
- Sloffen
- Smakken
- Fluiten
0 stemmers
Elopement / stiekem met z’n tweeën met goede fotograaf. Geen gezeik met families en niet (tien)duizenden euro’s uitgegeven
Ik zou het vreselijk vinden als zo’n skinny white guy als Tom Hiddleston James Bond zou worden
Wij willen binnenkort trouwen en zoeken naar een compromis. Ik wil nog wel een klein gezelschap, m’n vriend heeft al zitten zoeken of je niet online kan trouwen
Ik vond het stiekem/met z’n tweeën trouwen echt heel leuk en knus! Ik snap je vriend wel dus.
Je kan er wel een ‘ding’ van maken, bijv samen (of met je gezin) een weekend naar een mooie stad in Europa en daar trouwen met goede fotograaf? Daar is dan geld/ruimte voor.
Ik wil geen bruiloft / feest. Trouwen als het ooit zo zou uitkomen misschien wel. Waarschijnlijk ook nooit, maar heb het met m’n ex wel overwogen omwille van visa redenen bijvoorbeeld.
Smakkende mensen vind ik echt vreselijk en ik wil dan gillen en weglopen
Maar kwam er gister achter dat ik smakkende babydieren heeeeeel cute vind
Of mensen die de hele tijd zitten te sniffen. Snuit dan fatsoenlijk je neus, zijn we daar ook weer vanaf
Ik weet niet of je er nu heen wil, maar op de snelweg stonden al borden met dat het te druk is
Net als smakkende baby’s vind ik. En niezende en (soort van piepend snurkende) ook ben ik achtergekomen door de baby’s van twee vriendinnen
Ik vind fluitende mensen eng, heb altijd het idee dat het psychopaten zijn. Vraag ook altijd aan mensen (die ik ken) of ze willen stoppen met fluiten.
Ga heel misschien morgen, to be continued, haha.