Stel je persoonlijke vraag #31

Ik las ergens dat het misschien die man wordt die de hertog speelde in Bridgerton (even opgezocht: Regé-Jean Page) en I approve that message :heart_eyes:

4 likes

Geïnspireerd op het litteken op het achterhoofd van een man (durf te vragen volgens mij).

Heb je ooit een gat in je hoofd gehad waarvoor je behandeld moest worden. (Hechten in het ziekenhuis bijvoorbeeld)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben als kind achterover gevallen van een hekje met m’n hoofd op de straat. Had gelukkig wel een capuchon op. Heb er nog steeds een litteken van die naar aanvoelt als ik er overheen ga met een borstel :confounded:

1 like

Heb jij hier topics op negeer staan?

• Nee
  • Ja, eentje of enkele
  • Ja, meerdere
  • Ja, een heleboel of een hele categorie

0 stemmers

En zo ja, waarom?

• Gewoon geen interesse, zo houd ik de boel overzichtelijk
  • Om te voorkomen dat ik me ga ergeren
  • Zelfbescherming, het doet me teveel op die dingen te zien/lezen
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

1 like

Ooit van een stoel gevallen toen ik klein was haha en nu heb ik nog steeds een litteken op mijn voorhoofd (helaas niet zo een als Harry Potter :stuck_out_tongue:)

1 like

Ga jij in het weekend meestal later naar bed dan doordeweeks?

• Ja en ik heb een standaard week/weekend werkritme
  • Ja en ik heb geen standaard week/weekend werkritme
  • Nee en ik heb een standaard week/weekend werkritme
  • Nee en ik heb geen standaard week/weekend werkritme

0 stemmers

Met standaard werkritme bedoel ik dat je doordeweeks werkt en in het weekend vrij bent.

Ik heb geen standaard week/weekendritme maar mijn vriend wel dus ben in het weekend toch geneigd om samen met hem langer op te blijven, ookal moet ik de volgende ochtend vroeg werken

1 like

Mijn biologische klok gaat om 6:00 af. Als ik om 7 uur wakker word, is dat uitslapen

1 like

Nee, want mijn kind kent geen verschil tussen week- en weekenddagen helaas :sweat_smile: Ben meestal gewoon kapot om 22/23u. zie dat ik niet de enige ben haha

3 likes

Als ik in het weekend gewoon thuis ben in de avond ga ik rond dezelfde tijd naar bed als doordeweeks, maar als ik iets te doen heb ga ik wel later naar bed.

Drie keer, gelukkig was mijn buurman familie en huisarts. Ben alle drie de keren van de trap af gevallen.

2 likes

De man die er tussen komt…

• Aardig/goed/fijn dat hij haar back heeft
  • Had zich er niet mee moeten bemoeien
  • Neutraal
  • Anders

0 stemmers

1 like

Lastig, want ik zie dat zij er niet uit komt maar ik zou het zelf wel echt kut vinden dat die man het oplost

5 likes

Maar zij is de grensrechter, dus de scheidsrechter moet hoe dan ook inspringen in deze situatie. Maar wel cool hoe zij geen cm toegeeft.

44 likes

Ja idd, hij zal wel moeten, want die vrouw mag geen kaart geven aan die speler.

Ja zoiets las ik ook al in de comments, maar bedoel meer los van de technische dingen/regels.

1 like

@Nysmn

Als het andersom was, dus een mannelijke grens zou een vrouwelijke scheidsrechter komen helpen (hoe is de vraag) dan zou ik wel denken: he laat die vrouw het zelf oplossen.

8 likes

Westfield - Mall of the Netherlands

• Nog nooit geweest
  • Leuk voor een dagje
  • Ik zou het overslaan
  • Vernieuwend t.o.v. bestaande overdekte winkelcentra
  • Hetzelfde als alle andere overdekte winkelcentra

0 stemmers

112% :crazy_face:

5 likes

Als het in de buurt is zou ik gaan, als je er ver voor moet reizen zou ik het laten zitten.

2 likes