Stel je persoonlijke vraag #31

Fake jij wel eens op whatsapp dat je ergens heen gaat?
Dus een gesprek afkappen of eindigen omdat je zegt: ik moet nu echt naar …!

• Ja
  • Nee
  • Huh?

0 stemmers

Fake jij wel eens op instagram / snapchat dat je ergens bent waar je op dat moment niet bent?
Dus: je plaatst een foto van bijvoorbeeld iets op je werk, maar in werkelijkheid was die foto van vorige week en werk op het moment van plaatsen thuis.

• Ja
  • Nee
  • Huh?

0 stemmers

1 like

Nee ik reageer gewoon niet meer, waarom zou ik daar over moeten liegen?

5 likes

Als je geen zin meer hebt om verder te kletsen, ook niet later

Ja dan reageer ik dus gewoon niet meer

3 likes

Nou ja, niet expres faken om vrienden/familie te misleiden. Maar ik vind het wel zo prettig om niet mijn vakantiefoto’s enzo te plaatsen op het moment dat ik daadwerkelijk weg ben. Better safe than sorry.

20 likes

Is het faken als je zegt dat je gaat slapen, maar daarna nog ongepland twee uur zit te YouTuben?

16 likes

Nee, dat is jezelf voor de gek houden

15 likes

Oe dan ben ik professioneel faker :sunglasses:

3 likes

10 likes

Nee dat betekent gewoon hetzelfde

Ligt aan de persoon en schrijfstijl denk ik, maar die mensen die dan plaatsen wat ze al aan huishoudelijke taken gedaan hebben mogen dat in hun dagboek schrijven of op viva.

Stel je hoeft nooit meer te werken doordat je bijv. met vervroegd pensioen kunt door goede beleggingen, miljonair aan de haak hebt geslagen of zelf de loterij gewonnen, zou jij dan gelijk helemaal stoppen met je baan/werken?

Ik zou dus prima de rest van mijn leven mij kunnen vermaken met mijn interesses en hobby’s en zou mij met een middagje vrijwilligerswerk wel voldaan voelen. Een vriendin van mij vond deze gedachte heel erg lui van mij en zou alleen niet meer fulltime werken, want werk vindt ze te leuk

• Ja en ik vind dit ook niet lui, je kunt genoeg voldoening uit andere dingen in het leven halen!
  • Ja, maar ik ben ook wel lui
  • Nee, ik houd te veel van mijn werk
  • Nee, want dan heb ik weinig te doen in mijn week
  • Andere mening

0 stemmers

1 like

Dit was mijn poging tot mijn eerste poll en blijkbaar heb ik het anoniem gemaakt 🥲

1 like

Zelf zou ik niet helemaal stoppen met werk maar ik vind het niet lui als een ander dat wel doet

4 likes

Ik heb door corona 9 maanden geen werk gehad en ik vond het héérlijk en ik had tijd tekort haha. Als geld geen issue zou zijn dan zou het perfect zijn.

19 likes

Ik zou ook teveel het gevoel hebben om buiten de maatschappij te staan, ik vind dat een heel akelig gevoel. Sinds ik werk ben ik er achter gekomen dat ik het best belangrijk vind om iets nuttigs te doen, iets toe te voegen ( :nauseated_face:). Kan natuurlijk ook met vrijwilligerswerk, daar heb ik weinig ervaring mee!

En ik zou het ook veel te vermoeiend vinden om zelf steeds mijn dagschema te moeten bepalen, vind het heerlijk een beetje geleefd te worden en dat dingen gewoon zo gaan zoals ze gaan. Love structuur

7 likes

Als je door een drive bent gereden en je komt erachter dat ze iets van je bestelling zijn vergeten, wat doe je dan?

• Heel erg balen maar ga niet terug
  • Ik eet eerst m’n eten op en rij dan weer door de drive
  • Ik rij gelijk weer door de drive
  • Ik eet m’n eten op en loop dan naar binnen
  • Ik loop gelijk naar binnen

0 stemmers

Hangt ervan af wat ze vergeten zijn. Als het alleen de saus is denk ik ok laat maar. Maar als ik een burger en patat bestel en de patat ontbreekt, dan zou ik terug naar binnen gaan. Geen zin om nog een x door die drive te gaan

8 likes

Saus is key :exploding_head:

12 likes

Ik zou niet stoppen met werken, misschien wel 4 dagen gaan werken maar ik vind het niet lui als iemand anders dat wel zou doen.

Of eigenlijk zou ik al m’n bezittingen wegdoen en met een bejaarde kameel door Europa gaan trekken maat each to their own zullen we maar zeggen.

1 like