Stel je persoonlijke vraag #31

Omg haha ik had ook precies deze ervaring bij Weekday. Die vrouw ging die kaart helemaal inspecteren en op een gegeven moment zei ze he… is dit echt? Ik mij er nog uitlullen dat ik studievertraging heb :woozy_face:

Verder verleng ik elk jaar m’n Rotterdampas op het studententarief, lekker vier keer naar de bios voor 12.50 :grimacing:

4 likes
  • Groene kiwi’s
  • Gele/gouden kiwi’s
  • Geen kiwi’s

0 stemmers

1 like

Dat laatste kan toch niet? Tegenwoordig vragen ze standaard een bewijs inschrijving van de onderwijsinstelling.
Paar jaar terug kon het nog met studentenpas maar dat namen ze nu niet meer aan.

Ik heb het online gedaan! Daar kon je automatisch verlengen. Maar kreeg het idee dat dat ivm corona was, want voorheen moest je altijd een afspraak maken in de bieb en dan gingen ze met de webcam steeds een nieuwe foto maken

Mij is dit niet meer gelukt :sob:

Oh shit zooi ik heb het ook online gedaan maar kreeg niet eens die optie van verlengen voor zelfde tarief, dan wilden ze ook iets ontvangen geloof ik. (Heb het wel pas vorige maand gedaan).
Was wel echt chill die 4x gratis bios.

Shit dan hebben ze dat nu zeker stopgezet. Ging ff kijken en de laatste keer dat ik 'm verlengd heb vorig jaar was 'ie 12,50 en nu ineens 17.50? Nog steeds wel chill natuurlijk, als je naar alle bioscopen en musea gaat :money_mouth_face:

1 like

De dansvoorstellingen waar ik ben geweest (ballet) vond ik juist mooier van boven, omdat je dan ook die vormen beter kunt zien van hun opstellingen.

1 like

met ballet zou ik dat idd misschien hebben gedaan, maar dit is een solo flamenco voorstelling dus ik wil dan toch liever dichterbij en dan maar een beetje scheef zitten.

ben paar jaar geleden naar het zwanenmeer geweest en dat was echt prachtig op de eerste rij in de zaal, maar een volgende keer zou ik die zo graag van boven willen zien. vooral dat stuk met al die witte zwanen :pleading_face:

3 likes

Ja dit doe ik nog steeds wel eens en mijn studentenkaart is uit 2010 :joy: De foto erop uit 2009, ik lijk daar echt in de verste verte niet meer op, maar daar let niemand op.

1 like

Wat heb je liever op een terras

• Warme drank met een taartje
  • Koude drank met nacho’s of bittergarnituur

0 stemmers

Forummers die hun hele dagplanning op het forum zetten

• Leuk
  • Doe ik zelf ook
  • Doe ik zelf niet
  • Interessant
  • Koop een dagboek
  • Niet boeiend
  • Inspirerend

0 stemmers

Heb jij dit oude studentenreisproduct nog gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind die dagboekposts vaak wel aandoenlijk omdat het zooo random is, je kunt er niks mee. Die ov kaart had mn zus dacht ik.

Jaaa en toen ik een tussenjaar nam heb ik die opgegeven als vermist en dan kreeg je nog een nieuwe opgestuurd
En dan leverde je de nieuwe in als je je OV moest inleveren en kon je reizen met die oude
Life want ze werden niet gescand toen (dit voelt echt als oma vertelt omg)

26 likes

Je vergeet de vervolgvraag ‘met of zonder schil’.

4 likes

Voer jij wel eens gesprekken met vrienden en familie in je hoofd die wel realistisch zijn en eventueel in de toekomst zouden kunnen plaatsvinden maar dat niet per se doen en ben je daarna wel eens geirriteerd/boos/verdrietig/blij door zo’n fantasie gesprek?

• Ja, ik word wel eens boos/verdrietig/blij van imaginary gesprekken in mijn hoofd met vrienden/familie
  • Ja maar zonder emotie achteraf
  • Nee doe normaal

0 stemmers

Dove wel, toch? Tenminste, als ik op de Instagram kijk staat er #CrueltyFree in de bio.

Vaker dan toen ik nog wel studeerde. Gierige Gerda in de maling.

1 like

Ze verkopen gewoon in China, dus ondanks dat ze zelf niets doen, worden hun producten daar wel op dieren getest

2 likes

Erger nog, ik heb hem bewaard :sweat_smile: Half jaar gehad, toen kwam de OV-chipkaart en dat voelde toch iets minder stoer. Stond echt symbool voor ultieme vrijheid ofzo die kaart, lekker sentimenteel :pleading_face:

12 likes

Die kaart was bij ons maar een jaar geldig. Zo stom!