Stel je persoonlijke vraag #31

Is er wel eens een pakketje van je kwijt geraakt?

• Ja wel vaker
  • Ja weleens
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, bij welke bezorgdienst?

• PostNL
  • DHL
  • UPS
  • DPD

0 stemmers

Ik had laatst een stoel gekocht en die is bij PostNL mysterieus verdwenen :frowning: echt belachelijk. Was een groot pakket ook, snap er niks van hoor.

Edit: oops de laatste moest meerkeuze zijn, excusé

2 likes

Kwijtgeraakt pakket werd opeens vier maand later uit het niets bezorgd, dus weet niet of ie eigenlijk wel telt :sweat_smile:

Bij het bedrijf waar ik voor werk raken ze zelfs grote matrassen kwijt bij de vervoerder. Ik vraag me nog steeds af hoe dat kan en waarom niemand het kan vinden :joy: leuk voor thuis misschien

1 like

Ik denk twee keer, beide keren bij pakketten uit het buitenland die dan hier met Postnl verder gaan. Hoor wel vaker dat dat misgaat

1 like

EĂ©n keer bij UPS van Monki. Maanden later wilde ik iets anders ophalen bij het pakketpunt en toen kwam ze met een verfrommeld pakket die met tape bij elkaar was geplakt aanzetten. Bleek dat pakket te zijn. Geen idee wat die allemaal had meegemaakt in die maanden.

1 like

Ik dacht een pakket kwijt te zijn met 2 truien, weken lang heen en weer gebeld en uiteindelijk mocht ik kosteloos opnieuw bestellen. Die truien waren niet meer op voorraad dus ik kocht twee andere.

Maanden later, zien we ineens een stukje plastic uit onze oude brievenbus die dicht getimmerd zat steken. (Note: deze zit op een slecht zichtbare plek dus die gebruiken we al jaren niet meer, als je niet weet dat ‘ie daar staat zie je het echt niet) Had de DHL bezorger het hout eraf gesloopt en het pakket daarin gestopt.

Eindstand: heb alsnog mijn 2 truien đŸ„Č

36 likes

Staat in je bevestiging ook dat je deze kleur zou ontvangen?

Heb jij de serie Squidgame al gezien?

• Ja, en vond het leuk.
  • Ja, maar vond het niets.
  • Nee, maar wel van gehoord.
  • Nee, en nog nooit van gehoord.

0 stemmers

Ik bikkel mezelf er door heen omdat ik steeds dingen zie op tiktok maar vind t zo saai

1 like

Het is een soort expeditie robinson, de spelletjes vind ik leuk maar verder niks

2 likes

Voor de mensen met kleine kindjes ( onder 5 j ).

Als je met iemand afspreekt in de namiddag, op bezoek thuis, ook voor de kindjes te zien. Hoe laat is dit dan ?

• Ongeveer 14u - 17u
  • Aankomst uur 17u30

0 stemmers

Ik heb dus bezoek die in de namiddag zou langskomen. Blijkt dat ze een hele dag werken, dan zeg je toch we komen in de vooravond en in de namiddag ?

Hmm ik vind in de namiddag meer rond 16.00 of zo, maar vaak blijven mensen hier dan ook wel eten.

6 likes

Ja vind het zo vervelend want wij doen altijd wel nog een activiteit in de namiddag maar alles afgezegd. 17u30 is hier wel wat avondspits met eten en avond ritueel. Maar blijkbaar ligt het aan ons.

1 like

Het is toch een thriller met geweld en gore? Hoe is dat vergelijkbaar met ER.

Heb geen kinderen maar per ongeluk gestemd. Maar ik zou sowieso nooit akkoord gaan met zo’n vage afspraak, zou wel altijd om een tijdsindicatie vragen. Heb al vaker gemerkt (ook hier op het forum) dat er enorm grote interpretatieverschillen zijn. Net als dat met ‘tot straks’.

En ik vind het ook niet echt netjes om ergens zonder duidelijke afspraak rond etenstijd aan te komen. Je kunt er gewoon niet vanuit gaan dat er op je is gerekend qua eten.

3 likes

Ze bleven wel eten. Maar ging er van uit op einde van het bezoek dus.

Ik bedoel dat ik bij Expeditie Robinson ook alleen de proeven leuk vind om te kijken

1 like

Het meest realistische scenario voor jou? _____ is 

• maatschappelijke kwesties
  • ‘vrouwenzaken’
  • het weer
  • werk
  • gezondheidsproblemen
  • ouderschap
  • songfestival
  • coronacrisis
  • beuty
  • EFF
  • artiest/media (bijv. muziek)
  • wetenschap (inclusief geschiedenis)
  • hobby
  • anders

• $$$$
  • wonen/verhuizen etc.
  • niks noppes nada

0 stemmers

1 like

Was het geen verwarring met het woord voor- en namiddag en vooravond? Was het een Nederlander? Ik vind namiddag ook rond 17, maar Belgen vinden namiddag toch 12-17:30?

1 like

Ik spreek daarom gewoon echt altijd tijden af. Heb niks aan einde ochtend, namiddag of vooravond.