Gebruikte nooit Zwitsal maar had als gothicbrugpieper wel een heel zwitsalshirt.
Sinds er een kindje in mijn leven is en ik die geur óveral ruik ben ik een beetje anti geworden
Er staat onder kies je kleur. Heb je dat toen aangeklikt?
Contact opnemen!
Ja haha, zo dom ben ik nog net niet. Nu staat er dus bij die keuze uitverkocht. Dus ik dacht, misschien in de tussentijd dat ze zegmaar out of stock waren? Ik denk, tegen alle berichten in, dat ik het wel hou. Blonde vrouwen mogen er ook zijn!
Dit was ook altijd mijn favoriete, voor mn gevoel hadden wij heel mn jeugd zon 2 liter fles in de badkamer staan maar sinds ik er achter ben dat palmolive staat voor palmolie (duh???) kan ik niet meer met dat merk
All Lives Matter
Die van jou niet Xiomara. Wil je wel een kamer met mij zoals Lula voorstelde? Ik moet er niet aan denken.
Maar de meeste zeep werd back in the day toch met palmolie gemaakt? Juist bijzonder dat er ook olijfolie voor werd gebruikt, mijn oma gebruikte varkensvet om zeep te maken. 🥲 Volgens mij zit er in elk geval geen palmolie in de doucheproducten.
Wil wel ff de kans grijpen om mijn zelfgemaakte zeep te showen!!! @Jumpsuit
Wij keken nog dia’s op de basisschool want tv of video mocht niet (streng-christelijke school):
Wauw, love it, hoelang doe je ongeveer met 1 blokje?
Ik wil hier ook ff bij vertellen dat mn eerste ex een corps marinier was en hij nog net niet een blok zeep naar mn hoofd gooide. Ik was alleen douchegel gewend. Dat blok met zeep heb ik ook snel maar weggelegd. Ik volgens hem de handen er niet voor. Maar een paar weken later had ik "normale " douchegel er liggen.
Ik heb de maatschappelijke ladder op wereldniveau genomen. Als je in Nederland woont zit je wat mij betreft al in de top 3.
Hahahahahaha ik kan me het gezicht van mense wel voorstellen als je zegt dat je het wel met varkensvet gemaakt hebt
Een tompouce voor onder de douche
Maken jullie gebruik van je studentenkaart terwijl je geen student meer bent? Bijvoorbeeld om korting te fixen.
- Ja, doe ik weleens
- Nee, doe ik nooit
- Ik ben nog student/ik heb nooit gestudeerd
0 stemmers
Heb ik vroeger wel eens gedaan, maar dat zou nu echt niet meer lukken
Nu niet meer, maar een paar jaar geleden wel regelmatig. Vooral veel succes bij buitenlandse musea.
Ja bij de bios deed ik dat regelmatig terwijl ik al een paar jaar niet meer studeerde
Ik ben net afgestudeerd aan de hogeschool en studeer pas in januari verder in het buitenland. En hiervoor waren de studentenkaarten per academiejaar, maar dat hebben ze nu veranderd en hij is nu nog geldig tot 2023 dus ik ga m wel nog gebruiken tot dan (of tot januari wanneer ik waarschijnlijk een andere studentenkaart krijg)
Totdat het jonge ding bij de Weekday zei: goh ik heb nog nooit zo een soort kaart gezien
Waren ze blijkbaar al tijdje vernieuwd.