Welke dan? Ik zie ook nooit palmolive in Nederland echt zegmaar zoals dove en nivea er staat. Maar ik wil het zeker uitproberen. Alleen qua douchegel dan
Nmsvpe
Ik zou geen geparfumeerde producten gebruiken voor mijn baby.
Dit is mijn favo Palmolive douchegel
Dat was de vraag toch niet
Zou jij dit diervriendelijke zeep van @Xiomara proberen?
- Ja, ik vind dat het er leuk uit ziet
- Ik twijfel
- Nee
0 stemmers
Nouja, wat ik van de geur vind is nmsvpe.
Had behoefte aan wat extra commentaar blijkbaar.
Nou nee. Ik ken het mens niet. Niks mee, niks tegen.
Hahhha nee ik vond het gewoon zo random en passen bij de duitse stijl om alleen ouderwets spul te gebruiken
Omg twinsies
Ja maar wat ouderwets is voor ons, is daar hip. Zoals pinnen in een winkel. en wie weet komt ooit de dag dat ze op zondag de supermarkten gaan openen.
Jawel het zijn dan die witte flessen, niet die gekleurde. Even opgezocht en het is de Palmolive Naturals lijn. Het is trouwens niet dat ik deze megalekker vind, maar gewoon prima goedkope douchegel. Hoeft niet fancy te zijn als ik gewoon douche. Maar Dove ruikt dus voor mij altijd hetzelfde. En ik vind de verpakkingen er altijd zo lekker uit zien dus soms vergeet ik dat ik Dove vind stinken :â)
Ik ruik liever mustela dan zwitsal
help ik kan geen plek kiezen voor een dansvoorstelling
lieverâŠ
- in de zaal maar aan de zijkant
- op het balkon maar in het midden
0 stemmers
oke bedankt ik heb precies niet gekozen wat de meeste mensen zeggen
Ik vind de naturals van Palmolive ook heel fijn juist, deze maar ook deze bijv:
Heb tijdens mân laatste bezoekje aan de DM een hoop verschillende soorten/merken douchegel meegenomen, maar ik kan niet wachten tot die voorraad op is haha. Vind die van Palmolive toch fijner, ook voor mân huid.
Ik dacht dat ik deze barbie voor mn nichtje had besteld, net haalde ik hem op en het is de blonde variant.
Ik bestelde deze
Maar ik heb deze ontvangen. Het is misschien ook mega kinderachtig maar ik vind het zo stom omdat die kut barbie (die ik eigenlijk heeeeeeel erg love) dan weer blond is.
Wat zouden jullie doen?
- Terug sturen
- Ach wat maakt het uit, elke barbie is leuk
- Anders:
0 stemmers
Is denk ik een foutje. Naja, laten we daar vanuit gaan
Lijkt me gewoon verkeerd artikel geleverd dus ff bol berichtje sturen en lekker omruilen. Zou je in principe bij elk ander item dat je in een verkeerde kleur geleverd krijgt ook doen toch?