Stel je persoonlijke vraag #31

Oh dat klinkt echt heel gaaf! Ik vind western veel relaxter rijden en de houding van het paard ook relaxter. En sliding stops en spinnen zijn ook echt heel leuk om te doen.

Hoop ook ooit zo’n rit te maken als je omschrijft! (Maar dan moet ik eerst ff oefenen want ik denk niet dat ik dat nu kan/durf). Weet je niet nog een leuke manage bij ons in de buurt?

1 like

Hoe vaak heb je paard gegeten?

• Nooit
  • Weleens gedaan
  • Vaak gedaan
  • Eet ik nog steeds weleens
  • Dacht dat ik het nooit had gedaan tot mijn oma me in 1994 vertelde dat het rookvlees dat ik zo lekker vond paard was

0 stemmers

In frikandel en kroket zit vaak ook paardenvlees dus op die manier sowieso. Verder liever niet (hypocriet, i know)

1 like

Oja tuurlijk! Mijn oma voegde er nog aan toe dat de balletjes in de tomatensoep waar ik altijd extra van wilde ook paard waren :sob: dat was echt truth bomb dag

Nou in dat geval misschien vanmiddag nog paardenvlees gegeten :thinking:

Ik las eerst niet goed en dacht dat er stond paard gereden. En toen dacht ik huh deze vraag was net hierboven ook gesteld haha :woman_facepalming:

6 likes

Jouw paardenstaart aesthetic

Jouw langste paardenstaart

• tot je kont
  • tot je -bh-bandje-
  • tot op de schouder
  • langer
  • korter

0 stemmers

Heb je wel eens een krant gestreken?
image

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Los van spullen die je hebt gekregen van je overleden oma waar je hele dierbare herinneringen aan hebt oid, zou jij dit kunnen/durven?

• Nee, hou echt te veel van m’n spullen
  • Nee, ik ben sowieso materialistisch
  • Ja ik denk dat ik dit wel zou kunnen
  • Ja ik zou dit kunnen en het als bevrijdend ervaren
  • Ik twijfel, ik weet spullen zijn maar spullen maar ik zou het toch moeilijk vinden

0 stemmers

Soms zou ik willen dat ik wat meer gehecht was aan spullen zodat ik er beter voor zou zorgen enzo of minder vaak per ongeluk dingen dubbel zou kopen of zo’n asshole zou zijn die dingen voor teveel geld tweedehands verkoopt

Maar op dingen met sentimentele waarde na (wat full disclosure wel veel dingen voor mij zijn) boeit het me allemaal niet

3 likes

Ik doe dit nu

Twee maanden geleden heb ik al mijn spullen ingepakt, vijf vuilniszakken vol weggegooid ook. Ik ben mn koffers nu aan het uitpakken en het is echt verbazingwekkend hoeveel ik nu wel weg wil gooien wat ik toen wilde houden. Als ik het twee maanden niet heb gemist dan hoef ik het niet te hebben.

10 likes

Niet per se mijn favoriet allertijden maar wel één waar ik al jaren altijd weer bij terugkom. Ik was met de nieuwe verpakking/formule even bang dat de geur zou zijn veranderd maar dat was gelukkig niet zo!

1 like

Ik zie er het voordeel niet van in? Dan moet ik een nieuwe mok kopen

14 likes

Kreeg jij op de basisschool les op een (groen) krijtbord of op een digibord?

• Krijtbord
  • Digibord
  • Beiden
  • Wat is uberhaupt een digibord?

0 stemmers

en koop je dan ook veel spullen?

1 like

IK heb hier grote moeite mee. Zelfs bij spullen die geen joy maar sorrow sparken. Heb veel gevoel aan mijn bezittingen gehecht.

4 likes

Anders: een whiteboard

4 likes

Het enige digitale dat ons klaslokaal in werd gerold was dit

146 likes

ik dacht al, ik vergeet wat!

Dit was ook wel echt een hoogtepunt van mijn basisschooltijd hoor.

6 likes

Never forget

30 likes