Stel je persoonlijke vraag #31

Tijd voor Karbonkel & Moffel en Piertje :tada:

20 likes

Hing op jouw basisschool ook een heel sterke zeeplucht?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Nee mijn basisschool rook gewoon naar muf.

12 likes

Mandarijnen en pindakaas

2 likes

Gemengd met een permanente vleug plakkaatverf.

56 likes

Gebruik jij in een webshop ooit de filter “soort van hoogste naar laagste prijs”?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik wil graag zoveel mogelijk uitgeven :laughing: Las hem eerst andersom, die gebruik ik wel

1 like

Eerst krijtbord maar toen ik in groep 8 zat kregen we een digibord

Ik heb ook die kleine tv op wielen nog meegemaakt maar in mijn laatste jaar konden we alles ineens groot op het bord zien, echt bizar dat verschil :joy:

5 likes

Zelfs op mijn middelbare school hadden we geen digibord. Ik vond de whiteboards die sommige lokalen hadden toen al luxe haha.

10 likes

Dat denk ik niet

2 likes

Dat is ook niet het punt, het is alleen maar in theorie; kan je makkelijk afstand doen van een materialistisch iets?

Ik heb altijd het gevoel dat elk Duits en Oostenrijks mens alleen maar Palmolive gebruikt. Heb er zelf niet zoveel mee, als handzeep wel fijn.

2 likes

Ik kreeg op de middelbare nog regelmatig iets op zo’n overhead projector uitgelegd.

12 likes

Vind jij het leuk om cadeautjes in te pakken?

• Neeeee ga weg
  • Ja! Ik maak er een heel kunstwerk van
  • Mwah wel prima

0 stemmers

Ik ga altijd allerlei moodswings door tijdens het inpakken.

1 like

En vind jij het jammer/stom als je een cadeautje krijgt wat heel slordig is ingepakt?

• Ja :disappointed:
  • Nee boeiend

0 stemmers

Heb jij ook meer last van stijfheid/spierpijn nu het kouder wordt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

We zijn officieel oud nu volgens mij

5 likes

Ik sport niet en zit voor mijn werk alleen maar met m’n ass op een bureaustoel dus dan is er ook vrij weinig om spierpijn en/of stijfheid van te krijgen

1 like

Ja :sob: Merkte het van de week opeens en als het koud is, heb ik ook weer last van een oude blessure van 3 jaar geleden. Whyyyy

@LizzyBennet Same, maar heb daardoor juist meer van last van stijve schouders en pijn in die spieren daar :sweat_smile:

3 likes

Oh is dat niet juist andersom? Als je je spieren niet gebruikt worden ze juist pijnlijker

4 likes