Tijd voor Karbonkel & Moffel en Piertje
Hing op jouw basisschool ook een heel sterke zeeplucht?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Nee mijn basisschool rook gewoon naar muf.
Mandarijnen en pindakaas
Gebruik jij in een webshop ooit de filter “soort van hoogste naar laagste prijs”?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wil graag zoveel mogelijk uitgeven Las hem eerst andersom, die gebruik ik wel
Eerst krijtbord maar toen ik in groep 8 zat kregen we een digibord
Ik heb ook die kleine tv op wielen nog meegemaakt maar in mijn laatste jaar konden we alles ineens groot op het bord zien, echt bizar dat verschil
Zelfs op mijn middelbare school hadden we geen digibord. Ik vond de whiteboards die sommige lokalen hadden toen al luxe haha.
Dat denk ik niet
Dat is ook niet het punt, het is alleen maar in theorie; kan je makkelijk afstand doen van een materialistisch iets?
Ik heb altijd het gevoel dat elk Duits en Oostenrijks mens alleen maar Palmolive gebruikt. Heb er zelf niet zoveel mee, als handzeep wel fijn.
Ik kreeg op de middelbare nog regelmatig iets op zo’n overhead projector uitgelegd.
Vind jij het leuk om cadeautjes in te pakken?
- Neeeee ga weg
- Ja! Ik maak er een heel kunstwerk van
- Mwah wel prima
0 stemmers
Ik ga altijd allerlei moodswings door tijdens het inpakken.
En vind jij het jammer/stom als je een cadeautje krijgt wat heel slordig is ingepakt?
- Ja
- Nee boeiend
0 stemmers
Heb jij ook meer last van stijfheid/spierpijn nu het kouder wordt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
We zijn officieel oud nu volgens mij
Ik sport niet en zit voor mijn werk alleen maar met m’n ass op een bureaustoel dus dan is er ook vrij weinig om spierpijn en/of stijfheid van te krijgen
Ja Merkte het van de week opeens en als het koud is, heb ik ook weer last van een oude blessure van 3 jaar geleden. Whyyyy
@LizzyBennet Same, maar heb daardoor juist meer van last van stijve schouders en pijn in die spieren daar
Oh is dat niet juist andersom? Als je je spieren niet gebruikt worden ze juist pijnlijker