Ik had al verwacht dat vrijwel niemand op First world problems zou stemmen, maar ergens lijkt het me wel grappig daar het huilende gezicht van te zijn
Ik ben een gestoken door een hoornaar in mijn nek, midden op het water in het bijzijn van een paar nutteloze prepubers. Was echt bang dat ik dood zou gaan.
Haha wat is deze context, een zeilkamp ofzo
Wow ja, mijn enkel ging een soort ontsteken? Fucking pijnlijk en dik?
Ik ben ooit door een hommel in m’n voet gestoken. Die zat ‘s nachts in de vloerbedekking en ik stond erop. De prik zelf deed geen pijn maar de reactie die m’n lichaam erop gaf was erg vervelend. Ook nog wekenlang last gehad van jeuk onder m’n voet.
Ze gaan dan ergens zitten waar ik het niet door heb; in mijn knie terwijl ik aan het fietsen ben, bij mijn okselholte terwijl ik loop, etc. Een keer in mijn nek gestoken door een wesp die waarschijnlijk vast zat in mijn haar.
Ik heb als kind eens een deken vastgepakt met mijn hand waar precies op dat punt een hommel zat. Dat soort dingen.
Is me nu denk ik een keer of 7-8 gebeurd.
haha ah je ruikt denk ik heel lekker
ik vind die juist het beste omdat dat (lijkt) nog een soort stockfoto te zijn en een goed gelukte/kwalitatieve foto, dat meisje in de club is gewoon een zeer onfortuinlijke foto in een setting waarin je er ook totaal niet op voorbereid bent
Maar goed, lijkt me either way kut om een meme te worden
Haha ja en omdat ze naar beneden kijkt is het misschien ook wat anoniemer
Maar bij meisje in de club gaat de grap dan weer over die jongen, niet over haar, zo interpreteer ik het tenminste
Haha ja en ik gaf leiding aan dat zooitje ongeregeld dat mogelijk mijn leven had moeten redden
Pleonasme
Vaccinatie hoeft niet pijnlijk te zijn. Het ligt eraan wie je prikt
Als je jezelf zou moeten klasseren volgens een paar van de bekendste filosofie stromingen, Wat ben jij het meest?
- Een nihilist
- Een existentialist
- Een realist
- Een rationalist
- Een stoïcijn
- Een hedonist
- Een marxist
- Ik weet te weinig van de verschillende stromingen om te kiezen
0 stemmers
Mijn referentiekader voor zowel wesp als horzelsteken is wel kind-mikselke. Maar dat is me bijgebleven dat het pijn deed en dat heeft volwassen-mikselke nooit meer meegemaakt 🥲
Als je nerveus bent/je spieren aanspant doet het wel meer pijn.
Niks. Weg met die onzin! Tenzij het een Bol kadokaart is
Ja geef met die paardenstront. Maar ik kom wel uit een paardenfamilie. Ik denk dat een beetje paardenstront geen kwaad kan. Mijn polls lijden er wel onder.
Hoevaak heb jij paard gereden in je leven?
- Nooit
- 1 - 3 keer
- 5 - 10 keer
- 25 plus keer
- 50 plus keer
- Ik kan paardrijden
0 stemmers
En dat hele opzadelen boeit niet. Of jij vindt dat je het kunt, en/of wel eens hebt gedaan.
1 keer en ik vond dat ik het goed kon want ik zie mezelf graag als een ~dierenfluisteraar
maar ik vond het echt onprettig om op dat paard te zitten, voor dat paard zelf. was een soort rescuecenter op de azoren en de paarden zagen er wel gewoon goed uit, maar die vent zei de hele tijd “you just gotta kick the horse, kick the horse!” en ik vond dat zo arelaxed (heb de horse ook niet gekickt) dat ik na 10 minuten terug ben gegaan.
maar het lijkt me wel leuk om een keer een paard te leren kennen en er dan op te rijden, een paard dat niet onervaren jan en alleman op zn rug moet dragen van iemand die kick the horse roept