Ja, maar als nodig hoef ik niet in de buurt te zijn van m’n collega’s of kan ik in de avond werken als iedereen weg is.
Hangt er ook beetje vanaf hoe verkouden. Bij een loopneus/snotneus zou ik gewoon gaan werken.
Ja, maar als nodig hoef ik niet in de buurt te zijn van m’n collega’s of kan ik in de avond werken als iedereen weg is.
Hangt er ook beetje vanaf hoe verkouden. Bij een loopneus/snotneus zou ik gewoon gaan werken.
Ja en dan ga ik wel gewoon op een plek zitten waar verder niemand is. Die zijn er gelukkig zat.
Bij ons moet je dan een mondneusmasker dragen
Je bent een micro influencer. Je post een foto van jezelf en je krijgt honderden positieve reacties en 1 negatieve. Wat doe je?
0 stemmers
Ligt er ook wel aan hoe negatief de reactie is. Als het echt heftige scheldwoorden zijn of iets heel geks/vies verwijder ik hem wel.
Welke ‘standaard’ cadeautjes vind jij wél leuk om te krijgen (meerkeuze)?
0 stemmers
Ik vind geur te persoonlijk en zou dit niet graag cadeau willen krijgen of schenken. Geef maar cadeaukaarten
als het echt iets doms of totaal niet inhoudelijk en van toegevoegde waarde is zou ik heel petty “ok!! ” oid er op reageren
Ligt aan de reactie. Is het kritiek laat ik hem staan. Is het iets van jij bent lelijk/dik/dom verwijder ik het want ik kan daar niks mee en wil niet dat er een discussie in de comments ontstaat.
Als je wel eens door een wesp gestoken bent, hoeveel pijn vond je dat doen op een schaal van 1 (geen pijn) tot 10 (verschrikkelijk veel pijn)?
0 stemmers
Niks van dit, ben echt ondankbaar
(Cadeaubon van een algemene webwinkel zou ik wel willen, maar niet van een parfumerie)
Zoveel nog nooit door een wesp gestoken?! Lucky you! Ik ben de tel al kwijt.
Wat vond jij pijnlijker, de coronavaccinatie of een wespensteek?
0 stemmers
horzel/hoornaar? 1=geen pijn 10=ergste pijn
0 stemmers
De steek is niet erg maar ik krijg allergische reactie van zowel wespen/horzels/muggen/etc die zijn niet zo prettig (bezoek arts noodzakelijk bij wesp/horzels)
Ik las net een artikel over de mensen achter deze memes. Als jouw foto werd gebruikt voor een van deze memes, welke meme zou je dan kiezen?
0 stemmers
Heb je dan een epipen nodig ofzo of wat geeft de arts je?
hoe gebeurt dat zo vaak? ik heb opzich niet onregelmatig (dronken) wespen om me heen maar na irritere vliegen ze meestal uiteindelijk gewoon weg
Nee, tabletten en zalf (tegen de zwelling/koorts/algehele malaise) gelukkig niet zo erg dat zo’n pen nodig is bij me!
Wat was het artikel? Wil het wel lezen!