Stel je persoonlijke vraag #31

Als dit hierboven de maatschappelijke ladder voor moet stellen, op welke trede sta jij dan voor je gevoel?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

0 stemmers

Anoniem:

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

0 stemmers

Heb jij de verwachting dat je in de toekomst…

• Eerder zal stijgen op de maatschappelijke ladder
  • Eerder zal dalen op de maatschappelijke ladder
  • Op dezelfde trede zult blijven

0 stemmers

Heb je het idee dat je zelf invloed hebt op je maatschappelijke positie?

• Ja, veel
  • Meer wel dan niet
  • Meer niet dan wel
  • Weinig tot geen

0 stemmers

Welke factoren heb je meegewogen bij het invullen van bovenstaande polls? (anoniem)

• Gezin waarin je opgegroeid bent
  • Huidige gezinssituatie of relatiestatus
  • Stad/wijk/dorp/regio etc. waar je opgegroeid bent
  • Stad/wijk/dorp/regio waar je momenteel woont
  • Afgeronde opleiding(en) of opleiding die je momenteel volgt
  • Scholen/universiteit(en) waar je naartoe ging
  • Huidige beroep/werk (of het ontbreken daarvan)
  • Eerdere banen/werkervaring
  • Salaris, bezittingen, vermogen
  • Uitkeringen of toeslagen die je ontvangt
  • Ziektes, beperkingen of psychische aandoeningen
  • Afkomst
  • Geslacht
  • Huidskleur
  • Gewicht
  • Seksuele geaardheid
  • Behaalde prestaties
  • Anders namelijk:

0 stemmers

Ben vast iets vergeten :sweat_smile:

Ik ben een witte, hoogopgeleide vrouw in een heteroseksuele relatie, ik heb een baan, een inkomen waar ik prima van kan rondkomen, ik ben gezond, heb een onopvallend uiterlijk… Dus dat is al met al wel een vrij volle privilegebingokaart

20 likes

Voor mensen die de wekker op iPhone gebruiken, gebruik je de ‘normale’ klok als wekker, of die speciale slaapwekker waarbij je ook moet invullen hoe lang je wil slapen, etc.

• Slaapwekker
  • Normale wekker

0 stemmers

Heb het wel objectief proberen in te vullen, zoals de maatschappij mij zou zien. De meer zichtbare zaken.

1 like

Ik vind van mezelf wel dat ik invloed heb (gehad) op mijn positie, maar dan kijk ik puur naar het verschil tussen mijn positie en die van mijn ouders bijvoorbeeld. Daar zit vooral in cultureel kapitaal wel een verschil in. Ik ben geen vvd queen die vindt dat iedereen alles kan worden als ze het maar genoeg willen en dus ook mensen in lagere posities het aan zichzelf te danken hebben.

2 likes

image

Ja ik weet het :pensive:

Welke bestaande slogan past het best bij je username?

• ___ De enige échte!
  • ___ Daar word je wijzer van.
  • Er gaat niets boven ___.
  • ____ Elke dag anders.
  • ___ helpt u verder
  • Alles kan ___.
  • ___ een beetje vreemd, maar wel lekker!
  • ___ geeft je vleugels!
  • ___ Daar plukt ú de vruchten van!
  • ____ je denkt ook aan alles.
  • Wij van ___ adviseren: ___.
  • ___ eerlijk over eten.
  • ___ niet te missen!
  • ___ Groot geworden door klein te blijven.
  • ____ Ik ben toch niet gek!
  • ___ het meest veelzijdige stukje vlees. ___!
  • ___ Voor als er 'n fuif is!

0 stemmers

5 likes

Huh wat is dit? Ik heb een Iphone 11

Hier staat ‘ie:

Ik gebruik de slaapwekker omdat ik die normale wekker gewoon niet zachter krijg qua volume :rage:

Ik vond die Slaapwekker onbetrouwbaar en bemoeizuchtig, zeggen dat ik naar bed moest enzo. En een keer meegemaakt dat ie ineens veel later ging, omdat ie vond dat dat een goed moment was ofzo? (Snap dat dit aan m’n eigen instellingen lag, maar daar snapte ik dus niet veel van.)

3 likes

Ik vind die van mij wel heel goed passen :skull:

1 like

Ik heb die niet

Dat had ik ook met die slaapwekker. Ik heb ook een paar keer gehad dat het ding helemaal niet af ging. Ik was gelukkig zelf al wakker en dat ik onder de douche stond ging de wekker ineens random af terwijl die al was uit gezet. Sindsdien gebruik ik alleen nog de gewone wekker.

1 like

Je kunt zelf dat scherm instellen, maar als je gewoon naar je wekker gaat staat er helemaal bovenaan slaap/opstaan en daaronder de gewone wekker, bij slaap moet je dan op wijzig oid klikken en dan kun je een wekker instellen

Stel je hebt een opleiding in sociologie gedaan (bachelor en master), inmiddels werk je echter als ambtenaar. Je doet dus niks meer met je opleiding. Noem je jezelf dan socioloog?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb hetzelfde als jij, bij mijn telefoon kan ik de slaapwekker instellen vanuit de gezondheid-app.

1 like

Als je nu verkouden bent, en je test negatief voor Corona, ga je dan naar je werk? Je voelt je gewoon fit genoeg om te werken maar hebt nog wel klachten. Thuiswerken is niet mogelijk.

• Ja, ik krijg ziektedagen doorbetaald
  • Ja, ik krijg ziektedagen niet doorbetaald
  • Nee, ik krijg ziektedagen doorbetaald
  • Nee, ik krijg ziektedagen niet doorbetaald

0 stemmers

Yes, nu wel gevonden!

1 like