Maak jij champignons schoon voor het bereiden?
- Ja wassen
- Ja droog borstelen of met een droge doek/keukenrol oid wrijven
- Nee ik vreet ze op met paardenstront en al
- Anders
- Ik eet geen paddenstoelen
0 stemmers
Maak jij champignons schoon voor het bereiden?
0 stemmers
Water erover, husselen, leeggieten. Ik ben lui.
Werkt niet als het een week niet onder de 15 graden is geweest đ„Č
Ik heb geen zin om champignons schoon te maken daarom koop ik ze altijd gesneden en schoongemaakt. Als die niet beschikbaar zijn dan spoel ik ze snel af onder de lopende kraan, ik heb niet het idee dat ze zich dan volzuigen.
Liever met melk chocola en dan zoân dun plakje. Niet een normale dikte reep.
Chocopasta met kaas op een boterham(of zonder brood) ook een aanrader. Of een boterham met kaas en hagelslag en dan in de magnetron alles laten smelten.
Ja kaas en chocola samen is top
Mijn moeder schilt ze altijd
Ik maak ze beter schoon (aka wassen en beetje schrobben) voor visite maar voor mijzelf ben ik veel lakser.
Haha huh, dan hou je toch niks over?
Stel je eet geen vlees bent zo dom geweest om een knor wereldgerecht te kopen, omdat je dacht dat het vega was aangezien er op de achterkant een variatie staat voor âeen dagje zonder vleesâ. Tijdens het maken kom je erachter dat er dus vlees in de sausmix zit, eet je het dan op?
0 stemmers
Ja dit is een reallife situatie en ik twijfel of ik het zal opeten, maar ik wil het ook niet weggooien dit is mijn karma voor het kopen van een knor wereldgerecht
Vlees in de sausmix??? Hoe?
Rationeel zou ik zeggen opeten, weggooien is ook erg. Maar is maar net je gevoel erover, denk niet dat ik het dan nog door mijn keel zou krijgen ofzo?
Als ik een fout maak op dat gebied dan eet ik het gewoon op omdat ik ook weer niet van weggooien ben.
Ik was ook verbaasd, maar bij de ingrediënten van de kruidenmix staat dat er gerookt spek en varkensvet in zit
Ik zou het dan zonder saus eten of zelf saus maken.
Ik was dus al bezig en alles zat dus al door elkaar, geen optie meer om het weg te laten helaas
Heel leip. Varken ook echt?! Ik zou het wel eten, weggooien is zonde. Waarschijnlijk is het toch maar een mini percentage
Ja zou je denken he, maar dat schilletje is best dun! Trek je er zo af
Ja heel stom. Ik heb maar besloten het op te eten, omdat ik weggooien nog kutter vind en waarschijnlijk/hopelijk zit er maar een heel klein percentage in. Voortaan ga ik echt de ingrediĂ«nten lezen van te voren en trap ik niet meer in die âdagje zonder vleesâ truukjes. Of nee, ik koop die stomme wereldgerechten gewoon niet meer
Zo raar dat het er dan zo opstaat (met die vega optie)! Welk wereldgerecht was het?
Ah kut ik zie nu dat er staat âdaje minder vleesâ en dan als tip dat je het gehakt kan vervangen voor vega gehakt. Ik had er blijkbaar zelf âdagje zonder vlees van gemaaktâ, echt dom. Maar het is de lasagnette, dus koop die niet haha
Dat volzuigen is al debunked, gelukkig.Was mss bedacht door een handige producent van die borsteltjes.