Ik zing elke dag Many Men van 50 Cent met de naam m’n kat waardoor dit nummer nu al bijna een JAAR in m’n hoofd hangt aaargh
Ik rijd heel vaak op zo’n elektrische scooter maar die toeter is zo hard (logisch ook) dat ik me altijd zo bezwaard voel om te toeteren dus dan kuch ik maar hard ofzo. 🥲
heb jij de kachel al aangehad?
- jazeker
- nee!
- nee maar dat ga ik vandaag wel doen
0 stemmers
- zoete drop
- zoute drop
- geen drop
- alle drop
0 stemmers
Hoe zouter hoe beter. (Tip: zoute bokshandschoentjes en schedeltjes van Anneke’s Zoetwaren).
Als jij kletsnat bent geregend, wat doe je dan als je thuis komt?
- Douchen en omkleden
- Omkleden
- Niks, wacht wel tot ik opdroog
0 stemmers
Ben net helemaal nat geregend. Zit nu met een badjas aan onder een deken op de bank. Mag er straks weer doorheen
Roepnaam Vera, geregeld,
Heb hem vandaag weer aangezet voor de eerste keer in maanden! Wilde best langer zonder maar het werd nu echt te koud. Maar vind bijna heel september zonder kachel nog netjes, heb hem vgm wel eerder aangegooid als het eerder koud werd
Ik denk hier opnieuw aan maar ik zou al huilen bij het eerste shot. In de Franse versie moet je uit een boot springen en dan 2 km in open zee zwemmen naar de kust met je rugzak. En als je dan toekomt is er meestal een fysieke proef.
Zijn die hard of zacht? Ik wil zo graag zoute, zachte drop maar het is moeilijk te vinden in de supermarkt.
De bokshandschoentjes zijn keihard, zoals zuurtjes. De schedeltjes zijn zacht maar wel extreem zout, ik voel het al in mijn kaken als ik er naar kijk.
Ik ook, hele kinderlijke ook nog . Hoop maar dat niemand mij ooit hoort als ik ze zing.
Anneke heeft ook van die zachte zoute banaantjes. Die zijn erg zout maar ook lekker!
Jaaaa die zijn ook top!
Ik maak al extra speeksel aan van alleen het lezen van jouw post
Stel dat ze een youtube kanaal begint. Vera annemiekel
Lijkt Gouda kaas met een stukje pure chocolade jou lekker?
- Al geprobeerd en is lekker
- Al geprobeerd niet lekker
- Ja lijkt me wel wat
- Nee lijkt me niks
0 stemmers
Ik kijk een filmpje op youtube over kaas over hoe je elke kaas moet snijden (45 minuten lang haha) en ze vertelt dan ook wat er lekker bij smaakt als combinatie.
Ik smeerde vroeger altijd Nutella op een plakje kaas. Dat vond ik toen lekker, maar ik kan nu lekkerdere snacks bedenken.
Wist jij dat witte champignons, kastanjechampignons en portobello’s allemaal dezelfde champignonsoort is?
- Ja wist ik al
- Nee, wat leuk om te weten!
- Nee en vind ik ook niet interessant
0 stemmers