Ik doe de eerste 75% van de tijd niks en dan ga ik als een maniak in hyperfocus alles zitten afmaken (maar wel gewoon goed, niet afgeraffeld!)
Mijn moeder zingt dat deuntje quasi elke dag haha, met Annie of met de naam van mn kat of elk ander willekeurig persoon
Dit is echt de samenvatting van mān scriptie. Begonnen in april en de deadline is over 6 dagen. Ik moet alles nog doen
Maar je kan toch gewoon op resultaten tonen klikken zonder te stemmen?
Op Instagram toch niet?
Bij Smooth Criminal doe ik het ook, maar ook bij Billy Jean
āHeās just a cat who claims that
I am his mom
But the cat is not my sonā
GeĆÆnspireerd door mijn stemmingwisselingen, paranoĆÆde gedachten en nood om dubbel zoveel te slapen als normaal:
- Ik heb last van PMDD.
- Ik heb last van PMS.
- Ik heb geen last van mijn ongesteldheid.
- Ik word niet ongesteld.
0 stemmers
Tips welkom!
Ja love liedjes zingen voor mān hond. Er is ook een liedje waar haar naam veel in voorkomt met lekker veel drama dus dat zit sowieso al standaard in mijn repertoire.
Oeps slecht gelezen, dacht dat het over polls hier ging.
Haha wow ik keek net een vlog van Bonnie en terwijl ik dit las benoemde ze net haar PMS.
Ik heb zelf eigenlijk nog nooit mn klachten/emoties goed bijgehouden om eruit te zijn of het nu PMS is of ik gewoon een dipje heb
Lang leve de prikpil
Mijn pms voelt anders dan " ik zit gewoon even niet zo lekker in mn vel"
Dan ben ik mega verdrietig om domme filmpjes of word ik mega boos als iemand een harde scheet laat. Aka extreme emoties om niks haha.
Mijn huisdier heet Frits, dat is echt de ideale vervanger voor liedjes met bitch erin
Move Frits, get out my way als ie weer eens in de weg ligt.
Maar ook liedjes zonder bitch kun je prima verbouwen:
Zingt Frits nog steeds mee, met liedjes van Mauw-co?
Maar ik denk dat ze het echt zwaarder hebben dan andere seizoenen, daar hadden ze bijna altijd wel bananen en kokosnoten. Dat scheelt al veel. Ook kon je altijd ff lekker de zee in springen, niet continu natte kleding. Denk dat als je er al doorheen zit en honger hebt dat je op zoān regenachtig koud eiland er sneller klaar mee bent.
Wat is kutter
- Mensen die onnodig bellen als ze in willen halen (er is gewoon genoeg ruimte en je fietst rechts van het fietspad)
- Mensen die je inhalen zonder te bellen terwijl dat wel handig was geweest (smal fietspad of zoiets)
0 stemmers
Elektrische scooters die je niet hoort en die je plots inhalen zonder te toeteren waardoor je je een hoedje schrikt
Ik was scheld ze allemaal uit.
Je wordt uitgenodigd op de verjaardag van een vriend of vriendin, maar je kent verder niemand anders op het feestje. Ga jij?
- Jazeker! lekker nieuwe mensen leren kennen.
- Ja, maar met tegenzin.
- Gewoon ja.
- Absoluut niet! verzin wel een smoes.
- Gewoon nee.
0 stemmers
Ik moet hier zo hard om lachen.
Ja het lijkt me een nachtmerrie