Stel je persoonlijke vraag #31

Weet jij hoe je je bekkenbodemspieren aanspant en ontspant?

• Ja, dat weet ik zeker
  • Ja, dat denk ik wel
  • Geen idee
  • Gewoon nee

0 stemmers

Ik kwam er vandaag achter dat ik als ik ze in mijn beleving aanspan ik ze kennelijk juist ontspan en andersom. Echt weird.

1 like

ja maar vooral om de activiteiten en uitdagingen, proberen vis te vangen enzo, ik zou echt doodmoe worden en ook falen op de bondjes en backstabben en naaierij.

3 likes

Ik zat te denken ‘huh vis vangen met je bekkenbodem??’ bijzonder

10 likes

haha shiiiiit als je dat zou kunnen kan je wel meer dingen aan de haak verwachten dan een paar louzy vissen :eggplant::eggplant::eggplant:

2 likes

Voordeel: goed voor de lijn
Nadeel: al het andere

2 likes

Ik zie net een reclame ter promotie van toerisme in Noordwijk
“Je verdient Noordwijk”

Verdien jij Noordwijk?

• Ja
  • Nee ik ben Noordwijk onwaardig
  • Noordwijk verdient mij niet

0 stemmers

Huh hebben ze hier in NL wel lakens dan? Nee toch?

1 like

Volgens mij hebben ze in dit seizoen wel iets van een deken voor de kou! Net als wetsuits en ik dacht ook handdoeken gezien te hebben.

1 like

Nee wel allemaal een klamboe en regenponcho

1 like

In de laatste met Vlaanderen hadden ze lakens
En oh al die andere dingen hebben ze in Frankrijk niet. Handdoeken alleen op de vlucht naar huis :joy:

1 like

Volgens mij is dat wel echt alleen omdat ze ivm Corona nu op een eiland zitten waar je echt geen proeven kan doen zonder onderkoelingsverschijnselen te krijgen zonder wetsuit.

1 like

Waar zitten ze? Het is nu op Frans-Polynesië ook tijdens Corona opgenomen.

Kroatië hahaha

4 likes

Een Deense kunstenaar heeft de woede van een museum in zijn thuisland op zijn hals gehaald door lege canvassen aan te leveren, een actie waar hij ook nog eens ruim 70.000 euro van het museum aan overhield.

Haaning, die in zijn werk de nadruk legt op arbeid en ongelijkheid, was door het museum gevraagd om twee van zijn eerdere werken na te maken. In die stukken werden bankbiljetten op een canvas geplakt, die samen het gemiddelde inkomen in Denemarken moesten voorstellen.

Wat vind jij van deze actie?

• Kinderachtig
  • Slim
  • Onverstandig
  • Geen mening
  • Grappig
  • Anders

0 stemmers

Zou jij dit durfen te doen (als je kunstenaar was)?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Alleen als ik een gerenommeerde kunstenaar was
  • Alleen als ik een opkomend, kleine kunstenaar was

0 stemmers

Als je een of ander rotbaantje hebt en je krijgt niet betaald, maar moet zelfs geld bijleggen, pak dan alles wat je pakken kunt en smeer hem.

dit ook :rofl::rofl: ik ken iemand die dit heeft gedaan en die moest mooi een paar maanden zitten

3 likes

Heb jij ook wel eens dat je een poll op insta ziet (die met 2 opties weet je wel) en dat het eigenlijk niet op jou van toepassing is maar je toch wil weten wat mensen stemmen, dus dat je maar wat klikt om dat te kunnen zien? Iemand vroeg net welk drankje van de starbucks je favoriet is, kende ze beide niet maar wilde weten waar de meerderheid voor koos.

• Ja doe ik ook wel eens
  • Nee nooit
  • Heb sowieso geen insta

0 stemmers

En mocht jij een huisdier hebben, zing je ook wel eens liedjes waar namen in voorkomen en vervang je die naam dan met de naam van je huisdier? Als mijn hond iets raars doet zing ik wel eens ‘PIPPIE ARE YOU OKAY, ARE YOU OKAY PIPPIE?’ In plaats van Annie are you okay :rofl:

• Ja doe ik ook wel eens
  • Nee wtf jij bent gek
  • Gewoon nee
  • Heb geen huisdier

0 stemmers

Ik verzin wel eens hele liedjes voor m’n huisdier :sweat_smile:

8 likes

Huisdier = kind

3 likes

M’n kat heet Sim dus ik zing altijd

you’re Sim-ply the best, better than other cats, better than any cat, any cat I’ve ever met.

Maar eigenlijk is het best een klootzak

67 likes

We zongen tijd terug nog wel eens “spacedogs are meant to flyhiiieaaah, hands up and touch the sky”

Als jij een verslag/project ander werk hebt waar je een tijd aan hebt zitten werken, hoe ga je er dan op het einde mee om?

• Maak ik het netjes af tot het einde
  • Raffel ik het einde af, klaar mee

0 stemmers