Stel je persoonlijke vraag #31

ik ga brokko om annemiekel ik weet niet waarom maar hahaaaaahaha

34 likes

Hahahaha saaame

Ik heb trouwens niet allemaal domme namen bedacht. Maar @Zemraluani kwam met deze briljante lijst.

1 like

Ik heb ze gejat van rundfunk hoor

Ik moest vanmiddag weer uit het niets lachen om Annemiekel toen ik door de stad liep, kon m’n gezicht niet meer in de plooi houden.

19 likes

Goeiemoggel annemiekel wil graag 5 kiklo inktvip

36 likes

hahaha love

er is ook zon guy op tiktok/reels die in de supermarkt aan medewerkers gaat vragen waar shit ligt maar dan helemaal verkeerd uitgesproken en het is zo fokking grappig
kan hem alleen nu niet meer vinden

5 likes

Je moet een jas kopen. Maar je mag uit deze 3 kiezen.

Oilily

Desigual

Of

King Louis

• Oilily
  • Desigual
  • King louis
  • Ik sterf nog liever van de kou

0 stemmers

Deze?

4 likes

Sowieso die laatste!!

4 likes

Broderick-Huigo uit Blariclum

4 likes

Ik vind ze alledrie leuk. :stuck_out_tongue:

@Soy.peor Tuomas is gewoon hoe ze in Finland T(h)omas schrijven., dus dat vind ik niet raar.

2 likes

ja :relaxed::relaxed:

Ik voel me oud :sweat_smile: ( ik moest het googlen).

2 likes

Tzezajakai :joy:

1 like

Je moet nu 5 minuten lang praten over een onderwerp naar keuze, voor een publiek van 10 man die deze taal als moedertaal hebben, welke taal kies je? Je mag geen Nederlands gebruiken of Nederlandse woorden aanpassen, je moet correct vocabulaire gebruiken maar je zinsbouw mag gammel zijn.

• Frans
  • Duits

0 stemmers

1 like

Volgens mij is het al vaker gevraagd maar aangezien het weer op tv is nu, zou jij mee willen doen aan expeditie Robinson?

• Nou nee
  • Ja
  • Ik twijfel

0 stemmers

Ik denk soms ja!! Maar ook neeee ik ga liever direct dood, en alles daar tussenin.

Misschien aan een soort deluxe versie met glampings en marshmallows roosteren ofzo

13 likes

Het verbaasd me toch hoeveel bn’ers er allemaal ooit aan mee hebben gedaan en ook waar je het totaal niet van verwacht.

1 like

Ik zou al huilen bij de eerste overnachting, de NL-versie heeft wel meer luxe dan de Franse had ik wel gezien.

7 likes

Oh ik wist niet eens dat er een Franse was. Echt hetzelfde format? En bestaat er nog een Vlaamse?

1 like

De Vlaamse was enkel in samenwerking met de Nederlandse, het is hier geen ding merk ik.
In Frankrijk krijg je geen vuurstick, je moet het zelf maken. Je krijgt geen lakens maar een eiland en moet dan zien dat je een kamp opbouwt.
Win je bij een comfortproef rijst of ander eten maar je hebt geen vuur? Wel dan eet je het rauw

3 likes