ik ga brokko om annemiekel ik weet niet waarom maar hahaaaaahaha
Hahahaha saaame
Ik heb trouwens niet allemaal domme namen bedacht. Maar @Zemraluani kwam met deze briljante lijst.
Ik heb ze gejat van rundfunk hoor
Ik moest vanmiddag weer uit het niets lachen om Annemiekel toen ik door de stad liep, kon m’n gezicht niet meer in de plooi houden.
Goeiemoggel annemiekel wil graag 5 kiklo inktvip
hahaha love
er is ook zon guy op tiktok/reels die in de supermarkt aan medewerkers gaat vragen waar shit ligt maar dan helemaal verkeerd uitgesproken en het is zo fokking grappig
kan hem alleen nu niet meer vinden
Je moet een jas kopen. Maar je mag uit deze 3 kiezen.
Of
- Oilily
- Desigual
- King louis
- Ik sterf nog liever van de kou
0 stemmers
Deze?
Sowieso die laatste!!
Broderick-Huigo uit Blariclum
Ik vind ze alledrie leuk.
@Soy.peor Tuomas is gewoon hoe ze in Finland T(h)omas schrijven., dus dat vind ik niet raar.
ja
Ik voel me oud ( ik moest het googlen).
Tzezajakai
Je moet nu 5 minuten lang praten over een onderwerp naar keuze, voor een publiek van 10 man die deze taal als moedertaal hebben, welke taal kies je? Je mag geen Nederlands gebruiken of Nederlandse woorden aanpassen, je moet correct vocabulaire gebruiken maar je zinsbouw mag gammel zijn.
- Frans
- Duits
0 stemmers
Volgens mij is het al vaker gevraagd maar aangezien het weer op tv is nu, zou jij mee willen doen aan expeditie Robinson?
- Nou nee
- Ja
- Ik twijfel
0 stemmers
Ik denk soms ja!! Maar ook neeee ik ga liever direct dood, en alles daar tussenin.
Misschien aan een soort deluxe versie met glampings en marshmallows roosteren ofzo
Het verbaasd me toch hoeveel bn’ers er allemaal ooit aan mee hebben gedaan en ook waar je het totaal niet van verwacht.
Ik zou al huilen bij de eerste overnachting, de NL-versie heeft wel meer luxe dan de Franse had ik wel gezien.
Oh ik wist niet eens dat er een Franse was. Echt hetzelfde format? En bestaat er nog een Vlaamse?
De Vlaamse was enkel in samenwerking met de Nederlandse, het is hier geen ding merk ik.
In Frankrijk krijg je geen vuurstick, je moet het zelf maken. Je krijgt geen lakens maar een eiland en moet dan zien dat je een kamp opbouwt.
Win je bij een comfortproef rijst of ander eten maar je hebt geen vuur? Wel dan eet je het rauw