Stel je persoonlijke vraag #31

Ja, maar er zijn ook heel veel lekkere kazen die je als zwangere wel mag dus zo heel veel scheelt het ook weer niet

1 like

Ja misschien heb ik makkelijk praten. Al die dingen die ik nu niet mag eet hij toch al niet :joy: misschien is het lastiger als je continu tegen iemand aan zit te kijken die dingen eet en drinkt die je zelf niet mag.

2 likes

Oh dat veranderd de zaak, dan pas ik m’n stem ff aan

Dit vind ik idd ook een groot verschil. De vraag was of je wil dat je partner helemaal stopt met dat soort dingen eten, dat vind ik zelf niet nodig. Maar een beetje rekening houden met en niet elke avond alles eten wat ik niet mag zou ik wel op prijs stellen.

2 likes

Ja ik vind het nog steeds een beetje flauw. Het is ‘maar’ 9 maanden en het is nu eenmaal zo dat vrouwen zwanger zijn en mannen niet. Ik zou niet in zien waarom mijn man dan ook niet mag genieten van dingen die hij lekker vindt (als dat zo zou zijn) omdat ik het ook niet mag. Maar ieder z’n ding.

1 like

Nu krijg ik de neiging om de twee poll resultaten te vergelijken of er een verband zit… misschien helpt dat als motivatie om mezelf wat anders aan te leren haha

Willen wel. Maar verwachten is weer wat anders.
Ik zou ook wel willen dat iemand elke dag voor me kookt, mijn huis opruimt en ik wil ook wel een miljoen. Willen= het appreciëren. Maar verwachten, neh.

We drinken allebei weinig tot niks. De dingen die ik niet mag eten lust hij niet. En hij rookt alleen maar buiten. Het is bijna jammer dat we geen kinderen willen :joy:

1 like

Nee maar hij staat nu wel for life bij me in het krijt natuurlijk, ik heb het niet voor niks gedaan.

Hoeeeee de griepprik halen, of val je in de groep die mag gaan.
Anders wil ik ook nog wel een shotje

Nee ik kreeg een mail van m’n werk dat ze stimuleren dat iedereen die haalt bij de huisarts dus ik mag de kosten declareren.

Heb een bel afspraak staan met de huisarts om dat te bespreken (en waterpokken vaccinatie voor t kind want dat heeft ze nog niet gehad en lijkt mij ook prettig om dat niet te hoeven doorstaan)

2 likes

Kan je griepvaccins via je werk krijgen in Nederland?

1 like

Ja, ik kan ook via mijn werk (gemeente) mij inschrijven om er een te halen.

Ik in België ook.

In België ook maar vooral bij overheidsinstanties denk ik.

1 like

Ja ik krijg er elk jaar van de grote blauwe bank.

1 like

Ik ook. Maar ben benieuwd of dat dit jaar ook aangeboden word. Aangezien er een run op griepvaccins is voorspeld.

Vorig jaar werd er bij ons gezegd dat niet iedereen een mocht krijgen maar +55 denk ik en risicopatienten moest een mailtje sturen naar de medische dienst om een prik te krijgen. Denk dat het dit jaar ook zo zal zijn

Hoe zou je je kind noemen?

• Wensley
  • Dwinand
  • Huigo
  • Harmd
  • Riemco
  • Ruurd
  • Freerk
  • Guust
  • Broderick
  • Annemiekel
  • Shimone