Denk dat de buurt niet zo blij zou zijn hahah
Oke eerlijk:
Heb jij wel eens rot tegen iemand gedaan waarvan je achteraf dacht: shittt, eigenlijk was ik vet onzeker en deed ik daarom zo lelijk
- Ja
- Nee
0 stemmers
En dan bedoel ik niet tegen je vriend/vriendin of je moeder ofzo. Echt gewoon iemand die op dat moment niet kon achterhalen waar jouw gedrag vandaan kwam
Misschien voor het impopulaire meningen topic maar vind sushi het meest vieze, totaal overrated voedsel. Ik zeg gerust afspraken af die als doel hebben gezellig samen sushi eten.
door @FrauHelga : hoe hou jij je pen vast?
- Dynamic tripod
- Dynamic quadrupod
- Lateral tripod
- Lateral quadrupod
0 stemmers
Ugh ik weet nog dat ik in groep 4 dat altijd verkeerd deed als linkshandige en de meester me godganse dag ging verbeteren. Laat me
Jeej voor zo’n knobbel op je ringvinger. Ze hadden me dit vroeger echt anders moeten leren. Na tien minuten schrijven zijn mijn vingers er al klaar mee.
Stel je wordt ook straat aangesproken door 1/2 BN’ers in een oranje pak die mee doen aan Jachtseizoen van Stuk tv en ze vragen of je hen een lift wil geven, zou je dat doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Tenzij het iemand is die ik echt heel naar vind, maar anders sowieso
Hangt ervan af wie het is
En heb je een schrijfeeltknobbel op je middelvinger?
- Ja heb ik
- Neejoh smooth af
0 stemmers
Nee want ik wil sowieso niet op tv en al helemaal niet voor een dom programma.
Wie schrijft er nog dan?
Ik hoop echt dat er ooit deelnemers van Hunted voor de deur staan, lijkt me fantastisch om helemaal in complotmodus te gaan en ze stiekem door te smokkelen. Ik zou denk ik wel vragen of ze ff m’n hoofd willen blurren want ik hoef niet per se op televisie te komen.
nee heb wel een telefoondeuk in mijn pink
- Heel raar
- Boeie kan gewoon
0 stemmers
De zus van een collega van mijn moeder, is kraamverzorgster en anti Corona vaccin.
Mensen zijn raar
Maar wat heeft kraamverzorgster ermee te maken?
Het is een vage zin van mij, maar die kraamverzorgster is dus antivax