Ja zo zie ik 'm ook, of in ieder geval niet in een normale ‘vriendelijke’ context. Als iemand zegt ‘ik heb voor jou een stokbrood gekocht bij de bakker’ en dan deze erachter zet dan denk ik dat die persoon mij gaat aanvallen met dat stokbrood
Ja de is gewoon vals, hypocriet, achterbaks. Bedoeld om een kutopmerking te verdoezelen maar hij maakt het alleen maar erger.
De kan gebruikt worden als oprechte bedreiging van iemands leven en alles wat hem lief is. "Ik zou er niet zeker van zijn dat je morgen weer wakker wordt "
Die is gewoon beangstigend en rechtdoorzee tegelijk. Ik mag hem.
Just in case, ik bedoel mijn altijd oprecht aardig
Ik weet niet of dat beter is…
Ik vind dit beide ‘geschikt voor collega’s smileys’ omdat ze net wat minder uitbundig zijn dan de opties die ik naar vrienden stuur (de big smile of tong uit mond knipoog )
Voor collega’s heb je deze emoji
Als je wel eens sushi bij een keten bestelt, welke vind je het lekkerst?
- I love sushi
- Mr Sushi
- SushiPoint
- Sumo
- Shabu
- Je bent er één vergeten, namelijk:
- Ik eet nooit sushi/bestel het nooit bij ketens
0 stemmers
Ik was fan van de I love sushi tot de vestiging in mijn stad betrapt werd op het uitbuiten van illegale arbeiders die op een tussenverdieping zonder daglicht of ventilatie moesten werken en slapen.
Als je een cursus hebt van werk van 9.00 tot 17.00, terwijl je normaal van 08.30 tot 17.30 werkt, ga je ervoor en erna dan nog een half uurtje wat doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Volgens mij is gebeuren er sws in de sushi business behoorlijk shady dingen. Voedselkwaliteit is ook niet echt goed.
https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2015/all-you-can-eat-sushi-vol-bacterien
Nu heb je natuurlijk bij elk soort restaurant zaken zitten die niet helemaal goed bezig zijn.
Oké ik moet m’n werkethos aanpassen
Hahaha ik dacht vanochtend ook “lekker uitslapen” en chill dat ik wat eerder klaar ben maar dacht opeens kut ‘kan’ dit wel maar gelukkig ben ik niet alleen in deze
Hebben jullie ook wel eens dat je bij een stoplicht doorrijd en dan ineens niet zeker weet of het wel écht groen was?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hooguit een beetje mijn mail lezen of dat soort dingen.
Ik ben 1 keer door het rood gereden (met voorlopig rijbewijs nog, en er stond een camera ook ) maar had toen niet gezien dat er lichten stonden want het was op een plek net na een ander kruispunt met lichten
Niet persee een echte keten, want ze hebben maar twee restaurantjes, maar ik ga het liefste naar Miso Sushi. Snelle bediening, fijne ambiance, lekker eten, dikke prima!
Ik ga me tijdens de cursus al ergeren dat het zo lang duurt. Ben meestal om 15.00 echt wel klaar met mijn werk.
Ook als ik om 09.00 ben begonnen.
Hoe noem jij een persoonlijk bericht?
- pb
- pm
0 stemmers
Ik ook
Nee in jouw geval lijkt het me ook geen strak plan.