Ah die luistert wel naar me denk ik.
Of ik kies Laurens Dassen, die ziet er exact uit als de jongens die ik vroeger pestte op de middelbare school.
@kali ja Seegers, Joost, Ezerken en ik zijn toch een unlikely quattro, verdenkt niemand.
Ah die luistert wel naar me denk ik.
Of ik kies Laurens Dassen, die ziet er exact uit als de jongens die ik vroeger pestte op de middelbare school.
@kali ja Seegers, Joost, Ezerken en ik zijn toch een unlikely quattro, verdenkt niemand.
Heb jij het idee dat ochtendmensen zich superieur voelen aan de rest van de mensheid?
0 stemmers
En zo ja, waar ligt dit volgens jou aan? @VickyViolence en ik willen hier antwoord op
Ben jij een ochtendmens?
0 stemmers
Precies, daarom heb ik tegen mijn zin Rutte erbij genomen, egoïst en strateeg to the max. Wel oppassen dat ie geen dubbele bondjes gaat lopen voeren (sowieso wel natuurlijk).
Rutte gooit je bij de eerst mogelijke gelegenheid waarbij het hem beetje heet onder voeten wordt voor de bus (zie alle opgestapte ministers en staatssecretarissen), lijkt me geen betrouwbaar bondje.
Omdat ze denken dat je niet productief kunt zijn als je niet om 6 uur naast je bed staat. Misschien werk ik wel gewoon tot later door als jullie weer eens om 21:00 in je bed liggen En dan dat gezever over ‘je hebt niks meer aan je dag’, wat een gezeik. Xoxo een bitter avondmens
Ja ik zat net ook al te denken, té egoïstisch moet nou ook weer niet natuurlijk.
Ja word jij weggestemd en zit Rutte zo nonchalant van: wat is het toch een gaaf eilandje
Ik kan me echt niet voorstellen hoe para Thierry zou zijn als je kijkt naar wat die bondjes al met standaard mensen doen
Ik geloof heus wel dat er avondmensen bestaan, maar echt niet iedereen die dat beweert (wat zo’n 80% van de samenleving zegt dat te zijn terwijl in werkelijkheid maar 20% echt avondmens is). De meeste mensen slapen gewoon te weinig omdat ze de de hele dag en avond naar hun telefoon en laptop staren en daarom hebben ze ‘s ochtends moeite met opstaan.
Nou ja, in ieder geval fijn dat je alle ja-stemmers op de eerste vraag even bevestigt
Hahahaha ik moest hardop grinniken over dat heel klein stukje bovenarm.
Ik ben geen ochtendmens en geen avondmens. Lig het liefst tot 11 uur sochtends in bed en lig er om 9 alweer in als het kan.
Nouja er is ook zoiets als een middagmens.
Maar 20-30% is avondmens
Maar 20% is ochtendmens
De rest zit er tussen in
Oftewel de meeste mensen ongeacht bedtijd hebben gewoon niks met de ochtend, of ze nou op tijd naar bed gaan of niet
Geen oordeel, just stating the facts
Inderdaad, dat is juist precies waarom ik er zo laat mogelijk uit wil, dan duurt je dag korter
Wat interessant, is dit onderzocht?
Ik vind het juist vervelend dat ik altijd zo vroeg wakker ben. Lijkt me heerlijk om te kunnen uitslapen
Vind Cynthia wel het perfecte voorbeeld van zo’n ochtendmens die zich beter voelt dan niet-ochtendmensen.
Haha ja. Goedemorgen, het is 6.25, ik heb al 4 boeken uitgelezen, 8 wandelingen gedaan met Keesje en 5x naar de sportschool geweest. Fijne dag allemaal!
En 12 wassen gedraaid en pannekoeken gebakken!!!