Maar wie heeft ooit bepaald wat normaal is
Het is sowieso het patriarchaat wat ons onder de duim wil houden met dat we ons zorgen maken over vetjes en putjes in plaats van bijvoorbeeld de loonkloof
Zal ik morgen voor het eerst alleen naar een cafe/bar gaan? Ben nooit zo van het op cafe gaan geweest maar ik wil wat buiten mijn comfortzone gaan en wat nieuwe mensen en omgevingen ontdekken. Er is een soort klassiek concertje in een bar waar ze blijkbaar wel vaker muziek spelen en dat leek me wel tof om eens te proberen, zien of het me bevalt. Maar er is niet direct iemand die ik mee zou kunnen/willen vragen. Zal ik er alleen naartoe gaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja! Het is sowieso leuk om te gaan kijken/luisteren naar het concert.
En als je het niet leuk vindt kun je gewoon weer weggaan toch?
Ja 100% doen! Ik heb ooit hetzelfde gedaan toen een van mân lievelingsbandjes tijdens Popronde Rotterdam speelde en niemand mee wilde. Ben gewoon aan de bar gaan zitten, biertje besteld en de hele avond genoten! Mega uit mân comfortzone, maar nog steeds blij dat ik het heb gedaan!
Zit jouw hele kin ook altijd onder de tandpasta bij het tandenpoetsen of kan jij netjes tandenpoetsen?
- Ja ik zit ook helemaal onder
- Ik poets netjes, tandpasta blijft in mijn mond en nergens anders (behalve in de gootsteen dan)
0 stemmers
Gert-Jan Seegers zou sowieso in mân pact gaan want die heeft 7 jaar in Egypte gewoond en dan kan je alles. Plus Joost Eerdmans want die heeft geen ziel en kan het vuile werk opknappen. En natuurlijk Ezerken.
Snap niet dat niet meer mensen Eerdmans en seegers kiezen, wat moet je in godsnaam met Jesse of Rob op een eiland, dat zijn echt van die tere stadsmannetjes.
We krijgen nieuwe buren en volgens mij hebben ze inmiddels de sleutel gekregen. Ik wil een kaartje door de bus duwen om ze te feliciteren met hun nieuwe huis. Leuk of creepy?
- Leuk
- Creepy
- AndersâŠ
0 stemmers
Hahah ik wist gewoon voor het stemmen al dat bij de tweede vraag âwie geeft als eerste opâ onze Thierry met stip bovenaan zou staan.
Ik heb 't liever nog gezellig met mân bontje. En dan zorgen wij ervoor dat anderen het vuile werk doen
Gert Jan Seegers denkt teveel aan anderen, daar win je geen expeditie mee.
Kan jij jezelf kietelen en dat het ook echt kietelt?
- Nee dat kietelt niet
- Ja kan ik
- Zelfs als anderen mij kietelen kietelt het niet
0 stemmers
Als ik met de hand poets blijft alles netjes in mijn mond maar ik poets elektrisch en dat geeft altijd een enorme teringzooi
Ik doe altijd heel erg mijn best, maar dat schuim loopt altijd uit mijn mond en op de grond/kleding. Ook als ik mijn mond dicht houd en hoofd naar achter hou. Kan dus alleen maar boven de wastafel hangen. HOE?
Dus het mag niet in mijn eigen bloed???
Ik weet niet wie geert Jan segers is en Joost eerdmans gaat sowieso overlopen naar het andere team en een mes in je rug steken.
Rob Jetten gaat me iig nog aanmoedigen bij de hindernisbaan en zeggen âdat het echt best goed gingâ.
En Ezerken die gaat denk ik winnen maar kan je ook goed met hem roddelen over het andere kamp en die ene kerel die op scouting gezeten heeft en daarom denkt dat ie kampleider moet zijn en waar niemand naar luistert omdat ie gewoon irritant is (wie zal dat zijn ? Misschien gaat t tussen rutte en kees van der staaij)
Maar dit klopt toch niet helemaal, mensen worden in deze maatschappij juist heel vaak gediscrimineerd om hun uiterlijk. Als dun en/of afgetraind persoon kan je zeker ook onzeker zijn en andere problemen hebben. Maar je wordt niet gediscrimineerd op de werkvloer, in de gezondsheidszorg, in kledingwinkels en op andere plaatsen waar dat bij dikke mensen wel gebeurt.
je moet sws ook iemand/mensen in je bond hebben waarvan niemand verwacht dat je ermee onder 1 hoedje speelt
werkt echt niet anders, veel te obvi
@Bergamot ja maar je moet zelf ook nooit op 1 paard wedden en voor iedereen uit je team een naaistreek/backup achter de hand hebben.