Knieën wat hoger opgetrokken is een betere poephouding! Dus waarschijnlijk doe je dat daarom van nature zo.
Als jij de trap afloopt ergens. Kijk je dan naar je voeten/de treden of kijk je gewoon voor je uit?
- Wisselt af
- Kijk hele tijd voor me uit
- Kijk hele tijd naar voeten
0 stemmers
Om de een of andere reden vind ik traplopen eng, voorall omlaag. Ik moet altijd naar mijn voeten kijken. Liefst houd ik de railing nog vast ook. Bang dat ik val/struikel.
Ik denk al 20 jaar ofzo dat ik ga sterven door van de trap te vallen en mn nek te breken na een nachtmerrie.
Altijd naar mn voeten kijken heeft trouwens niet verijdeld dat ik ook al een paar keer toch er los af ben gestrunkeld.
Als ik voor mij uit kijk is er niets aan de hand en zodra ik naar beneden kijk gaat het in mijn hoofd mis. Vooral bij open trappen. Dan kijk je de diepte in en moet ik soms even een paar seconden moed verzamelen voor ik weer door kan
Ik heb een steile trap en als ik niet naar m’n voeten/de treden kijk, dan lig ik binnen de kortste keren onder aan de trap. Been there, done that. Maar mijn ouders hebben een “luie” trap en dat loopt zo veel fijner.
Bij bekende trappen en trappen in huis meestal vooruit, buiten en in stations naar de treden
In principe wissel ik af en gaat dat goed. Maar als de trap te lang is (bv op sommige stations) dan is het laatste stuk echt lastig. Net of mijn hoofd na een bepaalde tijd denkt: error error. Ik ben motorisch niet zo vaardig.
Sinds ik keihard van een steile trap ben gevallen altijd kijkend naar voeten en leuning vasthoudend. Gelukkig liep er nog een vriendin voor me die mijn val wat heeft gebroken (minder leuk voor haar) Heb soms nog visioenen vlak voordat ik in slaap val alsof ik weer van een trap duikel
Zou jij jezelf omschrijven als onhandig? Als in klunzig, je laat snel dingen vallen, struikelt over je eigen voeten, dat soort dingen
- Ja, dit ben ik
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee, ik ben totaal niet onhandig
0 stemmers
Familieverjaardagen (van je ouders) waarbij de hele familie (tantes/ooms/oma’s etc) op bezoek komen:
(pre-corona)
- Gezellig!!! Ik ben erbij
- Vreselijk
- Ik ga alleen omdat het moet
- Ga ik niet naartoe
- Mwah, omdat het moet (maar liever niet)
- Prima
- Deze verjaardagen bestaan niet in onze familie
0 stemmers
Ja maar vooral omdat ik alles te snel wil doen. Ik haat traagheid, dus doe alles extreem snel en ja dan laat ik wel eens wat vallen. Maar goed, ben iig wel snel dan
Sinds ik mijn bril heb gaat dit echt een stuk vaker mis, juist als ik naar m’n voeten kijk haha. Alsof ik ineens niet meer weet hoe ik moet traplopen.
Heel gezellig, maar vooral omdat ik er zelden bij kan zijn door de afstand. Dus als het dan is terwijl ik (al dan niet toevallig) in NL ben vind ik het heerlijk om iedereen weer eens te zien.
Ik mis familieverjaardagen echt heel erg. Kan niet wachten tot we weer met z’n allen bij elkaar kunnen komen, zo gezellig.
Ik ook, familiefeesten in het algemeen ook. Mensen zien, beetje babbelen, vooral lekker (veel) eten. Love it
Ahh, de avonden dat alle visite Fries met m’n ouders spreekt en m’n siblings en ik dan maar met elkaar spelletjes gaan spelen aan tafel omdat wij daar geen hol van verstaan.
Mwah nee, kan niet zeggen dat ik dat mis
Ligt eraan van wie en wie er komt, ik ga alleen als het om leuke mensen gaat anders sla ik over
Onhandig is my middle name. Ik val ook regelmatig tijdens mijn werk in voortuinen en laat ik de bewoners schrikken omdat de postbezorger de voortuin van wel heel dichtbij bewondert.
Nou ja, de hele familie dus volgens de poll