Stel je persoonlijke vraag #27

Slaap je op de grond? Is dat comfortabel? Of snap ik het niet haha

Zou jij nog kunnen zaklopen denk je?
Vroeger heb ik dat wel gedaan maar als ik het nu zie denk ik, ik zou meteen neer gaan?

• ja totaal geen probleem/zaklopen is toevallig een van mijn specialiteiten
  • Ik denk dat ik het wel zou kunnen
  • Ik denk dat ik zou vallen
  • Ik weet dat ik zou vallen

0 stemmers

2 likes

Door deze vragen word ik helemaal nostalgisch naar met iemand anders slapen :pleading_face:. Ik ben echt dol op met menselijke kacheltjes slapen, dat voelt zo lekker. :smiling_face_with_three_hearts: Eén van mijn beste vriendinnen is vooral heerlijk om mee te slapen, omdat ze heel warm is en heel licht en lief snurkt, dat voelt altijd heel veilig!

@EllaFitzgerald hahaha jaaa ik ga gewoon op de grond liggen! Alleen wanneer de temperatuur plotseling van 26 naar 39 graden springt ofzo, dan voelt dat gewoon het allerbeste. Het is niet per se heel comfortabel maar best lekker op zich. Ik ben wel een makkelijke slaper verder!

13 likes

Haha love it. Ik ben ook wel een goede slaper en zou met gemak op een yogamatje kunnen liggen, maar jij bent wel next level dus. :smiley:

3 likes

Schattig. Vind ik juist vreselijk, slapen met een heet iemand die ook nog eens snurkt :rofl:. Zou je best uitnodigen voor een slaapfeestje maar helaas snurk ik niet lief. Ik schok wel enorm met mijn lichaam in mijn slaap!

1 like

Ja prima lijkt me, al schijnen werkgevers te denken dat die flexibiliteit eenzijdig is en je de werknemer lekker kan uitbuiten terwijl ze andersom wel 40 uur paraat moeten staan. Die tijden zijn voorbij vriend, jammer voor je baas. Als hij meer zekerheid wil moet hij dat zelf ook geven en geen oproepcontracten. Ik zou me er dus vooral niet rot over voelen.

13 likes

Ehm sorry maar hij had toch ook gewoon een werknemer nodig en blijkbaar iemand die die shifts deed? Daar hoef je echt niet dankbaar voor te zijn hoor.
Ik haat het als bazen doen alsof ze een soort van liefdadigheid doen als je voor ze mag werken. Gewoon nee.

35 likes

Haha wat een ventje joh, zou me er niks van aantrekken, wat een geblaat.

@Mora ahh echt lief beschreven. Ik schijn ‘s nachts ook altijd een kachel te zijn, maar ik adem heel hard door m’n mond dus ik kan me voorstellen dat m’n vriend dat niet als erg gezellig of veilig ervaart (hij zeikt er altijd over, maar anders stik ik ja!!)

2 likes

Wat zeiden jullie als een kind?

• Buut
  • Aanplak

0 stemmers

Bij verstoppertje dus!

1 like

Ik moest echt héééél lang nadenken waar dit over ging :joy:

4 likes

Haha oeps, heb het erbij gezet.

1 like

Aanplak?? Wat riep je dan? Aanplakvrij? Dat klinkt nog stommer dan buutvrij :joy:

25 likes

Ik snap het niet haha, wat is buut en aanplak? Ik riep gewoon “gevondeeeeeen”

8 likes

buut vrij voor de hele pot (?)

63 likes

Haha ja aanplak vrij!!! @slurfhondje. Als je iemand vond bij het verstoppertje dan tikte je de plek aan waar je ook stond te tellen en dan als je iemand vond zei je “aanplak slurfhondje!!”.

Wat zei je ook alweer als je zelf naar de aanplak/buut plek ging? Aanplak mezelf, aanplak vrij! Toch?

3 likes

Buurt vrij voor de hele pot. Maar nu ik dit lees denk ik dat ik wellicht de enige was die buurt zei en de rest ‘gewoon’ buut, maar dat ik dat verkeerd verstaan heb al die tijd?! Hahah :sweat_smile::sweat_smile:

13 likes

Ben nu wel heel benieuwd waar je vandaan komt, heb nog nooit van aanplak gehoord en zo naar de poll kijkend ben ik niet de enige :sweat_smile: Bij ons was het als je als teller iemand had gevonden ‘buut Acquiesce’ en als je als verstopper bij de buut wist te komen ‘buut vrij voor de hele pot!’ en dan was je echt de man. :sunglasses:

4 likes

Ik zag het ook inderdaad. Ik kom uit het noorden

2 likes

Hoe meer ik verder lees hoe meer ik besef dst ik niet altijd buut zij, maar ik kan me niet helemaal meer herinneren wat het andere woord was. Misschien toch aanplak

1 like

Leuke professionaliteit, dat hij bij jouw vriendin gaat klagen.

Goed dat je daar weg bent.

10 likes