Voeten afdrogen is er zo ingestampt (pun intended) bij mij vroeger. “OOK TUSSEN JE TENEN!!!”
Dat zei ik toch al, gewoon een beetje staan.
En natuurlijk wel haren wassen, soms scheren.
Waarom, ja een combinatie van wat je schrijft, zeep is slecht voor mijn huid dus daarom doe ik het sowieso sowieso niet, maar ik vind het ook niet nodig. Niet omdat ik vind dat het teveel tijd kost of zo?
Waarom doe jij het wel, vind je het anders vies?
@Lula ik ben tot nu toe gelukkig mijn leven doorgekomen zonder voetschimmel maar bedankt voor de waarschuwing
Weet dat het eigenlijk niet nodig is om het dagelijks te doen, maar ik vind het zelf een frisser en schoner idee om me dagelijks overal in te soppen.
Ik droog mijn voeten nooit specifiek af, als ik de douche uitstap en ik loop even door het huis rond dan zijn ze na een minuut of 2 vanzelf ook wel opgedroogd.
Ja aaargh als kind elke avond voeten wassen (want ik liep altijd op blote voeten rond) en aandachtig afdrogen ! Ik haatte het zo erg dat ik daarom op een gegeven moment maar sloffen ben gaan dragen, maar ik krijg echt de rillingen bij het idee dat mijn voeten vochtig achterblijven of aan de lucht drogen, haha. Mijn tenen staan veel te dicht op elkaar ook, ik zou dat niet vertrouwen, maar ik snap dat dat gewoon gewenning is!
Ga je vanavond met je raam open slapen?
- Ja
- Nee
- Weet ik nog niet
0 stemmers
Zou de koele lucht heerlijk vinden maar voelt onveilig (en slaap daardoor niet/onrustig) dus doe het al jaren niet meer : (
Ik slaap het hele jaar met mijn raam open, ook toen het zo vroor.
Hoe komt het dat het onveilig voelt voor je?
Ik voel me ook onveilig en ik weet dus niet zeker of dat gegrond is… ik woon op de eerste verdieping in een binnenhofje en mijn raam gaat open op een soort haak. Er wonen wel veel vreemde types hier, maar ik denk niet dat iemand zou inbreken
Zwemmerseczeem als kind, verschrikkelijk irritant en waarschijnlijk dus ook door doordat ik op wedstrijdzwemmer zat en daar 4x per week met blote voeten rond liep . Was ook weinig aan te doen, behalve veel slippers dragen. Gelukkig nu nooit meer last van.
Toen ik in Londen woonde was het idee van een raam open hebben - tenzij je in diezelfde ruimte en alert bent - echt stomste idee ooit (en werd daar ook op gewezen door ex en vrienden bij wie via minuscuul 2e verdieping badkamer raam is ingebroken). Sindsdien krijg ik de kriebels van het idee dat er iemand binnen kan komen zonder dat ik het merk.
Aah oké. En woon je nu dan op een plek waarvan je denkt dat er een reële kans is dat zoiets kan gebeuren? Kan me voorstellen dat het op de begane grond iets minder prettig voelt dan op de 2e verdieping. En in het centrum iets minder prettig dan in een rustige wijk misschien.
Ik slaap nog met een flanellen dekbed! Ik slaap in de zomer altijd een weekje op de marmeren grond met het raam open wanneer het plotseling heel warm is, maar verder houd ik echt van warmte als ik slaap.
Hoe warm ben jij als je slaapt? Ik word altijd zoo warm en maak mijn hele dekbed warm en als er iemand bij me slaapt maak ik diegene ook warm.
- Ik ben ook een kachel als ik slaap
- Nee ben wel koel juist
- Gewoon een gemiddelde temperatuur?
- Geen idee
0 stemmers
Ik woon nu hartje centrum maar wel op de 4e verdieping. Alleen hebben m’n buren gewaarschuwd dat er soms jongens op ons balkon komen (hoe dan?) en dat ik wel moet uitkijken. Dus ook hier doe ik geen raam open. Als ik dan een keer ergens ben en het kan wel dan probeer ik het meestal wel. Alleen de standaard geluiden zorgen ervoor dat ik na een uur toch maar weer dicht doe omdat ik er te alert door blijf
Edit: hartje centrum maar niet meer in Londen. Wel grote stad in NL
Ik ga vaak eerder naar bed dan mijn vriend dus ben al standje kachel als hij naar bed komt. Hij is in t begin heel koud maar hij mag voorzichtig tegen mij aan kruipen. Minpunt is alleen dat hij nog warmer word dus na en kwartier kan ik dat echt niet meer hendelen
Oh en mijn slaapkamerraam staat eigenlijk altijd open.
Oh huuh wat?! Hoe komen die daar.
Dat vraag ik me ook af. Zo vreemd!