Nee ik heb er inderdaad wel echt zelf last van dat ik er zo panisch op kan reageren als iemand dat doet. Ik vind dat niet leuk van mezelf en zou graag willen dat ik er wat makkelijker over kon denken. Maar soms weet ik gewoon even niet of ík nou zo overdreven reageer, of dat de ander te ‘makkelijk’ is, daarom vond ik het fijn om hier te polsen wat jullie dachten.
Of het te ver gaat of niet lijkt me niet te beoordelen door een forum, als het je belemmert in je dagelijks leven of iemand anders is er de dupe van omdat die nu 100 handdoeken per week moet wassen is dat wellicht het geval maar dat is nog altijd aan jullie om te bepalen, er is geen algemene regel verder ofzo. De 1 vindt het prettig om elke dag 2 schone handdoeken te gebruiken voor lichaam en gezicht en de ander droogt 3 weken zijn lichaam en hoofd met dezelfde handdoek af, als dat werkt voor jou is het toch prima.
O zie nu dat @Enthusiasm dat ook al zo ongeveer zei
Ik wil ook niet door het forum laten bepalen of ik te ver ga hierin, ik was alleen maar benieuwd naar de initiële reactie van anderen op mijn pollvraag.
Eerst de tekst. Daarom vind ik het een beetje irritant dat je bij whatsapp altijd meteen de foto (of de internetpagina) die je meestuurt krijgt en daaronder pas je toelichting.
Ik kan goed: #1
- Dammen
- Schaken
- Biertjes tappen
- Kaart Lezen
- Datums onthouden
- Songteksten onthouden
- Namen onthouden
- Dromen onthouden
- Overal in slaap vallen
- Me elleboog likken
- Dingen Plannen
- Koffers inpakken
0 stemmers
Ik kan goed: #2
- Knutselen
- Make-uppen
- Nagels lakken
- Spullen kwijtraken
- Snoertjes uit elkaar halen
- Tuinieren
- Behangen
- Ikea bouwpakketten in elkaar zetten
- Poolen
- Bowlen
- Plant in leven houden
0 stemmers
Speel jij mee met een loterij?
- Nee
- Ja, Postcode Loterij
- Ja, Bankgiro loterij
- Ja, vriendenloterij
- Ja, lotto
- Ja, staatsloterij
- Ja, eurojackpot
- Ja, een andere
0 stemmers
En heb je wel eens een prijs gewonnen?
- Nee
- Ja, maar geen geldprijs
- Ja, een geldprijs tot 100 euro
- Ja, een geldprijs tot 500 euro
- Ja, een geldprijs tot 1000 euro
- Ja, een geldprijs tot 5000 euro
- Ja, een geldprijs tot 25000 euro
- Ja, een geldprijs van meer dan 25000 euro
0 stemmers
Wat ben jij?
- Fire sign (Ram, Leeuw & Boogschutter)
- Water sign (Vissen, Kreeft & Schorpioen)
- Earth sign (Maagd, Stier & Steenbok)
- Air sign (Waterman, Tweelingen & Weegschaal)
0 stemmers
Doos Lipton thee, conditioner bij etos en nu een cadeaubon van 7,50 voor de bakker. Echt geldverspilling de postcodeloterij.
Ik ben tweelingen, met zowel maan als ascendant in waterman. Lekker evenwichtig.
Ik ben ram en ik vind het stom dat mijn sterrenbeeld zo weinig bij van die sterrenbeeld onzin videos komt hahah
Oh echt? Ik heb juist het gevoel dat ram altijd bij een van de “populaire” sterrenbeelden hoort waar het altijd over gaat! Het voelt alsof het altijd over ram, leeuw, kreeft, schorpioen en tweelingen gaat!
Ik ben maagd en voel me ook altijd overgeslagen haha.
Ja of ze plaatsen het ineens achteraan of ergens in het midden, wetende dat rammen geen geduld hebben.
Ja maar je zult maar nét zien dat er een dik bedrag op je postcode valt en je niet meespeelt. Echt naaierij
En dat is natuurlijk hun hele verdienmodel haha
Ja mega slim haha
The Father lijkt me een goede film. Hij staat alleen niet op Netflix/ Pathé thuis zie ik. Waar heb jij hem gezien?
Dit hadden wij 1 januari maarja… dat is dan die ene keer een leuk bedrag. En verder kost het alleen maar geld.
Ik heb hem gedownload, ik kon hem ook niet (gratis) streamen.
Wel echt een bijzonder film ook. Als je hem kan vinden zou ik hem echt kijken. Het gaat over Anthony Hopkins die dus dementie heeft. Maar in de film is het appartement steeds anders en hetzelfde personage (zijn dochter) is soms een andere actrice. Waardoor je zelf ook het gevoel krijgt dat je dementie hebt want je weet niet meer wat nou echt is.
Ah echt voor die 20 dollar dus via amazon prime ofzo? Dat vind ik net iets te veel haha. Ik wacht nog wel even. Maar lijkt me echt een goede film ja, houd wel van zulke genres.
Haha oh jee 1 januari vallen meestal wel grote prijzen inderdaad