Volgens mij staan er voor elke dag gemiddeld dezelfde hoeveelheid afspraken, kan me niet voorstellen dat ze tijd hebben om hier rekening mee te gaan houden.
De volgende keer (ofja hoop het niet maar goed) wil ik graag een rode loper, confetti, limo, champagne en alles.
Want dan wordt het m’n 10e keer.
#laatjetesten
Ontkracht haha!
Heb je wel eens een ‘ik zoek’ advertentie op een online marktplaats gezet?
- Ja, vaker
- Ja, eenmalig
- Nee
0 stemmers
Heb je het product toen gevonden doordat iemand op je advertentie reageerde?
- Ja, vaker
- Ja, maar één keer maar
- Nee
- Ik zet geen ‘ik zoek’ advertenties op online marktplaats
0 stemmers
Heb je wel eens iets kwijt gekund aan iemand via zo’n zoek advertentie?
- Ja, specifiek gezocht naar zoek advertenties voor mijn product
- Ja, maar toevallig tegen gekomen
- Nee
- Nee, wel eens per ongeluk iets gekocht op uw of vinted omdat ik dacht dat iemand het product aanbood
0 stemmers
Ik droom dus minstens 1x per week over dat ik mijn vriend wil bellen, want er is iets. Maar dan heb ik een mobiel in mijn handen en dan lukt het niet om zijn nummer in te vullen… Dan weet ik dat ik een 6 bijvoorbeeld moet intypen, maar dan lukt dat niet. Zooo frustrerend! Ik kan hem in mijn droom dus nooit bereiken. In het normale leven hier geen last van trouwens, hij neemt altijd wel op haha.
Ik heb een keer een advertentie gezien van iemand die vroeg of er mensen boodschappen over hadden. Zat in de schuldsanering en had het dus niet breed. Toen heb ik een pakket opgestuurd.
Was denk ik toeval dat ik die tegenkwam want verder kijk ik nooit naar ‘ik zoek’ advertenties.
Wat lief!
Wat heb je liever?
- Regendouchekop met een straal die een matige kracht heeft
- ‘Normale’ douchekop met een krachtige straal
0 stemmers
Met een regendouche krijg ik nooit alle shampoo uit mijn haar gespoeld. En sowieso gewoon lekkerder douchen met een normale douchekop.
Vind het altijd zo stom als hotels zo’n regendouche hebben, vind dat echt niet chill om water zo van bovenaf op je te krijgen en dan zo’n miezerig straaltje als je shampoo probeert uit te wassen.
Wel een keer in de Viavia, de OG Marktplaats (we zochten in 2001 een kitten om te adopteren en het asiel had ze toen niet). En ook een keer op WG-Gesucht toen ik in Duitsland een woning zocht, toen heb ik een appartement gevonden!
Ik droom dat ook wel eens, maar dan eerder in een noodsituatie dat ik 112 wil bellen, en dat ik opeens vergeten ben hoe ik m’n mobiel moet gebruiken. Dan weet ik bv niet meer hoe ik moet typen ofzo. Echt gek haha.
Ik vind een regendouche sowieso niks. Bij een harde straal word je gewaterboard en bij een slappe straal krijg je de shampoo niet uit je haar. En als je niet wil dat je haar nat wordt kom je eronder vandaan met een dubbele hernia.
Ik zocht een binnenkatje en die heb ik toen gevonden via een zoek-advertentie
Welke huis zou jij kiezen?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
0 stemmers
Waarom krijg ik een hond erbij als ik voor het zwembad wil gaan… echt geen zin om voor een beest te moeten zorgen
Ik wil 1 incl. kat
Ruilen voor wijnkelder?
Nee, alcohol interesseert me al helemaal niks
Jaa ik zit nu op mijn mobiel dus kan t ff niet zoeken maar volgens mij wel dik verschil