Wow ik dacht altijd dat ik de enige was hierin haha
Ik heb een normale douchekop met een krachtige straal en dat is echt zo geweldig.
1 is mijn huis hahaha.
Haha, denk daarnaast dat veel mensen hier die gevaccineerd zijn zorgmedewerkers zijn. Dan geldt je theorie van het weekend ook niet.
Die hond was voor mij en mijn vriend nou juist een reden om wel voor 4 te gaan. Maar we willen ook wel voor 6 gaan als jij die hond dan aan ons afstaat!
Zeg jij wel eens wijf/wijven? (Wijffie telt niet)
- Nee daar ben ik op tegen
- Gewoon nee
- Ja met een positief bijvoeglijk naamwoord
- Ja met een negatief bijvoeglijk naamwoord
- Ja neutraal als ik het over vrouwen heb
- Ja maar âik stond naast wat wijvenâ is dan wel negatief bedoeld
0 stemmers
Echt een topwijf
- Ik vind het denigrerend of in ieder geval negatief als mannen praten over âeen stel wijvenâ oid
- Ik vind daar niets van/vind het een neutrale verwoording
- Ik vind dat juist leuk of positief
0 stemmers
Mijn vader doet dat heel vaak. Eindeloos aan het verbeteren die man .
Hopelijk krijg je nog wel uitbetaald (als je nog geld krijgt van het bedrijf).
Vind je jouw vader feministisch?
- Eerder niet dan wel
- Eerder wel dan niet
0 stemmers
Het is niet dat mijn vader mij anders heeft opgevoed of behandeld dan mijn broers, maar ik denk dat hij toch nog behoorlijk vastgeroest zit in oude (niet-feministische) denkpatronen. Ik denk/hoop dat hij in de kern mannen en vrouwen wel gelijk vindt, maar om daar te komen en hem dat ook te laten beseffen, moet je waarschijnlijk eerst door een zooi aanrecht-opmerkingen heen.
Haha ja dit was vroeger een heuvel waar ik op stierf en dan zei ik altijd tegen mijn vrienden JE NOEMT JE MOEDER TOCH OOK GEEN WIJF
Of in jouw vaders geval ook je dochter
Maar heb het opgegeven en ben het zelf ook weer vaker gaan zeggen
Ik zeg het ook wel eens hoor maar uit de mond van een man is toch anders vind ik .
Haha ja mijn grootste irritatiepunt was en is ook dat mannen zichzelf voorhouden dat ze (zonder bijvoeglijk naamwoord er voor) wanneer ze wijven zeggen âgewoon neutraalâ over vrouwen praten en de misogynie er niet van inzien. En dat klinkt echt smeriger uit de mond van een vent inderdaad haha
Ik heb van mijn vader geleerd dat je op een vrouw stemt
Ik geloof dat ik wel eens als âtopwijfâ verwijs naar vrouwen, positief bedoeld, en als ik echt heel erg boos ben op een vrouw die echt heel erg stom is ontglipt me âkutwijfâ ook.
Maar van mannen kan ik het echt niet goed hebben, ook niet als ze over iemand een âlekker wijfâ zeggen, vind dat echt heel erg stom.
Jouw vader for president!
Ah mijn moeder noemt me wijffie dus positief en ik gebruik het ook negatief als kutwijf. Maar een man moet in beide gevallen niet zo tegen me beginnen hoor.