De laatste tijd droom ik zooo vaak over werk maar dan dat er van alles misgaat. Dat ik ineens niet meer kan bewegen of dat ik ben vergeten om schoon te maken en dan voel ik me altijd zo rot in mijn droom
Ooooh dit ken ik. Meestal aan het begin van mijn nacht. Pas als ik dat simpele heb gedaan mag ik slapen . Ik lig dan uren half wakker te draaien.
Waarom kunnen wij niet gewoon lekker gaan vliegen?
Ik kom nooit op dat punt dat het lukt en volgens mij heb ik het vaak voor het wakker worden!
Omg jaaa deze dromen heb ik ook zo vaak! Dat je achter de feiten aanloopt en idd een koffer inpakken of een vliegtuig halen oid
Vind die nog vervelender dan echt nachtmerries omdat je zo opgejaagd wakker wordt
Ik droom vaak random. Maar er is een droom die vaak terug komt op verschillende manieren, en dat is dat ik ergens moet zijn en het lukt me maar niet om daar te komenā¦
En hoeveel % in de populatie vrouwen zonder kinderen? Ben ik dan ook wel benieuwd naar
Hahaha wat je hier schrijft is eigenlijk hoe de man een kind maakt haha. Hier heb je mijn genen geef het mijn achternaam en succes er mee.
(Ja ja niet alle mannen jouw man is een sgat rn verschoont luiers i know)
Daarom zei ik het ook
Zo al die nachtmerries die hier worden genoemd herken ik, kan mān āgoedeā dromen ook vaak niet herinneren en de nare wel. Ik droom daarnaast ook heel vaak dat ik mān ogen niet meer open krijg.
Ik heb dit ook supervaak, dat ik een koffer moet inpakken voor vertrek en dat ik het niet afkrijg omdat er steeds meer spullen bijkomen, ik eerst nog ga douchen enz. en dat ik met geen mogelijkheid meer op tijd kan komen. Ik ervaar dit niet per se als vervelende dromen, ik heb ze vooral heel vaak.
En @Taro ik kan deze studie vinden (is in een goed journal)
Dit gaat wel om vrouwen onder de 65 jaar, en alleen over urine incontinentie:
ā The prevalence of any incontinence was 10.1 percent in the nulliparous group; age-standardized prevalences were 15.9 percent in the cesarean-section group and 21.0 percent in the vaginal-delivery group.ā
Bron https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa021788
En fecal incontinence in een kleine Nederlandse studie, ook over jonge mensen:
ā Pregnancy and childbirth seem not to be associated with the prevalence and severity of FI in the Dutch population. Vacuum and forceps deliveries, however, might result in a higher prevalence of FI. Although the duration of being able to control bowels after urge sensation is comparable between nulliparous and parous women, parous women experience fecal urgency more often.
Bron https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/2050640618760386
Het gaat hier wel over langdurige incontinentie, niet tijdelijke incontinentie (dat is uiteraard wel gelinkt aan bevalling/zwangerschap)
Ik had laatst dat ik een groot feest aan het voorbereiden was inclusief stress, drukte en ruzie. Dan heel het feest oversloeg, maar daarna wel weer de rommel moest opruimen, afwassen alles. En dat echt in een loop, x keer achter elkaar.
Zelfs mijn dromen gunnen me geen feestje.
De percentages ken ik niet maar iedereen moet bekkenbodemoefeningen doen! We worden allemaal ouder en we zetten allemaal druk op deze spieren op manieren die niks met baren te maken hebben. We kunnen allemaal op een dag in onze broek plassen
Nee! Het lukt gewoon echt niet
De enige manier is om maar uit bed te gaanā¦
in jouw geval niet uitslapen.
Het stomme is, als ik telkens dan even wakker word weet ik dat het echt onzin is. Fuck you brain
Ik was wel benieuwd naar deze polluitslag op dit moment dus sorry @midheavenmoon ik heb je poll gejat
(en vaccinatie erbij gezet)
- ik heb op dit moment corona
- ik heb corona gehad
- ik heb last van langdurige klachten door corona
- ik wacht op een testuitslag
- ik heb een afspraak voor een test
- iemand die ik persoonlijk ken heeft corona (gehad)
- iemand die ik via via ken heeft corona (gehad)
- iemand die ik ken is overleden aan corona
- ik ben mijn baan kwijt geraakt
- ik heb minder werk
- ik werk op dit moment thuis
- mijn werk is stressvoller geworden
- ik voel me eenzaam door minder sociaal contact of omdat ik bepaalde mensen niet kan zien
- ik ben gevaccineerd (1 of 2 maakt niet uit)
- ik ken iemand die gevaccineerd is (1 of 2 maakt niet uit)
- met mij gaat alles prima!
- niks van dit alles
0 stemmers
Ik heb een afspraak voor vaccinatie
Alleen mijn opa! En dat blijft voorlopig ook zo want alle andere familie wil hem niet
Voor iedereen die al is ingeƫnt.
Op welke dag was dit?
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondag
0 stemmers
Bijna iedereen die ik ken wordt op vrijdag ingeƫnt, Mijn theorie is dat het de bedoeling is dat je grieperigheid dan in het weekend valt, en maandag weer kan werken zodat het geen schade heeft voor de economie. Valt me echt op.
Ik zondag 8 uur in de ochtend
@Oprah jij hebt een abonnement op die teststraat he? Volgens mij zijn 10% van alle tests in Limburg van jou š„²