Ja maar wie trekt er dan ook een geel shirt aan als ie naar IKEA gaat?
Nee maar wel andersom. Dat ik een felgroen shirt aan had waar heel groot “HEMA” opstond met een button van een tompouce erop en dat iemand dan vraagt “Werk je hier?”
Nee ik sta hier voor mijn lol kleding op te vouwen? Ben gewoon die hard Hema fan
En mascha die overal screenshots van had gemaakt haha
Oh ja!! Daar was ze trots op haha
Ik heb een keer iemand met een arm vol kleding aangezien als medewerker. Bleek gewoon een enthousiaste shopper.
Kun jij poepen op ‘vreemde’ wc’s?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Ik kan dit niet en amai het zou zo een verademing zijn als ik het wel zou kunnen
Ik kon dit eerst altijd wel, maar ben het helemaal verleerd tijdens corona
Haa ja eigenlijk had ik een aparte pol moeten maken voor de stelletjes/singles
Hoe doe je dat dan op vakantie?
Wel bij mensen thuis. Op openbare plekken niet. Sterker nog ik kan me niet eens herinneringen of ik ooit op een openbare plek heb gekakt.
Meestal in een privehuisje of hotel gaat het wel, heeft wel tijd nodig dan haha
‘Nooit naar boven gaan zonder iets mee te nemen!!!’ En nu wij niet meer thuis wonen ligt er ook never nooit meer iets op hun trap om mee te nemen
Ja klopt nu ligt mn eigen trap vol tot aan de helft.
Vanmorgen voelde het…
- Alsof het maandag was
- Gewoon, als een woensdag
- Als een nog zwaardere maandagochtend
- Geen van allen
0 stemmers
Als een dinsdag gek genoeg haha
En toen opende ik m’n mail en zag ik de schade van 2 dagen vrij zijn bij een internationaal bedrijf
Zonnebaden:
- Vreselijk
- Vind ik heerlijk
- Doe ik graag
- Doe ik nooit
- vind ik dodelijk saai
0 stemmers
Ik moest vorig jaar lachen toen mn vriend zei ik ga niet op zo’n stomme handdoek liggen in de zon. Haaaaha. Ik heb zelf het geduld er niet voor.
Koningsdag is mijn favoriete feestdag. Niet omdat ik nou zoveel heb met het Koningshuis (we hadden letterlijk elk ander ding kunnen vieren voor mij part), maar: (bijna) iedereen is vrij, niemand hoeft naar familie toe voor verplichte diners dus al je vrienden kunnen mee leuke dingen doen. Er zijn allemaal vette festivals en feestjes en als je dat niet leuk vindt is er nog van alles anders om te doen: vrijmarkt, door de stad slenteren met een biertje, naar bandjes kijken, samen in de tuin zitten, thuisfestival houden. En het is midden in de lente dus het is ook nog eens bijna altijd mooi weer. Jep, echt mijn favoriete nationale feestdag!
Ik ben op t strand 90% van de tijd in het water.
Ik vind het heerlijk, maar houd het nooit lang vol dus ren na tien minuten weer snel naar binnen. Onder een parasol in de tuin vind ik dan wel weer echt goed te doen.