Stel je persoonlijke vraag #27

Het ging op Twitter over Bettygate, ben dan gaan googelen maar durfde geen account maken. Een paar maanden later was er per ongeluk ook korting op MAC bij Douglas en heb toen dan maar eentje aangemaakt om jullie te bedanken

12 likes

Ik ben lid geworden na dat beauty event van Cynthia wat geen reet voorstelde en ik mee wilde klagen, niet lang daarna was volgens mij de Betty gate - dacht ik.

4 likes

Ik toen ik ontdekte dat er andere topics waren dan beauty

16 likes

Iemand stelde een belangstellende en hulpvaardig bedoelde vraag. Door een detail in de verwoording interpreteerde ze het verkeerd en ontstak ze in woede. Het ging over het zoeken naar werk, iets waar ze erg gefrustreerd over was. Over dat onderwerp had ze wel meer aanvaringen maar deze escaleerde wel heel quickly.
Secret Santa weet ik ook nog wel, heel verhaal maar daar ging nog veel meer mee mis dan alleen dat geld, dat was de klap op de vuurpijl. Ik heb me echt zitten opvreten in die tijd.

5 likes

Oooh dus secret santa en het f u all and die was niet op het zelfde moment.
Want dat secret santa gebeuren was ik wel bij. Maar fuck you all and die las ik later pas

1 like

En ik die nooit de beautybloggerstopics las toen ik erachterkwam dat daar dus al die vreemde nieuwe forummers opeens vandaan kwamen :stuck_out_tongue: Dat zal wel rond bettygate geweest zijn denk ik.

5 likes

En “het is gebeurd” gate?
Of was dat egf

7 likes

Haha, ik had dat andersom. Zit ondertussen al 15 jaar op egf/ff en ik ben pas beuty topics beginnen te lezen sinds FF :joy: Echt veel gemist in de tussentijd maar de subfora waren toen super gescheiden en ik had ook geen interesse in (beauty)blogs. Nog steeds niet, ik lees alleen voor de :tea:. En bij veel andere gates in de poll die niet beuty gerelateerd zijn was ik niet actief aan het forummen. Spiesgate is dan ook mijn lievelingsgate, dat waren mijn (laatste) egf hoogtij dagen nog.

5 likes

Bouwt jouw moeder ook de hele trap vol met spullen? Voorbeeld van internet;
afbeelding
Hier is het vooral stapels handdoeken, kleding, tassen, etc. Breek mijn nek bijna elke keer als ik de trap af loop.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja dat deed ze en dan was het de bedoeling dat we dat mee naar boven namen wat dan nooit gebeurde

67 likes

Mijn moeder deed dit niet (wij hadden geen bovenverdieping :smiley:) maar ik doe dat wel in ons huis, in de hoop dat mijn vriend dingen meeneemt naar boven. Ik kan zeggen dat ik het meestal zelf naar boven kan nemen, hij stapt er gewoon over.

2 likes

Ligt er een beetje aan of mijn vriend ook mee telt want ik woon niet samen met hem. Ik zie hem gemiddeld zo’n 3 dagen/avonden in de week, en los van hem meestal 1 of 2 andere sociale contacten per week denk ik!

2 likes

Ik doe het zelf

7 likes

Ik geef sowieso (ook) geld als cadeau, maar pas het bedrag wel aan naargelang onze band en het type feest. Bv. een feest met 7-gangenmenu en alles erop en eraan van een beste vriendin of mijn broer, geef ik een hoger bedrag dan een barbecuetuinfeest van een kennis.

2 likes

Ik ben nu wel heel benieuwd naar de Betty Gate!

Heb jij wel eens iemand aangesproken in een winkel/restaurant omdat je dacht dat het een medewerker was, maar toen bleek dat niet zo te zijn?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben zelf ook wel eens aangesproken omdat iemand dacht dat ik medewerker was. Heel vaag want ik had een zomerjurk, sandalen, zonnebril aan/op en een portomonnee in mijn handen? En het was op een terras?

4 likes

Ik ben zelf wel heel vaak aangesproken :joy:

5 likes

Lol ja een tijd geleden bij de Zara waar ik in geen 100 jaar was geweest en dus niet wist dat de kassa’s zelfscankassa’s waren geworden, en dan in zo’n eilandje met 2 tegenover elkaar in een rij van 3, als een gewone toonbank eigenlijk. Ik stond dus moeilijk lang te wachten tot de ‘caissière’ tegenover me eindelijk klaar was met overleggen met haar collega en toen ik eindelijk iets vroeg bleken dat dus gewoon 2 vriendinnen die hun eigen buit aan het scannen waren. Zal wel vrij awkward zijn geweest dat ik al 5 minuten zo tegenover ze stond :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

55 likes

Het beutyblogtopic was toen echt heel actief, veel actiever dan nu nog. Op een gegeven moment kwamen Mascha en Cynthia ook meeposten, was best leuk. Er kwam ook opeens een nieuw account dat betty88 heette en die was echt Serena fan, en haalde daarbij ook andere blogs naar beneden.

Na een tijdje kwam Serena ook meeposten onder haar eigen naam en na een paar posts reageerde Serena volgens mij met het account betty88 op Cynthia met iets wat er gebeurd zou zijn oid tussen Cynthia en haar, best snerend ook. Dus toen viel ze keihard door de mand. Daarna postte ze onder haar eigen naam nog iets van, shit, ben door de mand gevallen en dat ze betty88 verzonnen had blabla en excuses en dat ze onder een steen ging leven.

Tijdens dat werd egf trending op twitter en ging het ook op girlscene volgens mij over het egf haha.

Zo, iemand nog een toevoeging? :face_with_monocle:

12 likes