Stel je persoonlijke vraag #27

Ik zit te alleen thuis en hoor mensen borrelen dus ik voelde me even #eenzaam (slaat nergens op hoor want had 0 initiatief genomen om na mijn werk nog ff te borrelen met mensen). Anyhow, ik vroeg me dus af…

hoe vaak spreken jullie 's avonds met mensen af?

• 1 á 2 avonden per week
  • 3-4 avonden per week
  • 4-5 avonden per week
  • ik spreek bijna alle avonden van de week af
  • ik spreek bijna nooit af
  • ik spreek wekelijks af, niet elke week

0 stemmers

Je hebt gelijk, ik ga even kijken of ik dat kan toevoegen!

2 likes

Ah ik heb m nu aangepast, is ook mijn eerste keer dat ik dit doe :grimacing:

Edit: anoniem weet ik niet hoe aan te passen

1 like

Serena en ik waren best close door het bloggen destijds, dus ik had haar verteld dat het over haar ging steeds. In de post waarin ze zichzelf verklaarde nadat ze zich had verluld stonden excuses naar mij, omdat ze ook voor mij dus undercover was enzo. Kreeg er nog maaanden privé vragen over daarna, terwijl ik dus helemaal niet wist dat ze er undercover zat die periode.

11 likes

Voor de volgende keer; via het tandwieltje

1 like

Hmmm goeie dat vraagt natuurlijk om een nieuwe poll!

Bij welke Gates was jij live bij (niet jokken)

• Betty gate
  • Annic gate
  • Fuck you all en die gate
  • Enkelbandjes gate
  • Zielsvel gate
  • 15 accounts gate
  • Cynthia haar unieke talent om altijd onsympathiek over te komen gate
  • Eind of egf gate
  • 2 forums gate
  • Wie was nou die ene blonde actrice dan???
  • Waarom hebben Cynthia en Mascha eigenlijk ruzie?
  • Suz gate (de ongepaste brief/het biggetje/100cavias)
  • Veenmol gate
  • Je bent er een vergeten namelijk:

0 stemmers

3 likes

Wat is de fuck you all en die gate?

1 like

Gierige Gerda

4 likes

Agent P aka Gierige Gerda die loco werd. Was dat om die Secret Santa? Dat ze het geld dat was ingezameld voor een cadeautje voor de winnaar zonder iets te zeggen aan een goed doel had gedoneerd? Ze was wel vaker boos dus wellicht verwar ik situaties.

9 likes

Gierige gerda (sorry ik weet haar egf naam niet meer) die met secret santa uit de bocht vloog en het geld wat was opgehaald zonder overleg had gedoneerd aan de voedselbank.
En toen vonden heel veel mensen dat stom en dat ze t slecht geregeld had en toen zei ze in dr laatste post fuck you all en die

(Ofzo).

Ik hoop dat als ik wegga dat het ook met zo’n epische laatste post is.

8 likes

:joy::joy: hahahaha wooow ik wist wel dat ze weg was van hier om een of andere reden maar niet specifiek.

Love it

Maar snap wel dat ze zo’n dingen doet want ze geeft geen geld uit dan word je ook miserabel

32 likes

Iemand dacht dat er een vogel bij haar naar binnen was gevlogen in een kamer maar het bleek een veenmol te zijn

1 like

En toen is het geëscaleerd naar Jerry B/veenmol crossovers omdat viooltjes raar gedroomd had (Dit herinner ik me mogelijk fout)

4 likes

Nee dit starte in het forum ergernissen topic. Iemand ergerde zich aan dat sommige mensen geen titels gaven aan spoilers. En toen zette iemand een veen mol in een spoiler zonder titel. Toen iemand thierry en toen escaleerde dat uit de hand.

7 likes

Ik zat toen op het Girlscene forum en ttv de Betty gate lazen we mee op het EGF :grimacing:

8 likes

Hoeveel oranje tompoucen heb jij gegeten vandaag?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

0 stemmers

2 likes

Betty gate was echt geweldig, zat echt in spanning achter mijn computer als 15/16 jarige. EGF was toen toch ook trending op twitter?

7 likes

Oke opnieuw iets besteld en gebeld: ze zijn helemaal uitverkocht :cry::cry:

1 like

En ik herinner me ook nog wel de ‘ruzies’ met het bodybuilders forum, dat ze allemaal foto’s van meiden van het egf gingen raten ofzo? Weet niet precies meer. En ook niet of dat echt een gate was.

10 likes

0,5 :joy:

3 likes