Stel je persoonlijke vraag #27

Ik luister de afgelopen dagen podcasts over moordenaars en criminelen. Dacht hoezo nog? Zitten er hier mensen met enkelbanden?! Duurde even voor ik door had dat je die niet bedoelt.

13 likes

Ik moest meteen aan mevrouw de dikke bmw denken maar die staat er niet tussen :slightly_frowning_face:

16 likes

Wat is jouw lievelings egf/ff gate, ik denk dat ik er wel wat misā€¦

• O.G. Betty gate
  • Enkelbandjes gate
  • Annic gate
  • Fuck you all and die gate
  • Jamie Li gate
  • Je bent echt de beste vergeten en ik ga je vertellen gate
  • Mens, waar heb je het over??

0 stemmers

1 like

ā€œIk zit hier met mā€™n grote broer, kijk het dan jongen, op de dak!ā€ Haha mā€™n lievelings

1 like

Ik was niet live bij de Betty gate helaas, maar heb dit helemaal teruggelezen toen ik een aantal jaar erna EGF ontdekte. Serieus een middag aan het zwembad op vakantie mee volgemaakt. Heerlijk leesvoer hoor.

11 likes

Ben jij vandaag verband door de zon? :sunny:

• Ja
  • Nee, hier was het niet zo zonnig
  • Nee, ik heb me ingesmeerd
  • Gewoon neeeee

0 stemmers

3 likes

Ik had altijd standaard een enkelbandje om. Zoā€™n gevlochten. Maar toen ik mijn enkelbanden had gescheurd moest ik rƶntgenfotoā€™s laten maken en toen moest hij af maar mijn hele voet was opgezwollen dus moesten ze hem knippen. Rip!

Hier had ik hem nog
afbeelding
:joy:

7 likes

Oooooh ja! (Ook @Penny_Lane)

Ja die telt imho zeker als gate. En dat vond ik ook zo bizar, en dat diegene er ook echt jaren mee bezig was.

Ik vind 1 account al veel werk. Maar dan heb je iig wel altijd een paar accounts die je sowieso liken en op je reageren :thinking:

3 likes

Zaten al die mensen die op Betty gate stemmen dan toen al op het forum? Of is dit een stem op basis van wat je gehoord hebt? Vind eigenlijk wel dat je ergens bij geweest moet zijn om er een stem op uit te brengen.

9 likes

Nee, ik was gisteren al verbrand door de zon. Ik was me oprecht vergeten in te smeren, hoe dom! Ik heb de zon vandaag dus als de pest gemeden.

Ik heb Betty live meegemaakt hoor!
afbeelding

27 likes

Hahaha ja dit is echt mijn lievelings. Lig nog steeds te schudden in bed als ik die weer eens kijk als ik me verveel.

1 like

Hahaha Enkelbandje , enkelbanden , gescheurd , rip. Bijna poetisch haha

3 likes

Ik was zelfs onderdeel van Betty gate :joy:
Maar daarom is het niet mā€™n favo ook.

4 likes

Nav dit ā€˜probleemā€™:

• Ik vind een huwelijk betekenisvoller dan een geregistreerd partnerschap
  • Ik vind een huwelijk en een geregistreerd partnerschap even betekenisvol
  • Ik vind een geregistreerd partnerschap betekenisvoller dan een huwelijk
  • Ik geef ongeacht het soort verbintenis hetzelfde cadeau
  • Ik geef een waardevoller cadeau bij een huwelijksvoltrekking
  • Ik geef een waardevoller cadeau bij een partner registratie
  • Ik geef geld als tegemoetkoming van de kosten van het feest
  • Ik geef geld als cadeau ongeacht wat het feest kost
  • Ik geef sowieso geen geld als cadeau

0 stemmers

Ik vond de zielsvel gate leuk. Want ik weet nog dat ik toen op vakantie was. En toen was er ook ineens iets met cynthia. Het waren zoveel gates ineens leek wel een vliegveld

20 likes

Einde egf en 2 nieuwe forums-gate vond ik eigenlijk het ā€˜leukstā€™

12 likes

Overigens stem ik op Annic gate omdat ik een speciale vermelding kreeg in de dreigbrief van Royke :partying_face:

46 likes

Amaii wat dan?

1 like

Ja, was erbij, ik weet nog dat ik er toen via Twitter middenin viel.

1 like