Wasmachine wel, droger (en opladers in het stopcontact) absoluut niet. Erin gedrild door m’n vader, geen idee of die nou écht brandgevaarlijker zijn dan een wasmachine.
Ik had op een gegeven moment een werkgever (waar echt ontzettend veel mis was, mensen werden daar vreselijk behandeld) die letterlijk zei dat we dankbaar moesten zijn omdat elke maand ons loon werd betaald, en dan ook nog op tijd. Bij zijn eerdere bedrijven gebeurde dat namelijk niet.
Zo blij dat ik daar niet meer werk
En die kan ik aan met een witte broek en spijkerjas of spijkerbroek met leren jas met Koningsdag.
Maaaaaar vandaag heb ik een jurk aan met totaal andere kleuren omdat dat lekkerder zit en ik ga toch niks doen
Dat ligt eraan of de wet over opzegtermijn dwingendrechtelijk is (dan kun je er niet vanaf wijken) of niet (dan kun je er wel in contract vanaf wijken). Geen idee of een opzegtermijn van een maand dwingendrechtelijk is maar misschien helpt dit woord met googlen. @Rozevarken
Wow ik moest echt even nadenken hoe je op de knop van een Nacho bowl kon drukken en er vervolgens een Mexicaans liedje. gouden fluwelen en pathe koorden uit verschenen.
In België doen ze niet als verstopper in de gaten houden of de zoeker wegloopt van de telplek?
In Nederland ga je dan als de zoeker ver genoeg weg is naar de telplek rennen en roep je dus buut vrij en heb je gewonnen.
Oh dat vond ik het leukste van heel het verstoppen. Wij deden op school ook steeds verplaatsen haha. Tot je bij de buut was.
Ik heb echt zin in verstoppertje nu
Hoe spreek jij typen uit? (Dus op een toetsenbord typen)
- Tippen
- Tiepen
- Tijpen
- Anders?
0 stemmers
Bij mijn oude buren is er brand uitgebroken door de wasdroger. Geen idee of ze bewezen brandgevaarlijker zijn dan andere apparaten, maar die laat ik dus never nooit aan als ik de deur uit ga
Jawel hoor (of toch bij mij haha). Toen ik het speelde werd het ‘kiekeboe’ genoemd, maar er zijn natuurlijk duizend variaties op dit spel.
Bij de wasdroger is dit vaak als mensen niet elke keer t stof eruit halen. Volgens mij is dit wel een vrij brandgevaarlijk apparaat.
Oke ik heb even wat gegoogled en monteur Leo zegt dat het erg brandgevaarlijke apparaten zijn, dat je ze na elk gebruik moet schoonmaken, dat je ze elke maand moet stofzuigen, binnen 5 jaar vervangen (behalve hele dure) en dat je nooit weg moet gaan als ze aanstaan. Nu ben ik blij dat ik geen droger heb, wat een ondingen eigenlijk.
Haha pff wat een werk joh voor een apparaat dat jóu werk uit handen hoort te nemen. Mij niet gezien hoor, het wasrek & de lucht drogen m’n lakens prima✌️
Ik heb vaker gelezen dat drogers in de fik stonden, voor mij ook een reden (naast dat het beter voor het milieu is om gewoon op een rekje te hangen) om niet zo’n ding te kopen.
Zoeken. Ik heb sinds ik een kind ben al achtervolgingsdromen (zal wel karma zijn) dus ik werd nooit blij van dat opgejaagde gevoel.
Tompouce
- Lekker
- Bah!
- Mwah niet heel lekker maar ook niet smerig
0 stemmers
Ik vond zoeken wel leuk, maar ik was in de straat altijd de jongste en was dan te langzaam en dan zei altijd de laatste ‘buut vrij voor de hele pot’ en was ik hem weer. En dat achter elkaar, tot ik ging huilen en naar mama ging
Mn nichtje deed vroeger gewoon haar handen voor haar ogen en dacht dan, nou mooi, ik ben verstopt.
Dit doen veel jonge kindjes (als ze 3 of 4 zijn denk ik?) en ik vind het zo schattig, staan ze dan vol in het zicht met hun handen voor hun ogen te giechelen.
Als ik jou niet kan zien kan je mij ook niet zien!