Kan jij jumpen?
- Ja
- Nee maar vroeger wel
- Nee nooit gekund
- Waar heb je het over
0 stemmers
Voor de duidelijkheid: jumpstyle
Moest er aan denken doordat ik net een liedje van Jackyll and Hyde hoorde
Kan jij jumpen?
0 stemmers
Voor de duidelijkheid: jumpstyle
Moest er aan denken doordat ik net een liedje van Jackyll and Hyde hoorde
Ik weet dat het niet echt realistisch is, maar lijkt het jou fijn om laten we zeggen elke 10 jaar een volledige controle te krijgen waarbij je wordt getest op al het mogelijke. Dus het maken van echo’s, mri’s etc. en dan kijken naar eventuele ziektes en verkeerde dingen. Even ervan uit gaan dat het gratis is.
0 stemmers
Nee echt sowieso niet, want gegarandeerd dat ze dan iets vinden wat ‘mis’ is waar ik dan of nooit aan dood was gegaan of waar niks aan te doen is oid. En dan maak ik mezelf alleen maar extra zorgen, onnodige behandelingen etc. Nee dank u
Aangebeld, want dan moet ik opstaan om de deur open te doen. Mijn telefoon zit aan mijn hand vast geplakt dus dat is minder moeite.
Ulg nee haha ik heb nu al zoiets als ik rond mn 30e een uitstrijkje moet dat ik dan zoiets heb van pff wat een gedoe. Laat staan elke 10 jaar zon hele check up.
Falafel is geen kumpir, kumpir is een grote gepofte aardappel waar je allerlei toppings op kunt doen.
Ik weet al ruim een jaar dat ik me moet laten testen op het BRCA gen en zelfs dat stel ik uit uiteraard nu met als smoes Corona. Dus nee een volledige bodyscan hoef ik echt niet ignorance is bliss en ook gezond kan ik morgen onder de tram komen.
Weet ik, er staat toch aardappel
Je reactie zegt wat anders: “ik heb wel eens een aardappel gehad maar ik vind falafel toch het allerlekkerste!”
Never mind je kunt de zin op meerdere manieren interpreteren. Leek net of je zei dat de falafel versie van kumpir het lekkerst was. Mijn fout.
Haha ja ik bedoelde dat de toppings die je er bij die tent op kan doen hetzelfde zijn, maar snap de verwarring
Ik las eerst eerst tissues, maar verder…
Tissues en issues gaan goed samen toch?
Zat vorige week op m’n werk te janken en toen had het wel een voordeel om in de psychiatrie te werken want er zijn echt tissues overal moet het thuis altijd met keukenrol doen… #tissueissues
0 stemmers
0 stemmers
Waar heb je nu meer zin in?
0 stemmers
Ik weiger te kiezen.
Hoe leuk vind jij wassen op een schaal van 1 tot 10. Ik heb andere halve week niet (kunnen) gewassen. Wat een berg!! (2 personen met meer zou ik denk ik gek worden). Maar vind het best leuk om nu te doen.
1 is vreselijk, 10 is, het allerleukste klusje in het huishouden
0 stemmers
Alleen beddengoed is chill. De rest no thanks
Nee beddengoed opvouwen, dat hoort ook bij wassen imo. Haat ik. Vooral die mega hoeslakens nog enigszins netjes in de kast te krijgen.
Gebruik je een agenda?
0 stemmers
Wat gebruik je dan
0 stemmers
Het liefst
0 stemmers
Kun je goed plannen
0 stemmers
Plan je ook terugkerende huishoudelijke klussen in
0 stemmers
En als je papier gebruikt ben je dan ook gek op krassen en wegstrepen
0 stemmers