Haha ja ik zou er ook liever inzitten. Ik vind het doodeng en zwaar fietsen. En met jongere kinderen erin over een tramspoor al helemaal. Heb na 2 keer al gezegd nee, ik doe dit niet meer.
Ik zag deze kop:
Weet jij wie of wat Beeple is?
- Ja
- Ja, maar ik weet dat pas sinds kort/deze maand
- Hmm soort van vaag maar ik weet het niet precies
- Nee, geen idee
0 stemmers
Nee maar ik douche in de avond, dus dat is niet zo vreemd.
- Geen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- meer dan 5
0 stemmers
- Spiegel ei
- Hard gekookt
- Zacht gekookt
- Scrambled
- Omelet
- Pocheren
- Anders
0 stemmers
Wat haat je meer? Als er aangebeld wordt en je hebt geen idee wie het is/verwacht geen pakketje of wanneer je gebeld wordt door anoniem of een nummer dat je niet kent?
- Aangebeld
- Gebeld via telefoon
- Geen van beide?
0 stemmers
Krijg van allebei de schijtzenuwen dus kan niet kiezen sorry
Doet me allebei niet zoveel
Ben jaloers.
Sinds gister pas toen ik eens opzocht wat NFT nou eigenlijk was. Conclusie: ik snap er nog steeds niks van, maar nu ken ik wel Beeple.
Ik hou zo van een eitje! Ik vind ook dat ik alles goed kan bereiden BEHALVE een omelet en dat frustreert me echt enorm.
- Ik maak Ć¼berhaupt nooit een omelet
- Ik kan dit goed
- Ik kan dit niet
0 stemmers
En alle tips heb ik al op youtube gekeken.
Wat lukt er precies niet? Mijn omeletten zijn altijd dikke prima vind ik zelf, met een klein krokant laagje erop mmmmmm. Geduld is wel een schone zaak bij een omelet en dat heb ik moeten leren, haha. Ik ben nogal ongeduldig en wil het liefst zo snel mogelijk eten. Maar het helpt wel om een omelet op een heel zacht vuur aan te zetten en te wachten wachten wachten.
Als het omdraaien een probleem is, ik doe dat vaak met behulp van een bord want anders lukt het mij ook niet
Ik kan best prima een omelet maken, maar die mijn vriend maakt zijn zoveel beter. Dus toch maar gekozen voor āik kan dit nietā, ook al klopt dat niet helemaal.
ik ben te ongeduldig voor een omelet en wil 'm dan te snel draaien en dan is t altijd; okeeee toch maar gewoon roerei prima
Als hij net niet goed is om om te draaien moet je hem voorzichtig oprollen.
Best ommelet ever. Zin in ommelet nu.
Waar is de optie āja altijdā mijn favoriet is de salmiaklolly. Heb zelfs wel eens spaghetti geprobeerd maar dat is niet handig want dan is het in en buiten je buik heel warm en dan word je misselijk.
Hahahahaha
Ik wil graag een hele omelet, veel draaien ze in de pan al dubbel. Het bakt niet gelijkmatig en zoals @littlenumbers al zei het wordt dan maar een roerei. Aaargh. Toen dacht ik een methode te hebben gevonden waarbij je de pan gewoon met de geklutste eieren constant iets boven het vuur moest laten roeren. Ik kan het niet gvd haha.
Kan het aan je pan liggen? Ik had ook dat met een bepaalde pan het echt voor geen meter wilde en met andere pannen bak ik omelet na omelet.
Zou kunnen, ik ga vandaag naar mn ouders en die hebben altijd heel fancy pannen. Kan ik proberen Maar ik vrees dat het dan ook niet lukt. Het breekt gewoon altijd.