Stel je persoonlijke vraag #26

Bij mijnes is er niet eens vlees te bekennen! Maar zo fijn aan dat soort gerechten dat ze zo makkelijk vega kunnen.
Ik heb er ook trek in nu (ofja de toppings op falafel haha), morgen halen denk ik.

1 like

Ik vind elektrisch rijden (auto) echt het einde. Stil, duurzaam, en je trekt iedereen eruit bij het stoplicht. Was laatst met een skoda citigo sneller weg bij de oprit van de snelweg dan een stel motorrijders naast me, hele weg om zitten grinniken. Allerlekkerst is een elektrische auto met zo’n modus waarbij je je gaspedaal ook als rem gebruikt. Extreem lui rijden :heart_eyes:

7 likes

Love one-pedal-driving, vind lui rijden ook geweldig.

2 likes

Ja echt ontspannen. Ben ook gek op auto’s met achteruitrijcamera’s of met beeld van bovenaf, inparkeren met 2 vingers in je neus :heart: Niet dat ik een garage vol dure auto’s tot mijn beschikking heb ofzo btw, maar ik gebruik Sixt Share en dat is echt heel relaxed. Heb ook wel eens een Jaguar gereden via Sixt, echt te gek

2 likes

Eet jij wel eens in bad? (Koekjes, fruit, sushi, ijs, whatever)

• Nee iew??
  • Gewoon nee
  • Ja weleens gedaan

0 stemmers

Langste periode afgelopen jaar dat jij zonder douchen/bad ging? Anoniem.

• 0 dagen
  • 1 dag
  • 2 dagen
  • 3 dagen
  • 4 dagen
  • 5 dagen
  • 6 dagen
  • 7+ dagen

0 stemmers

Normaal zit er hooguit een dag tussen omdat ik me anders echt niet fijn voel, maar vorig jaar ben ik geopereerd en moest ik 3 dagen wachten.
Zo’n eerste douche na een operatie is dan wel zalig.

2 likes

Als je alleen bent en je niest, doe je dan je arm/hand voor je mond?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dat hele “niezen in elleboog” heb ik geïnternaliseerd geloof ik. Doe ik ook wanneer ik alleen ben

3 likes

Ik spetter liever niet mn bank onder

Zwart past bij alles toch?

3 likes

Ooh goeie! De volgende keer vraag ik aan de fokker of ik van elke pup een staaltje mag!

10 likes

Onze grote honden passen bij ons oude interieur maar toen gingen we verbouwen en nu passen de katten en de nieuwste hond bij het interieur

2 likes

Onze kat heeft exact dezelfde kleur als de bank, dus soms gaan we wel eens per ongeluk op haar zitten want ze ligt aaaaaaaltijd op de bank. 3/10 would not recommend

29 likes

Haha wat een grappige vraag.

Ik zou heel graag een oranje kater willen maar helaas is dat niet echt een matchende kleur. :cry:

2 likes

Onze poes matcht echt volledig met ons interieur. Wel onbewust haha (doen mensen dit überhaupt bewust?). Toen we haar uitkozen, hadden we de meeste meubels nog niet eens. Was een grappige verrassing toen we haar uiteindelijk kregen, mensen van de cattery konden er ook om lachen haha

3 likes

Heb jij wel eens op een bakfiets gefietst?

• Nee gelukkig niet
  • Ja
  • Ja en ik heb zelf een bakfiets

0 stemmers

En als je wel eens op een bakfiets hebt gefietst hoe vond je dat? Ik vond het al zo vreselijk dat ik mn oppaskinderen in dat ding moest ophalen, maar ook kon ik er niks van. Ik vond het zo moeilijk.

• Ik vond het leuk
  • Ik vond het kut
  • Neutraal

0 stemmers

Oh en uiteraard moest ik daar in oud zuid mee fietsen.

Random vraag maar, heb jij al gedoucht vandaag?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Mn vriend denkt inmiddels nu dat ik een uur onder de douche sta maar ik zit me gewoon af te zonderen in de badkamer. Mijn hobby.

10 likes

Ik heb wel een keer in een bakfiets gezeten terwijl mijn zus er op fietste, we gingen samen roetveegpiet spelen op onze oude basisschool. Dat was wel leuk opzich! Voor haar was het iets zwaarder, ik had het duidelijk beter voor elkaar haha.

3 likes